Stadler testuje nowego Flirta z pomocniczymi bateriami dla FNM [zdjęcia]
Jakub Madrjas ⚫ 14.03.2021 ⚫
5,7k


![Stadler testuje nowego Flirta z pomocniczymi bateriami dla FNM [zdjęcia] Stadler testuje nowego Flirta z pomocniczymi bateriami dla FNM [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/977899459092198.jpg_60-60.jpg)
![Stadler testuje nowego Flirta z pomocniczymi bateriami dla FNM [zdjęcia] Stadler testuje nowego Flirta z pomocniczymi bateriami dla FNM [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/202103120729262.jpg_60-60.jpg)
![Stadler testuje nowego Flirta z pomocniczymi bateriami dla FNM [zdjęcia] Stadler testuje nowego Flirta z pomocniczymi bateriami dla FNM [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/202103120729263.jpg_60-60.jpg)
![Stadler testuje nowego Flirta z pomocniczymi bateriami dla FNM [zdjęcia] Stadler testuje nowego Flirta z pomocniczymi bateriami dla FNM [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/202103120729274.jpg_60-60.jpg)
![Stadler testuje nowego Flirta z pomocniczymi bateriami dla FNM [zdjęcia] Stadler testuje nowego Flirta z pomocniczymi bateriami dla FNM [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/202103120729275.jpg_60-60.jpg)
![Stadler testuje nowego Flirta z pomocniczymi bateriami dla FNM [zdjęcia] Stadler testuje nowego Flirta z pomocniczymi bateriami dla FNM [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/202103120729276.jpg_60-60.jpg)
![Stadler testuje nowego Flirta z pomocniczymi bateriami dla FNM [zdjęcia] Stadler testuje nowego Flirta z pomocniczymi bateriami dla FNM [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/202103120729277.jpg_60-60.jpg)
![Stadler testuje nowego Flirta z pomocniczymi bateriami dla FNM [zdjęcia] Stadler testuje nowego Flirta z pomocniczymi bateriami dla FNM [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/202103120729288.jpg_60-60.jpg)
![Stadler testuje nowego Flirta z pomocniczymi bateriami dla FNM [zdjęcia] Stadler testuje nowego Flirta z pomocniczymi bateriami dla FNM [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/202103120729289.jpg_60-60.jpg)
![Stadler testuje nowego Flirta z pomocniczymi bateriami dla FNM [zdjęcia] Stadler testuje nowego Flirta z pomocniczymi bateriami dla FNM [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/2021031207292810.jpg_60-60.jpg)
![Stadler testuje nowego Flirta z pomocniczymi bateriami dla FNM [zdjęcia] Stadler testuje nowego Flirta z pomocniczymi bateriami dla FNM [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/2021031207292811.jpg_60-60.jpg)
Na torze testowym Instytutu Kolejnictwa w Żmigrodzie rozpoczęły się testy nowego Flirta wyposażonego w pomocnicze baterie. Stadler wyprodukował go w ramach kontraktu na 30 jednostek dla włoskiej grupy FNM.
Jak informuje rzeczniczka Stadlera Marta Jarosińska, kontrakt ramowy zawarty między Stadlerem a FNM przewiduje dostawę 50 pojazdów, w ramach pierwszej umowy wykonawczej włoski przewoźnik zamówił 30 jednostek. Jednostki będą wykorzystywane przez należącego do grupy FNM przewoźnika Ferrovienord do obsługi linii regionalnych na terenie Lombardii.
Aktualnie w produkcji w Siedlcach jest pięć pojazdów, z czego pierwszy przechodzi testy typu na torze doświadczalnym w Żmigrodzie. - Flirt FNM to pojazd trójczłonowy wyposażony w silnik spalinowy najnowszej generacji a także w pomocnicze baterie – dzięki temu tam, gdzie nie jest wskazane używanie silników diesla – np. na stacjach, maszynista będzie mógł uruchomić napęd elektryczny –
informuje przedstawicielka producenta.
Trzyczłonowe pojazdy o długości 66,8 m pomieszczą 328 podróżnych, w tym 168 na miejscach siedzących. Będą mogły rozwijać prędkość do 140 km/h. Wyposażenie dla pasażerów obejmuje wi-fi, porty USB i gniazdka elektryczne. Przekazanie pojazdów do FNM jest planowane w 2022 roku po zakończeniu testów i otrzymaniu dopuszczenia do eksploatacji.
Aktualnie w produkcji w Siedlcach jest pięć pojazdów, z czego pierwszy przechodzi testy typu na torze doświadczalnym w Żmigrodzie. - Flirt FNM to pojazd trójczłonowy wyposażony w silnik spalinowy najnowszej generacji a także w pomocnicze baterie – dzięki temu tam, gdzie nie jest wskazane używanie silników diesla – np. na stacjach, maszynista będzie mógł uruchomić napęd elektryczny –
informuje przedstawicielka producenta.
Trzyczłonowe pojazdy o długości 66,8 m pomieszczą 328 podróżnych, w tym 168 na miejscach siedzących. Będą mogły rozwijać prędkość do 140 km/h. Wyposażenie dla pasażerów obejmuje wi-fi, porty USB i gniazdka elektryczne. Przekazanie pojazdów do FNM jest planowane w 2022 roku po zakończeniu testów i otrzymaniu dopuszczenia do eksploatacji.
Komentarze:
STADLER

Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |