Spadają nakłady inwestycyjne na północnoamerykańskich kolejach
Piotr Kumelowski ⚫ 28.03.2016 ⚫
129

fot. Sean Lamb CC BY-SA 2.0
Wobec niższych przewozów w ostatnich dwóch latach i przy niejasnych krótkookresowych perspektywach północnoamerykańskie koleje dość jednomyślnie zmniejszają budżety na lata 2016/17 w granicach od 5% do 30%.
Zredukowane mają być wydatki na nowe lokomotywy, wagony, na utrzymanie infrastruktury, zmniejszy się nabór kandydatów do zawodu. Dwa wyjątki to kolej CSX (bez zmian) oraz Canadian National, jeżdżąca również po terenie Stanów, która sygnalizuje nawet wzrost swojego budżetu, ale tylko dlatego że jest on prowadzony w walucie kanadyjskiej, która spadla w stosunku do USD o ok. 30%.
Ograniczenia budżetowe nie oznaczają całkowitego zaniechania. Prowadzone są prowizoryczne naprawy. Poniżej film pokazujący punktowa wymiana podkładów na torze tzw. Class 1 (to najniższa kategoria) o maksymalnej dopuszczalnej prędkości 10 mil/godz. wykonywana “domowym sposobem”.
Ograniczenia budżetowe nie oznaczają całkowitego zaniechania. Prowadzone są prowizoryczne naprawy. Poniżej film pokazujący punktowa wymiana podkładów na torze tzw. Class 1 (to najniższa kategoria) o maksymalnej dopuszczalnej prędkości 10 mil/godz. wykonywana “domowym sposobem”.
Komentarze:
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |