Spalinowe pociągi Pesy do serwisu
lk, Rynek Kolejowy ⚫ 01.08.2016 ⚫
311

fot. Lichen99 CC BY-SA 4.0
Trzy spalinowe zespoły trakcyjne 218M przejdą naprawę czwartego poziomu utrzymania. Dwa należą do województwa podkarpackiego, jeden do lubuskiego.
Województwo lubuskie ogłosiło przetarg na wykonanie naprawy serwisowej pojazdu 218M o oznaczeniu SA133-006. W przetargu zadecydują kryteria ceny (90% wagi oceny) oraz termin wykonania (10% wagi oceny). W pociągu tym zmodernizowana ma być instalacja pneumatyczna. Pojazd otrzyma nowe osuszacze powietrza i system monitoringu. Zainstalowany będzie system automatycznego liczenia pasażerów oraz nowy system informacji pasażerskiej. Pociąg zostanie przemalowany, otrzyma tez nowe elementy wyposażenia wnętrz i nową klimatyzację.
Z kolei województwo podkarpackie zakończyło przetarg na serwis zespołów o oznaczeniu SA134 i SA135. W przetargu wybrana została oferta bydgoskiej Pesy, która wyprodukowała te pociągi. Serwis dwóch pojazdów będzie kosztować 569,9 tys. zł.
Pesa 218M to dwuczłonowe normalnotorowe spalinowe zespoły trakcyjne produkowane przez zakłady Pesa w latach 2005–2015. Ogółem wyprodukowano 75 sztuk tych pociągów. Pod koniec ubiegłego roku w kilku pojazdach z tej serii pojawiły się problemy z ramami wózków, w związku czym pociągi te zostały skierowane do naprawy, o czym pisaliśmy tutaj. UTK opublikował alert bezpieczeństwa w sprawie wózków 37AN stosowanych w spalinowych pojazdach Pesy, ale nie podjęto decyzji o wycofaniu tych pociągów z eksploatacji.
Z kolei województwo podkarpackie zakończyło przetarg na serwis zespołów o oznaczeniu SA134 i SA135. W przetargu wybrana została oferta bydgoskiej Pesy, która wyprodukowała te pociągi. Serwis dwóch pojazdów będzie kosztować 569,9 tys. zł.
Pesa 218M to dwuczłonowe normalnotorowe spalinowe zespoły trakcyjne produkowane przez zakłady Pesa w latach 2005–2015. Ogółem wyprodukowano 75 sztuk tych pociągów. Pod koniec ubiegłego roku w kilku pojazdach z tej serii pojawiły się problemy z ramami wózków, w związku czym pociągi te zostały skierowane do naprawy, o czym pisaliśmy tutaj. UTK opublikował alert bezpieczeństwa w sprawie wózków 37AN stosowanych w spalinowych pojazdach Pesy, ale nie podjęto decyzji o wycofaniu tych pociągów z eksploatacji.
Komentarze:
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |