Słowacy pokazują wnętrza „zubački” od Stadlera [zdjęcia]
Jakub Madrjas ⚫ 30.01.2021 ⚫
7,3k


![Słowacy pokazują wnętrza „zubački” od Stadlera [zdjęcia] Słowacy pokazują wnętrza „zubački” od Stadlera [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/974304392075019.jpg_60-60.jpg)
![Słowacy pokazują wnętrza „zubački” od Stadlera [zdjęcia] Słowacy pokazują wnętrza „zubački” od Stadlera [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/2021012916513961.jpg_60-60.jpg)
![Słowacy pokazują wnętrza „zubački” od Stadlera [zdjęcia] Słowacy pokazują wnętrza „zubački” od Stadlera [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/2021012916513951.jpg_60-60.jpg)
![Słowacy pokazują wnętrza „zubački” od Stadlera [zdjęcia] Słowacy pokazują wnętrza „zubački” od Stadlera [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/2021012916514041.jpg_60-60.jpg)
![Słowacy pokazują wnętrza „zubački” od Stadlera [zdjęcia] Słowacy pokazują wnętrza „zubački” od Stadlera [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/2021012916514031.jpg_60-60.jpg)
![Słowacy pokazują wnętrza „zubački” od Stadlera [zdjęcia] Słowacy pokazują wnętrza „zubački” od Stadlera [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/2021012916514011.jpg_60-60.jpg)
Koleje Słowackie ZSSK pokazały wnętrza nowych pociągów tatrzańskiej kolei zębatej – popularnej zubački, łączącej stacje Štrba i Štrbské Pleso. Pierwszy egzemplarz dostarczył już na miejsce Stadler.
W zeszłe wakacje rozpoczęła się kompleksowa przebudowa kolei zębatej (po słowacku – ozubnicová železnica, albo po prostu žubačka), łączącej stacje Štrba i Štrbské Pleso. Prace przeprowadzi konsorcjum firm Strabag i Swietelsky-Slovakia. Więcej o robotach piszemy tutaj.
W ramach modernizacji wymieniany jest też tabor. Niedawno na Słowację dojechał pierwszy z pięciu pojazdów, który ma w przyszłości obsługiwać zębatkę i trasy Tatrzańskich Kolei Elektrycznych. Teraz zaprezentowano zdjęcia wnętrz nowego pojazdu. Wyprodukował go Stadler. Wedle założeń regularna eksploatacja pojazdu powinna rozpocząć się w sierpniu. Pozostałe pojazdy powinny zostać włączone do ruchu na liniach TEŽ i OŽ do końca roku.
Jak informuje ZSSK, w pojeździe znajduje się miejsce do przechowywania rowerów i wózków, które również będą wykorzystywane do transportu nart. Użyte materiały są "wandaloodporne", a podłoga jest antypoślizgowa. Zamontowano system zliczania pasażerów i kasowniki, a także wifi.
Ogółem za pięć jednostek elektrycznych oraz wielofunkcyjną lokomotywę, pozyskane z dofinansowaniem w ramach projektu unijnego, ZSSK zapłacą 38,8 mln euro.
W ramach modernizacji wymieniany jest też tabor. Niedawno na Słowację dojechał pierwszy z pięciu pojazdów, który ma w przyszłości obsługiwać zębatkę i trasy Tatrzańskich Kolei Elektrycznych. Teraz zaprezentowano zdjęcia wnętrz nowego pojazdu. Wyprodukował go Stadler. Wedle założeń regularna eksploatacja pojazdu powinna rozpocząć się w sierpniu. Pozostałe pojazdy powinny zostać włączone do ruchu na liniach TEŽ i OŽ do końca roku.
Jak informuje ZSSK, w pojeździe znajduje się miejsce do przechowywania rowerów i wózków, które również będą wykorzystywane do transportu nart. Użyte materiały są "wandaloodporne", a podłoga jest antypoślizgowa. Zamontowano system zliczania pasażerów i kasowniki, a także wifi.
Ogółem za pięć jednostek elektrycznych oraz wielofunkcyjną lokomotywę, pozyskane z dofinansowaniem w ramach projektu unijnego, ZSSK zapłacą 38,8 mln euro.
Komentarze:
STADLER

Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |