Partnerzy serwisu:

Spółka PKP PLK naruszyła przepisy na linii Wrocław Główny – Szczecin Główny

UTK 24.02.2014 130

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2014-02-24 09:33:35 Autor: zdegustowany
---.30.71.88.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
po raz kolejny okazuje się, ze urzędnicy UTK mimo, że nie posiadają kierunkowego wykształcenia ani uprawnień budowlanych są "mądrzejsi" od kolejowych fachowców, którzy wiele lat kształcili się po to, aby mimo niedostatecznych środków finansowych na utrzymanie infrastruktury, można było prowadzić ruch pociągów ze zmniejszona ale bezpieczna prędkością. Stan kolejowej infrastruktury jest taki a nie inny ze względu na chroniczny brak niezbędnych środków finansowych na utrzymanie infrastruktury. PLK jako spółka skarbu państwa dofinansowywana jest z państwowej kasy. Jej niedostateczne ilości są winą rządu, wobec tego decyzje UTK powinny być tam kierowane. Nie rozumiem dlaczego za zaniechania rządzących muszą teraz odpowiadać obecnie zarządzający PLK.
2014-02-24 09:39:32 Autor: ---
---.tktelekom.pl
@zdegustowany:

Nic dodać, nic ująć :)
2014-02-24 09:58:05 Autor: niezorientowany
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
jestem pelen uznania dla oceny fachowej wiedzy Pana zdegustowanego ale Szanowny Panie czas juz przestac bladzic i mowic od rzeczy.....kinia 273 jest linią w olbrzymim stopniu niedoinwestowaną..z urzadzeniami automatki kolejowej poza nielicznymi przypadkami np.dolna odra - gryfino nieprzystosowanymi do prowadzenia po kazdym z torow ruchu z wykorzystaniem blodady liniowej polsamoczynnej.Odpowie sobie Pan jak prowadzono przez ponad pol roku ruch pociagow przy zamknieciu z uwagi na remont naqwierchni jednego z torow na szlakach wskazanych przez UTK. Szanowny Panie wlasnie to nie byli fachowcy a pseudowachowcy ktorzy przekazali teren budowy dla robot torowych pomijajac bezpieczenstwo ruchu......tylko dzieki dyz.ruchu nie doszlo do wypadku kolejowego.Pora przemyslec czy warto kosztem zanizenia kosztow inwestycyjnych narazac dyzurnych ruchu na stres a pasazerow na mozliwosc uczestniczenia w wypadku kolejowym
2014-02-24 10:51:46 Autor: mnb
---.229.155.26.atman.pl
Zdegustowany: przecież właśnie dzięki takim decyzjom UTK jest szansa, że rządzący przekażą dodatkowe środki na kolej. Bez tego zawsze będzie przekonanie rządzących, że jakoś sobie ta kolej poradzi.
2014-02-24 11:31:57 Autor: cosmo-pl
---.dynamic.vectranet.pl
@mnb

Na kolej idzie więcej środków niż kiedykolwiek w jej historii po 89 r. Kolej nie umiej jednak tych środków sprawnie wykorzystać.
2014-02-24 11:32:50 Autor: agata2
---.dynamic.chello.pl
"po raz kolejny okazuje się, ze urzędnicy UTK mimo, że nie posiadają kierunkowego wykształcenia ani uprawnień budowlanych są "mądrzejsi" od kolejowych fachowców, którzy wiele lat kształcili się po to, aby mimo niedostatecznych środków finansowych na utrzymanie infrastruktury, można było prowadzić ruch pociągów ze zmniejszona ale bezpieczna prędkością"
@ zdegustowany - kolejne zdanie w pana wywodzie jest absolutna prawda, ktora przeczy logice zdania cytowanego powyżej. Wlasnie ci kolejowi fachowcy przy chronicznm braku kasy na utrzymanie infrastruktury kolejowej nie przyznawanej przez rzadzacych (w tym np poprzez brak stosownych dzialan w komisji infrastruktury) spowodowali, ze na tej linii jest tylko kilka wypadkow w osttnich kilku latach (bez ofiar). Tak wiec prosze nie opowiadac glupstw...
2014-02-24 17:26:25 Autor: z 273
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Niech UTK nie ściemnia o naruszeniu obowiązków przez PLK tylko napisze wprost że przyczyną tych nieprawidłowości jest po prostu kradzież kabla miedzy poszczególnymi stacjami i brakiem działania blokady liniowej. Brakuje ponoć sporo kilometrów kabla!! Co z tego że dorwali kilku złodzei ( i to na goracym uczynku) - kłania się niska społeczna szkodliwość czynu wg wymiaru sprawiedliwości.
Usunąć nieprawidłowości - jak? skoro po dosztukowaniu kabla w przeciągu kilku dni jest on z powrotem odkopany i ukradziony. Co robi SOK? Ano oddycha i ma ładne mundury. Panowie z UTK może coś zaproponują? Bo złodzieje sa juz tak bezczelni że nawet do SSP się dobierają.
2014-02-25 11:18:42 Autor: gość
---.ip.netia.com.pl
Dzisiaj było otwarcie ofert na szlaku Wróblin Głogowski - Nowa Sól, a wczoraj było otwarcie ofert na linii Czerwieńsk Towarowy - Bytnica. Termin wykonania obu odcinków zamawiający przewiduje do 01.12.2014.

Trochę za późno panowie z UTK, czy przypadkiem nie czekaliście z tą decyzją do dzisiaj? Czy od wczoraj mamy taki stan tych odcinków?

Zobaczcie sobie jak ta linia wyglądała w 2011 roku:

http://www.youtube.com/watch?v=akAMukY_aYE
http://www.youtube.com/watch?v=P1GpSsryfAg
2014-02-25 19:18:16 Autor: linia 273
---.204.242.43.dsl.dynamic.t-mobile.pl
Ten autor gość z linii 273 pisze głupoty niech jako zarządca podejmuję właściwe decyzje a stan bezpieczeństwa się poprawi ale to trzeba wszystko widzieć i być fachowcem w branży
2014-02-25 19:44:30 Autor: z 273
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@linia 273: to znaczy jakie decyzje? Może pan szanowny coś zaproponuje. Wyraźnie napisałem że usuwano usterki uzupełniając ukradziony kabel. I co z tego skoro znowu go ukradziono. To jest walka z wiatrakami. Dopuki nie zmieni sie prawo tak będzie dalej. Dla policji i SOK najlepiej jakby wskazać palcem kto ukradł, zero wysiłku z ich strony. Zreszta jak upilnować kilkadziesiąt kilometrów linii? Helikoptery, drony?
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony