Partnerzy serwisu:

Stadler: "Made in Siedlce"

lp, Rynek Kolejowy 29.08.2015 261

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2015-08-29 10:42:30 Autor: mg
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jest jeszcze inny pozytyw - ludzie zobaczą, że nie tylko jakieś Pendolino jeździ nowe po Polsce, a ludzie nie odróżniają, czym jeżdżą. Taki znak informacyjny to dobra rzecz.
2015-08-29 10:44:09 Autor: analityk kuuper van basten
---.dynamic.chello.pl
Nie mieli ich w Newagu produkować?
2015-08-29 11:10:28 Autor: Koko
---.dynamic.chello.pl
Cztery kontrakty, a nie trzy:

- Flirty dla woj. śląskiego
- Flirty dla KM
- Flirty dla ŁKA
- Flirty dla PKP IC
2015-08-29 15:57:12 Autor: Ja
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jakie te Flirty są brzydkie i ciasne w środku. Szkoda kasy na te aluminiowe puszki...
2015-08-29 16:15:22 Autor: analityk kuuper van basten
---.dynamic.chello.pl
@Koko

śląskie i KM kupiły razem w jednym kontrakcie.
2015-08-29 22:22:34 Autor: ep40
---.rzeszow.mm.pl
Stadler jest na szczęście przyjaznym producentem zachodnim którego obecność w Polsce akceptuję.
2015-08-30 12:14:17 Autor: jatal.
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czemu napis będzie tylko na pojazdach dla polskich klientów?
Za granicą się tego wstydzą?
2015-08-30 12:25:15 Autor: Johnny Wrocław
---.ssp.dialog.net.pl
Nie jestem hejterem Stadlera - nigdy jeszcze nie jechałem produktem tej firmy, więc nie mam zdania na ten temat. Moja wypowiedź ma charakter stricte ekonomiczny.

Fakt jest taki, że Stadler nigdy nie wygrałby przetargu na EZT-y wyprodukowane w Szwajcarii - ze względu na znacznie wyższe koszty produkcji, związane bezpośrednio ze znacznie wyższymi zarobkami. W Polsce zarobki są znacznie niższe, dlatego koszty produkcji EZT-ów są znacznie niższe i można powalczyć o polskie kontrakty.

Z porównywaniem jakości nie przesadzałbym - Polacy nie są i nigdy nie będą Szwajcarami, którzy słyną ze swojej precyzji i dyscypliny. Gdyby siedlecka jakość była równa szwajcarskiej to zakład(y) w Szwajcarii nie miałby ekonomicznej (innych nie uwzględniam; ekonomiczna nie musi być najważniejsza) racji bytu. Kolejnym dowodem na poparcie mojej tezy niech będzie fakt, że w Siedlcach jest produkcja wyłącznie na rynek polski i w planach była (!) produkcja na Wschód. Przewoźnicy z Zachodu nadal wolą Stadlera wyprodukowanego przez Szwajcarów, a nie Polaków. Drożej, ale przynajmniej z prawdziwą szwajcarską jakością. Polska jakość jest wystarczająca dla Polski.
2015-08-30 18:20:55 Autor: bez loginu
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Johnny Wrocław- mały cytat ze strony firmy "Do końca czerwca 2013 roku siedlecki zakład opuściło 128 gotowych pociągów. W Siedlcach wyprodukowano m.in. pociągi GTW dla holenderskich przewoźników Arriva Netherlands i Connexxion SAN oraz dla włoskiego Sistemi Territoriali, a także pociągi FLIRT o podwyższonym standardzie dla czeskiego LEO Express. Obecnie Siedlce realizują zamówienia na dostawę pociągów FLIRT dla włoskiego Südtiroler Transportstrukturen AG, niemieckiego Veolia Verkehr Regio GmbH oraz austriacko-węgierskiego przewoźnika GYSEV, a także pojazdy FLIRT w wersji szerokotorowej dla estońskiego Elektriraudtee oraz dla Kolei Białoruskich." http://www.stadlerrail.com/ to było dwa lata temu, nowszych informacji i ewentualnie zdjęć, jeśli nie wierzysz, poszukaj sam ;-)
2015-08-30 21:10:13 Autor: Luca
---.dynamic.chello.pl
W odpowiedzi na post Ja:
"Jakie te Flirty są brzydkie i ciasne w środku. Szkoda kasy na te aluminiowe puszki..."
A jechałeś czy tylko tak pi.... żeby pi...ć?
akurat miałem okazję jechać Flirtem ŁKA. Powiem tak - dupy nie urywa, ale jest komfortowe cicho i w miarę wygodnie. Ale w końcu to nie wersja dalekobieżna. Ciasnoty na pewno nie ma. Przynajmniej nie taka jak w Impulsach, choć akurat nie do Newagu ten kamyczek, a do zamawiających składy.
STADLER
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony