Partnerzy serwisu:

Stadler pokazał wizualizacje lokomotyw dla VFLI i ITL

Michał Szymajda 06.06.2019 128

arrow
arrow
Stadler pokazał wizualizacje lokomotyw dla VFLI i ITL
Lokomotywa Euro4001 Fot Stadler
Stadler pokazał wizualizacje lokomotyw dla VFLI i ITL
Stadler pokazał wizualizacje lokomotyw dla VFLI i ITL
Po zakupie hiszpańskiego Vossloha, Stadler poszukuje nowych rynków dla swoich lokomotyw. Powoli staje się trzecią siłą na europejskim rynku, po Siemensie i Bombardierze.
Na targach Transport Logistics w Monachium Stadler zaprezentował dwa projekty, które będzie realizował dla spółek VFLI i ITL z francuskiej Grupy SNCF. Dla VFLI Stadler zbuduje 12 lokomotyw spalinowych Euro4001 i jedną prototypową lokomotywę Eurodual, natomiast dla ITL – 4 hybrydowe lokomotywy Eurodual. Wszystkie elektrowozy będą sześcioosiowe.

Lokomotywa Eurodual dla VFLI będzie mogła pracować pod sięcią trakcyjną 25kV AC i 1,5kV DC we Francji. Dodatkowo, będzie posiadać silną spalinową jednostkę napędową o mocy 2,8 megawat. Z kolei Euroduale dla ITL także będą dwusystemowe, lecz będą pracować głównie w Niemczech (15 kV i 25 kV, by umożliwić w przyszłości wjazd np. do Czech). Także one otrzymają spalinową jednostkę napędową, która uczyni elektrowóz hybrydą.

Spalinowe lokomotywy Euro4001 reklamowane są przez Stadlera, jako godni następcy spalinowozów Euro4000 (znanych wcześniej pod marką Vossloh Euro), które znalazły klientów we Francji, na Półwyspie Iberyjskim, a także w Izraelu i w Południowej Afryce. Stadler zachwala ich moc (2800 kW), niskie zużycie paliwa i wyposażenie w pokładowe urządzenia ETCS w standardzie. Pojazdy spełniają rygorystyczne normy emisji spalin i są przy tym bardzo ciche. Stadler upodobnił ich wygląd maksymalnie do modelu Eurodual.


Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
STADLER
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony