Partnerzy serwisu:

Stadler sprzedał pierwsze Flirty do USA

Stadler 13.06.2015 164

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2015-06-13 10:53:26 Autor: ANTYPROPAGANDOR
---.dynamic.gprs.plus.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-06-13 12:40:21 Autor: pirat
---.dynamic.chello.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-06-13 12:41:54 Autor: pirat
---.dynamic.chello.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-06-13 15:01:23 Autor: Głos z USA
---.hsd1.il.comcast.net
W odpowiedzi na post pirat:
" [Admin: zmoderowano] "
[Admin: zmoderowano]
2015-06-13 17:00:57 Autor: Ave Ja
---.242.138.101
USA takie wolnorynkowe, protekcjonizmem każą budować fabryki i produkować w nich importowany towar ;)
2015-06-13 17:12:15 Autor: Ave Ja
---.242.138.101
[Admin: zmoderowano]
2015-06-13 17:25:52 Autor: cenzor ale nie admin
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
@ prawie wszyscy powyżej
[Admin: zmoderowano]TO JEST BRANŻOWY PORTAL KOLEJOWY A NIE POLITYCZNO-SOCJOLOGICZNY.
2015-06-13 17:49:41 Autor: KK_CTA_USA
---.hsd1.il.comcast.net
Dwunapędowe Flirty to powinna być przyszłość IC, a nie przepinanie lokomotyw, czy plany elektryfikacji mało używanych linii, jak np Rzeszów-Ocice. O wiele taniej mieć takie składy. Wtedy nawet zimowe oblodzenia sieci nie straszne.
2015-06-13 21:25:04 Autor: haha
---.g-net.pl
@KK_CTA_USA:

Pierwszy merytoryczny post pod tym artykułem.
Zgadzam się: dwunapędowce są droższe w zakupie, ale dla przewoźnika znacznie elastyczniejsze: ten sam mechanik może skład prowadzić dalej (jak mu trzeba godzin do wyrobienia), nie trzeba trzymać loków na zmianę (a one też muszą pracować, co na liniach słabiej obciążonych może być czasem problematyczne), nie trzeba rezerwy diesel/elektryk, można wydłużać relacje sezonowe (np. Ustrzyki, Łeba), no i ta zima.
2015-06-13 23:03:17 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
@haha
Co to jest "relacja sezonowa Ustrzyki"?

Wasze marzenia o E/S ZT w Polszy są równie realne KDP Y.
2015-06-13 23:58:01 Autor: najNAJ
---.play-internet.pl
najładniejsze i najlepsze pociągi na świecie
2015-06-14 00:13:38 Autor: Korrek
---.ntlworld.ie
A ja czekam na taki przetarg w Polsce. Samorządy zamawiają czasem dziwne rzeczy, więc nie zdziwie się jak będzie zamówienie na ezt dwusystemowy.
2015-06-14 03:45:13 Autor: Małopolanin
---.116.200.66
[Admin: zmoderowano]
2015-06-14 08:37:07 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-06-14 09:00:12 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-06-14 11:45:37 Autor: jatal.
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Przecież to nie jest dwutrakcyjny pojazd tylko spalinowy z przekładnią elektryczną.
2015-06-14 15:34:37 Autor: peron7
---.play-internet.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-06-14 22:36:09 Autor: Eurotram
---.dip0.t-ipconnect.de
@Małopolanin: zostaw już tego faszystę,bo znów zacznie pi... sać swoje "złote myśli"

@Jatal: ale żeby to wiedzieć,to trzeba starannie przeczytać oryginalne info; diesel-elektrykami to były te dla Valle d"Aosta.

A jak już jesteśmy przy Flirtach: we wtorek i wczoraj przyszwendał mi się na peron Flirt 3 SÜWEX-u (pięcioczłon) i zastanawiam się czy to nie marzyło się KM-om przed wiadomym przetargiem ;)
2015-06-14 23:05:17 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
@Eurotram
Faszyści byli we Włoszech.
Józef Stalin spopularyzował to pojęcie w krajach demokracji ludowej, przez co do dziś jest niesłusznie używane na tym obszarze.
Np.> połowa obywateli FR myśli, że faszisty zagrażają Donbasowi
2015-06-15 11:52:41 Autor: Hihi
---.tktelekom.pl
[Admin: zmoderowano]TO JEST BRANŻOWY PORTAL KOLEJOWY A NIE POLITYCZNO-SOCJOLOGICZNY.

Hihi zabawne bo cała branża i uczelnie śmieją się z tej branżowości RK.
STADLER
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony