Partnerzy serwisu:

Śląskie pracuje nad Strategią Rozwoju Systemu Transportu

(źródło: kk, Rynek Kolejowy, 22 czerwca 2011) 23.06.2011 62

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2011-06-23 10:01:41 Autor: gbór
---.mewy.net
Najefektywniejszy model transportu dla śląska to AUTOBUS. Co udowadnia swoimi poczynaniami pkp, marszałek i wybitni prezydenci poszczególnych miast (czytaj: gliwice).
2011-06-23 12:52:04 Autor: KJ
---.dynamic.chello.pl
No i jeszcze udało się załatwić słońce na całe wakacje dla Wisły - bo pociągi tam będą jeździć, a jak stwierdziła \"klasyczka\", pociągi do Wisły w dni pochmurne jeżdżą puste...
2011-06-23 13:09:10 Autor: obeznany w realiach
---.play-internet.pl
Znając układ sił klakierskich okaże się pewnikiem w wyniku konsultacji społecznych, że najbardziej strategiczne znaczenie dla województwa mają następujące linie:
1) całe Podbeskidzie ze szczególnym naciskiem na połączenie Ĺťywiec - Sucha (Qś)
2) połączenie Tarnowskich Gór z Kluczborkiem i Herbami (zagłębie zwiącholskie)
3) pociągi z Koniecpola, tfu, z Ĺťelisławic, do Częstochowy (jw.)
4) Cieszyn - Zebrzydowice (mikolstwo z Cieszyna)
5) ROW, ze szczególnym uwzględnieniem linii do Pszczyny (SRKGŚ)
2011-06-23 13:16:36 Autor: Kflik
---.silesialan.eu
modernizować linie + analizować lokalizację przystanków (budować nowe)

samo to (co prawda kosztowne bardzo) rozwiąże wiele problemów.

(choćby taki Olkusz - przystanek bliżej centrum i modernizacja tfu. remont linii do 80-90km/h oraz przystanek koło osiedla w Sosnowcu Kazimierzu, Gliwice - nowy przystanek na linii do Łabęd oraz łączenie pociagów w Gliwicach w jeden - koniec z niedasizmem! - Gliwice potrzebują bezpośredniego połączenia z Katowiacami z dzielnic zachodnich, budowa przystanków na Gliwice - Bytom ) itd.

potem jednolicenie transportu publicznego (zamienić Koleje Śląskie na Komunikację Śląską i m.in. podpiać pod nich KZKGOP) będzie o wiele łatwiej o wspólne bilety.

2011-06-26 22:53:51 Autor: Kamil
---.play-internet.pl
Zamiast pociagów Gliwice - Bytom powinny kirsowac pociagi relacji minimum Gliwice - Bytom, a optymalnie Pyskowice - Gliwice - Bytom - Katowice - Myslowice - Oswiecim.
Bez dodatkowych przystanków kolej pasazerska w GOP-ie nie podniesie sie z dolka. Bez wspolnych biletów z autobusami i tramwajami kolej pasazerska w GOP-ie moze miala szanse istniec w XX wieku, ale na pewno nie w XXI.

Kflik ma racje, zachodnie dzielnice Gliwic (np. Kopernik) tez maja prawo do normalnego i bezposredniego polaczenia kolejowego z Katowicami.
2011-06-26 22:54:39 Autor: Kamil
---.play-internet.pl
Zamiast pociagów Gliwice - Bytom powinny kursowac pociagi relacji minimum Gliwice - Bytom / Katowice, a optymalnie Pyskowice - Gliwice - Bytom - Katowice - Myslowice - Oswiecim.
Bez dodatkowych przystanków kolej pasazerska w GOP-ie nie podniesie sie z dolka. Bez wspolnych biletów z autobusami i tramwajami kolej pasazerska w GOP-ie moze miala szanse istniec w XX wieku, ale na pewno nie w XXI.

Kflik ma racje, zachodnie dzielnice Gliwic (np. Kopernik) tez maja prawo do normalnego i bezposredniego polaczenia kolejowego z Katowicami.
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony