Partnerzy serwisu:

Stadler testuje nowego Flirta z pomocniczymi bateriami dla FNM [zdjęcia]

Jakub Madrjas 14.03.2021 5,6k

arrow
arrow
Stadler testuje nowego Flirta z pomocniczymi bateriami dla FNM [zdjęcia]
Fot. Aleksander Kędzierski
Stadler testuje nowego Flirta z pomocniczymi bateriami dla FNM [zdjęcia]
Stadler testuje nowego Flirta z pomocniczymi bateriami dla FNM [zdjęcia]
Stadler testuje nowego Flirta z pomocniczymi bateriami dla FNM [zdjęcia]
Stadler testuje nowego Flirta z pomocniczymi bateriami dla FNM [zdjęcia]
Stadler testuje nowego Flirta z pomocniczymi bateriami dla FNM [zdjęcia]
Stadler testuje nowego Flirta z pomocniczymi bateriami dla FNM [zdjęcia]
Stadler testuje nowego Flirta z pomocniczymi bateriami dla FNM [zdjęcia]
Stadler testuje nowego Flirta z pomocniczymi bateriami dla FNM [zdjęcia]
Stadler testuje nowego Flirta z pomocniczymi bateriami dla FNM [zdjęcia]
Stadler testuje nowego Flirta z pomocniczymi bateriami dla FNM [zdjęcia]
Stadler testuje nowego Flirta z pomocniczymi bateriami dla FNM [zdjęcia]
Na torze testowym Instytutu Kolejnictwa w Żmigrodzie rozpoczęły się testy nowego Flirta wyposażonego w pomocnicze baterie. Stadler wyprodukował go w ramach kontraktu na 30 jednostek dla włoskiej grupy FNM.
Jak informuje rzeczniczka Stadlera Marta Jarosińska, kontrakt ramowy zawarty między Stadlerem a FNM przewiduje dostawę 50 pojazdów, w ramach pierwszej umowy wykonawczej włoski przewoźnik zamówił 30 jednostek. Jednostki będą wykorzystywane przez należącego do grupy FNM przewoźnika Ferrovienord do obsługi linii regionalnych na terenie Lombardii.

Aktualnie w produkcji w Siedlcach jest pięć pojazdów, z czego pierwszy przechodzi testy typu na torze doświadczalnym w Żmigrodzie. - Flirt FNM to pojazd trójczłonowy wyposażony w silnik spalinowy najnowszej generacji a także w pomocnicze baterie – dzięki temu tam, gdzie nie jest wskazane używanie silników diesla – np. na stacjach, maszynista będzie mógł uruchomić napęd elektryczny –
informuje przedstawicielka producenta.

Trzyczłonowe pojazdy o długości 66,8 m pomieszczą 328 podróżnych, w tym 168 na miejscach siedzących. Będą mogły rozwijać prędkość do 140 km/h. Wyposażenie dla pasażerów obejmuje wi-fi, porty USB i gniazdka elektryczne. Przekazanie pojazdów do FNM jest planowane w 2022 roku po zakończeniu testów i otrzymaniu dopuszczenia do eksploatacji.

PARTNERZY DZIAŁU



Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
STADLER
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony