Partnerzy serwisu:

Stagnacja po lubelsku

Rafał Jasiński, 8 grudnia 2009 08.12.2009 110

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2009-12-08 09:46:19 Autor: tomekjot
---.internetdsl.tpnet.pl
N oto busiarze i pksa na trasie Chełm- Kraków mogą świętować kolejny sukces
2009-12-08 09:47:19 Autor: aron
---.33.35.140
Jak widac idzie nowe na kolei. Z Lublina do Lukowa ostalo sie 1 polaczenie bezposrednie, a z powrotem nie ma ich w ogole. I bardzo dobrze. Przeciez wiadomo ze to co najbardziej lubia pasazerowie to przesiadki. Co tam bezposrednie busy, zawsze lepiej bedzie pojechac pociagiem z przesiadka w Deblinie, bo tam sobie mozna stara lokomotywe na peronie obejrzec w miedzyczasie.
Nie wiem jak wy, ale ja przyznalbym na miejscu marszalka autorowi tegorocznego rozkladu order \"Zasluzony dla Lubelszczyzny\" z ponczochami i podwiazka. Coz ta geniusz te rozklady ukladal, ja naprawde nie moge wyjsc z podziwu. Pewnie ma wasy.
2009-12-08 10:18:16 Autor: EU07-106
---.azoty.pulawy.pl
to przyznaj, w czym problem - jak masz trochę odwagi przestań trząść dupskiem, tylko się ujawnij i przyznaj np. statuetkę ufundowaną przez lokalne busiarstwo - Ty jako fachowiec i autorytet osobiście wręczysz i wszyscy poznają tego \"geniusza\" z zakresu transportu...
2009-12-08 10:32:23 Autor: marcin
---.227.131.111
Jak zwykle rano, kolejny news o gnidach busiarzach powodujących wypadki

http://www.tvn24.pl/-1,1632584,0,1,busem-na-czolowke-z-autobusem,wiadomosc.html

W tym roku podlaskie zaczęło myśleć bardziej kolejowo, to za rok obudzi się też lubelskie. Spokojnie, powoli i konsekwentnie busiarstwo będzie tępione i marginalizowane.
2009-12-08 10:37:58 Autor: abb666
---.netia.com.pl
Wydaje mi się, aron, że to właśnie ty czy wy maczaliście w tym palce...
2009-12-08 10:44:56 Autor: doman
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jakoś też mi się tak wydaje, że Lubelszczyzna najbardziej ostatnio cierpi kolejowo, a ja chciałem w przyszłym roku jechać na Roztocze na rower.

W związku z tym pytanie do arona: masz w swoich busach miejsce na rower? Jak tak to ile kosztuje przewóz roweru?
2009-12-08 10:55:30 Autor: Olgierd Jedlina
---.internetdsl.tpnet.pl
A cóż biedny lubelski ZPR mógł zaproponować wobec planowanego zwiększenia dotacji do przewozów kolejowych o jedyne 11 milionówch złotych...
2009-12-08 11:00:16 Autor: marcin
---.227.131.111
No właśnie, takie myndy wysyłają pewnie hurtowo maile i listy do samorządu, że niby niepotrzebna jest kolej w województwie lubelskim, bo wszyscy lubią busy... albo próbują przekupić ludzi układających bądź zatwierdzających rozkłady kolejowe.

Jedyna rada, to ostra odpowiedź lokalnej społeczności i wymuszenie zmian rozkładów. My w mazowieckim już sobie ostrzymy zęby na Koleje Mazowieckie i zaraz ruszy lawina maili, miejmy nadzieje że przy pierwszej korekcie wyprostujemy pare pomyłek.
2009-12-08 11:08:34 Autor: Andy z Berlina
---.adsl.alicedsl.de
Ach ludzie, aron celowo prowokuje a Wy na ty reagujecie. Ja zas burakowi zycze duzo zdrowia (umsylowego) i czestych kursów przez szpital psychiatryczny
2009-12-08 11:11:59 Autor: aron
---.33.35.140
Najbardziej trzesa busiarze z linii Lublin - Lukow. Przeciez jak sie pasazerowie dowiedza ze teraz mozna dojechac pociagiem z Lukowa do Lublina z przesiadka w Deblinie i przy okazji lokomotywe zabytkowa sobie poogladac to przeciez wszyscy poleca na pociag a busy zbankrutuja. Sila przyciagania tej lokomotywy w Deblinie jest az tak wielka ze zapewne ludzie z Siedlec tez beda jezdzic pociagami z przesiadka do Lublina a nie bezposrednimi busamy.

NIe ma w busie miejsca na rower - bus jest dla podroznych z bagazem podrecznym.

Tak my busiarze maczalismy w tym palce - kazdy kolejarz z wasami w Lublinie to nasz agent wplywu he he he. Po wasach ich poznacie.

Podlaskie zaczelo myslec prokolejowo? Wow. 4 szynajbusy do Czeremchy zamiast 3? Nadal bez bezposrednich pociagow Bialystok - Siedlce? Brawo. Juz sie busiarze boja he he he
2009-12-08 11:21:57 Autor: aron
---.33.35.140
Nie martwcie sie - Parczewski Insytut Transportu Zbiorowego przygotowal nowy rozklad jazdy pociagow PR dla stacji Lublin na lata 2010/11

kierunek [czas.jazdy] przez godziny odjazdow

Biala-Podlaska [2.40] Lukow 7.20 9.20 12.20 14.20 16.20 18.20
Bialystok [5.30] Siedlce 6.20v 11.20v 15.20v
Bydgoszcz [6.00] Warszawa 8.15p 10.15p 16.15p
Deblin [1.15] Pulawy 6.25 8.25 10.25d 12.25 13.25d 14.25 15.25d 16.25 18.25 20.25
Chelm [1.15] Rejowiec 6.20 8.20 10.20 12.20 13.20d 14.20 15.20d 15.50d 16.20 17.20d 18.20 20.20 22.20
Katowice [6.50] Kielce 6.05p
Krakow [5.10] Kielce 6.05p 16.40p
Krasnik [0.55] Wilkolaz 7.05d 9.05d 11.05d 13.05d 15.05d 17.05d 22.35
Lodz [4.40] Radom 7.05v 10.05v 13.05v 16.05v
Lubartow [0.30] Ciecierzyn 7.30d 9.30d 13.30d 15.30d 22.30
Lukow [1.55] Deblin 20.20
Parczew [1.10] Lubartow 6.30 8.30 10.30 12.30 14.30 16.30 18.30 20.30
Przemysl [4.00] Lezajsk 10.00p 18.00p
Radom [1.40] Pulawy 19.05v
Rzeszow [3.20] Tarnobrzeg 6.05v 8.05v 12.05v 14.05v 16.05v
Siedlce [2.20] Lukow 17.20v
Szczecin [10.15] Warszawa 7.15p
Warszawa [2.30] Deblin 5.15vd 6.15v 12.15v 14.15v 18.15v
Zamosc [2.30] Krasnystaw 6.15 8.15 10.15 12.15 14.15 16.15 18.15 20.15 22.15

v = pociag InterRegio
d - kursuje w dni robocze
p - pociag spolki PKP-IC

jak damy za rok wasaczowi 2 paczki Meskich i 2 LMow lajtow to na pewno taki rozklad wprowadza he he he
2009-12-08 11:53:23 Autor: EU07-106
---.azoty.pulawy.pl
tak szczególnie aron Ty dajesz...jak Ty ujawnić się boisz..
aronek po raz kolejny się skompromitował - artykuł o Łukowie z 25 listopada (wpis dzisiejszy)
według niego kierowca, który startuje busem o 6:35 z lublina pierwszym kursem a kończy ostatnim o 19:35 pracuje 10 godzin...
2009-12-08 11:54:43 Autor: aron
---.33.35.140
policz sobie 2.5 godziny x 4 to 10 godzin nie
2009-12-08 11:56:36 Autor: marcin
---.227.131.111
Jak dla mnie, możecie już sobie nawet układać rozkład przylotów i odlotów z lotniska Lublin Świdnik, jak wam to pomoże rozładować napięcie, zamiast samochędożenia. Będzie mniej wypadków na drodze. Proponuję też zbierać puste butelki po mózgotrzepach i robić w środku makiety busów, to znacznie poprawia wzrok.

Jeśli busiarze myślą że ich durne teksty i prześmiewki spod budki z piwem są w stanie kogoś zdenerwować, to niech myślą dalej. W końcu myślenie ma przyszłość ;-) Takiego ubawu jak z ich durnoty to już dawno na żadnym forum komunikacyjnym nie było.

Ĺťeby nie było wątpliwości - wącholi związkowców z PKP też trzeba pogonić szybciuteńko. Inaczej rzeczywiście będzie temat wąchola związkowca wracał jak bumerang
2009-12-08 12:33:35 Autor:
---.hypnet.pl
kolej bedzie sie rozwijać... Busy - raczej nie.
2009-12-08 12:33:56 Autor: EU07-106
---.azoty.pulawy.pl
heheeh, tak tępego toku myślenia to jeszcze nie widziałem nie widziałem...jednak to chyba prawda, co pisałem kilka dni temu o busiarzach
od 6:35 do 19:35 w busie (w pracy) to 10 godzin:))
brawo aron, pogrążaj się:))
dawno się tak nie uśmiałem
2009-12-08 12:35:25 Autor: aron
---.33.35.140
Juz miales przyklad jak Majewski pogonil zwiazkowcow z wasami he he he
2009-12-08 12:36:22 Autor: aron
---.33.35.140
Czas drugiego sniadania w Bialej i obiadu w domu w Lublinie nie wlicza sie do czasu pracy.
2009-12-08 12:39:19 Autor: marcin
---.227.131.111
Nic w przyrodzie nie ginie. Nie zdążył ich Majewski pogonić to zrobi to ktoś inny.

News z dzisiaj : oficjalnie Przewozy Regionalne zostały zarejestrowane z nową nazwą, bez PKP. To wręcz data historyczna na kolei. To jest kierunek od którego nie ma odwrotu.
2009-12-08 12:46:59 Autor: EU07-106
---.azoty.pulawy.pl
hehe, ale błysnąłeś:)
przecież drugie śniadanie je w busie, z obiadem podobnie..i trzy godziny na śniadanie i obiad?? niezły apetyt, to 3/4 busiarskiej pensji na posiłki w \"pracy\":))))
2009-12-08 12:51:19 Autor: EU07-106
---.azoty.pulawy.pl
przecież aronku nie płacisz za godziny tylko km - skoro w X godzin zrobi Y kilometrów to zarobi X x Y = Z
liczb nie oszukasz:)
odlicz jeszcze postoje w korkach - może wyjdzie z 8 godzin:))
buhahaa
2009-12-08 12:54:58 Autor: Krzysztof Kuś
---.net.stream.pl
Ale co niektórych łatwo sprowokować. Wystarczy jeden troll internetowy, a dyskusja schodzi na żenujący poziom.

Wracając do tematu.

Data: 08/12/2009 10:55 Autor: Olgierd Jedlina IP: ---.internetdsl.tpnet.pl
A cóż biedny lubelski ZPR mógł zaproponować wobec planowanego zwiększenia dotacji do przewozów kolejowych o jedyne 11 milionówch złotych...

Aż o 11 mln? O kurcze... nieźle. Jak widać utrzymanie związków i biurwy kosztuje coraz więcej.

2009-12-08 13:01:47 Autor: marcin
---.227.131.111
@KK gdyby to był jeden troll... ale grupka kilku osób potrafi narobić więcej zamieszania. Na infokolej o ile widziałem, działalność osobników pt \"aron\" została spacyfikowana w zarodku... tu się jakoś nie udaje.
2009-12-08 13:15:45 Autor: aron
---.33.157.4
Czy jedzenie sniadania w busie to jest praca?
Litosci.
Praca jest kierowanie busem, a nie jedzenie w nim sniadania.
Akurat w tych porach co jezdzi ten bus to nie ma korkow. Mozna postac 2-3 zmiany swiatel od wielkiego dzwonu na 1 skrzyzowaniu, ale to jeszcze nie jest korek.
2009-12-08 13:31:07 Autor: EU07-106
---.azoty.pulawy.pl
a jak coś się stanie z busem w czasie śniadania to kto odpowiada??
chyba logiczne (zapomniałem, że nie znasz znaczenia tego słowa), że jak ktoś zaczyna pracę o 6:35 a kończy o 19:35 to jest w niej 13 godzin i za tyle będzie sobie liczył zarobioną kaskę
Tobie nawet litość nie pomoże...
2009-12-08 14:13:04 Autor: tomekjot
---.internetdsl.tpnet.pl
Zapomnieliście że to sa krusowcy- dla nich przerwa w pracy to jest wtedy jak wyłączą silnik od traktora albo odłożą widły.
Oni nie znają podstaw prawa pracy ani BHP.
2009-12-08 14:15:38 Autor: aron
---.33.157.4
a co moze sie stac z busem podczas sniadania?
Nie liczy sie 13 godzin, bo siedzenie w busie to nie jest praca. Ja wymagam pracy a nie siedzenia.
2009-12-08 16:39:56 Autor: EU07-106
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
aron - idąc Twoim tokiem rozumowania (o ile w ogóle jakikolwiek istnieje), to nie liczy się przyjazd z centrum do centrum tylko z miasta do miasta:)
korki też odliczasz?? a jak kierowca objazdem pojedzie to co?? za free??
2009-12-08 19:31:12 Autor: aron
---.lublin.enterpol.pl
Liczy sie przejazd centrum - centrum ( czyli w przypadku busów dworzec - dworzec bo dworce busów w Lublinie i Białej są w centrum)
2009-12-08 19:35:35 Autor: EU07-106
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
dworce busów buhahaaha, może i zapowiedzi odjazdów macie??? o przyjazdach nie wspominam, bo nigdy nie wiadomo kiedy przyjedzie:)))
2009-12-08 20:32:16 Autor: WŁ
---.adsl.inetia.pl
@(b)aron
Przerwa na śniadanie jest wliczona w czas pracy - wynosi ona 15 minut (i za to pracodawca płaci!)

Poza tym czas oczekiwania na obowiązki komunikacyjne też jest wliczony w czas pracy - choć za to się nie płaci (u WAS).

Chciałbym też wiedzieć, czy wystawianie biletów i inkasowanie gotówki to nie praca?
Bo idąc za twoim tokiem rozumowania, to nie - to by tłumaczyło, dlaczego u WAS nie ma biletów (ale kasę biorą!)

Poza tym twoje zdanie, że siedzenie w busie to nie praca jest bez sensu - większość czasu kierowca siedzi na fotelu kierowcy (nawet jak jedzie)
2009-12-08 21:11:27 Autor: aron
---.lublin.enterpol.pl
u nas się płaci od kilomettra, podobnie jak w TIRach tylko wiecej ( na trasach krajowych)
2009-12-08 21:28:19 Autor: WŁ
---.adsl.inetia.pl
Należy zadać pytanie PIC-owi: co firma zrobi z autobusami, które tak szumnie zakupiono na KKA do Zamościa.

@aron - z odpowiedzią sie nie wysiliłeś. To, że się płaci kilometrówki, to ja też wiem. Czekam na obszerniejszą odpowiedź.
2009-12-09 06:43:42 Autor: aron
---.lublin.enterpol.pl
Jaką obszerniejszą wypowiedź?
Jeżeli komus nie podoba się praca na busie, to może się zwolnić, to nie niewolnictwo. Jednak tak naprawdę busiarze nie narzekają na brak kierowców, bo 10 godzin na busie jest mniej stresujące niż 8 godzin w MPK czy PKSie ( głównie ze względu na łatwość prowadzenia busa) no i oczywiście jest to lżejsza praca niż na TIRze ( bo nie trzeba busa rozładowywać, pasażerowie sami wsiadają i wysiadają). Proste.
2009-12-09 06:56:38 Autor: EU07-106
---.azoty.pulawy.pl
aron gdzie Ty żyjesz?? gdzie kierowca TIR - rozładowuje towar?? może bierze łopatę i przerzuca 25T?? wiesz co to jest paleta EURO wózek widłowy?? czy w Twój region jeszcze nie dotarły takie wynalazki?? skoro w MPK jest gorzej niż na busie, to czemu nie odchodzą od nich ludzie jak to jest w przypadku busiarzy??
niejeden z busiarzy marzy o pracy w MPK, m.in. z powodu normalnej umowy o pracę a nie jakiś KRUS
2009-12-09 09:05:22 Autor: niga
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tak, i znów aron zdominował dyskusję... Staczasz się, Rynku Kolejowy, staczasz, aż na samo dno wysłane bzdetami produkowanymi przez jakiegoś trolla z Parczewa. Ciekawe, może Admin podzieli się z nami tą informacją, jak duży jest odpływ czytelników i zmniejszenie ilości merytorycznych wpisów pod tekstami wskutek \"aronizacji\" stron Rynku Kolejowego? Zdumiewa ta bezsilność wobec wyczynów jednego pardon le mot palanta. [Admin: muszę Pana zmartwić, ale czytelników nie tylko nam nie ubywa, ale wręcz przybywa. Inna sprawa, że nikt nikogo nie zmusza do polemiki na tym forum. Może po prostu wystarczy ignorować pewne wypowiedzi i problem się rozwiąże]
2009-12-09 09:13:27 Autor: niga
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szanowny Adminie, nie wystarczy \"ignorować\", bo od paru tygodni wejście na strony RK oznacza przedzieranie się przez dziesiątki wpisów tego sfrustrowanego osobnika. Jak można zignorować coś, co najwyraźniej ilościowo dominuje? To już łatwiej cały sajt RK zignorować.
2009-12-09 15:04:54 Autor: aron
---.lublin.enterpol.pl
Od busiarzy kierowcy odchodzą, ale pojawiają się nowi. W każdym razie nie ma obecnie problemów z kierowcami. Kierowca busa marzy o pracy w MPK? To w czym problem? Niech się zwalnia.
Co ci da \\\"normalna\\\" umowa o pracę? Mój znajomy pracował w firmie z kapitałem zagranicznym. Pewnego dnia poleciało 100 osób, wszyscy na \\\"stałej\\\" umowie o pracę.
2009-12-09 16:45:59 Autor: EU07-106
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wolę mieć normalną umowę, niż np. KRUS - nikt nie mówił o zwolnieniach - ale jeśli do takich by doszło to co?? Przy normalnej umowie należy się przez jakiś okres zasiłek, a jak jest KRUS to zostaje sadzenie buraków...widzisz różnicę??
Ale ok - rozwiążmy problem - skoro praca na busie jest najlepsza dla kierowcy (tylko według Ciebie). Pójdziemy na dowolny parking TIR-ów, lub końcowy MPK i zaproponujesz pracę kierowcy na busie - na warunkach , na jakich teraz zatrudniasz, łącznie z tym, ze będą sobie musieli kupić hektar łąki (ci co nie mają) aby zarejestrować się w KRUS. I co?? Myślisz, że będziesz miał tłum chętnych?? Aż tylu, żeby założyć kolejną wirtualną firmę (bo twierdzę, że w rzeczywistości nie masz)?? Może filię na Kanarach??Np. pod nazwą \"aron-kanar-bus\":))jak się zdecydujesz to daj znać, chętnie zobaczę ich reakcję. Tylko nie zapomnij o stoperach, żeby ich śmiech nie uszkodził nam słuchu:))
2009-12-09 17:54:21 Autor: aron
---.lublin.enterpol.pl
Jeżeli ktoś jest rolnikiem to w ogóle nie należy mu się zasiłek - przecież to oczywiste. Dla ludzi którzy są rolnikami zasiłek tak czy tak to abstrakcja. Zresztą co to zasiłek - jakieśtam grosze.
Ja na brak pracowników nie narzekam i póki co nie wybieram się na parkingi namawiać. Wystarczą ogłoszenia w prasie i PUP. Co raz ktoś dzwoni z zapytaniem czy nie ma wolnych miejsc.
2009-12-09 18:25:15 Autor: EU07-106
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Grosze?? Nie wiele mniej niż busiarz - wychodzi 5-6 wychodzi za godzinę przy co najmniej 13 godz w busie...na zasiłku jesteś chociaż 24h/dobę w domu...Nie wybierasz się bo wiesz jaki byłby skutek - kolejny Twój mit, tym razem, że busiarz to najlepszy \"zawód\" dla kierowcy został obalony - sam to potwierdziłeś - skoro dajesz ogłoszenia, to znaczy, że ludzie odchodzą. Ciekawe czemu...?
A propo - możesz podać nr fona?? Znajomy szuka pracy jako kierowca, od czegoś musi zacząć...Młody, nie pali, pije okazjonalnie i co najważniejsze bez wąsów:) Jak nie będziesz miał teraz miejsca to może w przyszłości.
2009-12-09 19:19:07 Autor: aron
---.lublin.enterpol.pl
Ludzie odchodzą i przychodzą. Tak jest w każdej firmie.
Na razie nie potrzebuję kierowców. Jeżeli będę potrzebował, będzie ogłoszenie w gazecie.
2009-12-09 19:41:51 Autor: EU07-106
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie jest w każdej. A skoro już odchodzą to głownie jest jeden powód - kasa...smutne, ale prawdziwe... Po co ogłoszenie, podaj nr na przyszłość, trzeba minimalizować koszty, omijać pośredników - aby był SENS EKONOMICZNY
2009-12-09 21:05:35 Autor: aron
---.lublin.enterpol.pl
Na państwowym to oczywiście że ludzie długo siedzą, bo tam są zwykle powiązania rodzinne he he he
Niech twoj kolega zarejestruje się w swoim urzędzie pracy, my przeglądamy tamtejsze oferty
2009-12-09 21:18:03 Autor: EU07-106
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jest zarejestrowany,
z tel pewnie nic z tego - bo jak można dostać telefon do nieistniejącej firmy??
Czy to państwowa, rodzinna czy prywatna, co za różnica - skoro ktoś jest dobry w tym co robi i zadowolony z kaski to czemu ma odchodzić (ewentualne redukcje).
Podobno busiarze to najlepsi \"kierowcy\" - tak twierdzisz, tzn twierdziłeś:))skoro tacy dobrzy w tym co robią to czemu takie ruchy kadrowe??

2009-12-10 07:01:05 Autor: aron
---.lublin.enterpol.pl
Z każdej prywatnej firmy ludzie odchodzą, nawet z zagranicznych które płacą zwykle więcej niz polskiej.
Najlepsi inżynierowie czy lekarze też często zmieniają miejsce pracy.
To w komunie człowiek pracował w jednym zakładzie do śmierci albo emerytury. W USA ludzie nawet 10 razy w życiu zmieniają pracę i to jest normalne.
Powiedz swojemu koledze, że www.afarbus.pl szuka kierowców.
2009-12-10 07:16:49 Autor: EU07-106
---.azoty.pulawy.pl
odchodzą, ale to pojedyncze przypadki, a Ty próbujesz wcisnąć kita o jakiś zbiorowych emigracjach.
Myślałem, ze załapie się do Ciebie, tyle się dowiedzieliśmy o Twojej firmie... to jak nie nr fona to może jakiś mail, tylko mam nadzieję, że nie w stylu aron2004@....
2009-12-10 10:13:27 Autor: aron
---.33.184.41
a ty sie rozczulasz nad kierowcami busow. Jak ci tak ich szkoda to kup busy, otworz wlasna firme i daj im 5 tys miesiecznie plus socjal. Wtedy wszystkie dotychczasowe firmy busiarskie upadna z braku pracownikow. Czemu tego nie zrobisz?
2009-12-10 10:27:42 Autor: EU07-106
---.azoty.pulawy.pl
przecież ja się nie rozczulam, udowodniłem tylko fakty - myślałem , ze u Ciebie się co najmniej tyle zarabia...:))
2009-12-10 11:09:20 Autor: abb666
---.netia.com.pl
aron napisałeś: \"Nie liczy sie 13 godzin, bo siedzenie w busie to nie jest praca. Ja wymagam pracy a nie siedzenia.\"
Czyli kierowca busa pracuje na stojąco? hmm ciekawe, do tej pory zawsze widziałem ich siedzących.
na temat:
mamy to co mamy: niezbyt rozwiniętą sieć linii kolejowych, nie za dobry tabor i władze takie,że szkoda pisać. Najgorsze jest to, że urzędnicy układający rozkład dla pociągów regionalnych niechętnie współpracują z pasażerami. Owszem, przyjmują do wiadomości sugestie ale nie wyciągają wniosków.
Jest nadzieja,że się to zmieni.
2009-12-10 18:55:42 Autor: aron
---.lublin.enterpol.pl
Kierowca busa pracuje na siedząco, ale wykonuje pracę umysłową czyli prowadzenie busa. Pracą fizyczną nie można tego nazwać. A jeżeli kierowca siedzi na końcowym i wcina kebaba to przecież nie jest praca.
A spytam z ciekawości - jaką Twoją sugestię urzędnicy przyjęli?
Restrukturyzacja Przewozów Regionalnych
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony