Skrócą czas przejazdu między Lublinem a Zamościem?
jar, Rynek Kolejowy ⚫ 22.04.2015 ⚫
212
Archiwum RK
Komentarze:
2015-04-22 12:15:14 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
Bus jedzie 90 minut i kursuje co 15 minut, tak więc puciongi pasazerskie na tej linii i tak nie majom sensu ekonomicznego.
2015-04-22 12:17:51 Autor: wasiu
---.static.korbank.pl
No tak, bo Zawada i Rejowiec Fabryczny to takie metropolie, że bez nich ruch na trasie Zamość - Lublin nie ma sensu... litości. Zielona Góra jakoś nie miała skrupułów w ominięciu podobnej wielkości Czerwieńska i nikt tam nie lamentował z tego tytułu. Po drugie, jakie tak naprawdę potoki podróżnych będą w relacji Zamość - Chełm w stosunku do Zamość - Lublin? W ciemno strzelę, że będzie to raczej znikomy procent, a jeżeli już ktoś na upartego chce robić skomunikowanie, można to zrobić na 1 stacji w kierunku Lublina. Z tekstu bije po prostu szukanie argumentów na siłę, aby czegoś nie robić. Wypisz, wymaluj komentarze forumowicza z plk.
2015-04-22 12:21:44 Autor: Gargamel
---.internetdsl.tpnet.pl
Kolejny cios w Arona. Podobno szuka pracy w Anglii .
2015-04-22 12:26:20 Autor: em
---.adsl.inetia.pl
No właśnie budowa łącznic może zmniejszyć zainteresowanie podróżnych. W Czechach pociąg potrafi 3 x zmienić kierunek i nie widza problemu. poz. Ostrava - Jasenik przez Głuchołazy. 2 zmiany w Czechach gdzie dużo ludzi wsiadało i 1 zmiana w Głuchołazach gdzie nic się nie dzieje.
2015-04-22 12:30:14 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
W Chełmie średnio z puciongu korzysta ok 30 osób ( ok. 1000 osób dziennie korzysta z dworców chełmskich). Tak że rewelka to to nie jest, a przecież czasowo
puciong Chełm - Lublyn jest lepszy niż Zamość - Lublyn.
Tutaj bardzo dużo pomogła busom droga S17 tak że busy żondzom
puciong Chełm - Lublyn jest lepszy niż Zamość - Lublyn.
Tutaj bardzo dużo pomogła busom droga S17 tak że busy żondzom
2015-04-22 12:32:46 Autor: marian
---.adsl.inetia.pl
Skrócić czas pomoże odbudowa łącznicy w Zawadzie, to prawda. Ale największe oszczędności przyniesie budowa linii od Trawnik przez Łopiennik Dolny do Krasnegostawu oraz złagodzenie łuków i prostowanie linii między Izbicą a Zawadą. Pociągi z Zamościa mogłyby wtedy od Trawnik do Lublina pędzić jako pospieszne omijając wioskowe przystanki obsługiwane ezt-ami z Chełma.
Tylko to trzeba mieć jaja by to robić. Takie same jak mają ci co proponują przebiegi nowych dróg (vide nowy przebieg DW 747)
Tylko to trzeba mieć jaja by to robić. Takie same jak mają ci co proponują przebiegi nowych dróg (vide nowy przebieg DW 747)
2015-04-22 12:38:08 Autor: aaaa
---.play-internet.pl
Pytanie do autora tego artykułu . Na jakiej podstawie podawane sa stwierdzenia ze Lublin i Zamość to dwa miasta z największą ilością mieszkańców? Takie stwierdzenie bylo juz nie raz w pana artykułach.
2015-04-22 13:26:02 Autor: mlodymechanik
---.elk.mm.pl
[Admin: zmoderowano]
Te złomy na łysych oponach, nazywasz w ogóle jakimkolwiek transportem?
Wygodne to może być dla przedszkolaków, dorośli ludzie, szczególnie wysocy, ok. 190 cm przeżywają katusze w takim ie.
Dziwnym trafem mam chorobę lokomocyjną ale tylko na statkach i w busach... Busach... pff... jechałem raz i tylko raz, więcej nie pojadę. Najlepsi sa naganiacze z Jeleniej Góry co to stoją na dworcu PKP i proponują że zawiozą za 20 zł od osoby... no ładnie, kiedy normalna cena to jakieś 5 zł.
PKS akurat w 1 stronę mi nie pasował, ale w drugą na szczęście mogłem jechać PKSem... bodajże złotówke drożej a może i nie, nie pamiętam... ale za to błogość.
Kup człowieku normalny autobus, nawet odkup Autosana H9 po modernizacji z jakiegoś PKS-u a nie wozisz ludzi jak kartofle, poniżej kosztów - wycinasz konkurencję, a potem dowalasz ceny albo i nie a swoim niewolnikom płacisz dosłownie w groszach...
Te złomy na łysych oponach, nazywasz w ogóle jakimkolwiek transportem?
Wygodne to może być dla przedszkolaków, dorośli ludzie, szczególnie wysocy, ok. 190 cm przeżywają katusze w takim ie.
Dziwnym trafem mam chorobę lokomocyjną ale tylko na statkach i w busach... Busach... pff... jechałem raz i tylko raz, więcej nie pojadę. Najlepsi sa naganiacze z Jeleniej Góry co to stoją na dworcu PKP i proponują że zawiozą za 20 zł od osoby... no ładnie, kiedy normalna cena to jakieś 5 zł.
PKS akurat w 1 stronę mi nie pasował, ale w drugą na szczęście mogłem jechać PKSem... bodajże złotówke drożej a może i nie, nie pamiętam... ale za to błogość.
Kup człowieku normalny autobus, nawet odkup Autosana H9 po modernizacji z jakiegoś PKS-u a nie wozisz ludzi jak kartofle, poniżej kosztów - wycinasz konkurencję, a potem dowalasz ceny albo i nie a swoim niewolnikom płacisz dosłownie w groszach...
2015-04-22 13:40:47 Autor: Zamoyski
---.26.8.244
Jeśli zmiana czoła potrwa 3 minuty - spoko. Ale po łącznicach mogą pojechać TLK albo przyspieszone. Poza tym czy istnieją jakieś skomunikowania w Zawadzie i Rejowcu?
Co z nowymi przystankami w Zamościu?
Co z nowymi przystankami w Zamościu?
2015-04-22 14:20:43 Autor: Drfiter
---.227.131.119
I bardzo dobrze. Nawiązując do znanego powiedzenia o kebabach, reaktywując kolej regionalną uwalasz busiarza :)
2015-04-22 14:21:12 Autor: miś uszatek
---.poz1.cyber-cafe.pl
mlodymechanik:
właśnie to jest największa zagadką że są jednak klienci którzy godzą się na podróz w takich warunkach z narażeniem życia (jadą na stojąco, nieprzypięci pasami bo busiarz chciał sprzedać kilka bilecików więcej) w razie jakiegoś wypadku.
Dlatego trzeba byłoby wprowadzić odgórne przepisy narzucające odstępy między siedzeniami i przede wszystkim drakońskie kary za branie pasażerów na stojąco. Kara, która raz na zawsze odstraszy wszystkich busiarzy od cwaniaczkowania, typu 200 tys. zł i odebranie licencji
właśnie to jest największa zagadką że są jednak klienci którzy godzą się na podróz w takich warunkach z narażeniem życia (jadą na stojąco, nieprzypięci pasami bo busiarz chciał sprzedać kilka bilecików więcej) w razie jakiegoś wypadku.
Dlatego trzeba byłoby wprowadzić odgórne przepisy narzucające odstępy między siedzeniami i przede wszystkim drakońskie kary za branie pasażerów na stojąco. Kara, która raz na zawsze odstraszy wszystkich busiarzy od cwaniaczkowania, typu 200 tys. zł i odebranie licencji
2015-04-22 16:59:08 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
@ miś uszatek - a przewidujesz kary dla kolejarzy np. za przecięcie semaforu?
2015-04-22 16:59:54 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
@ młody mechanik - masz pojęcie ile kosztuje nowy bus? Tak około 50 razy więćej niż stary autosan z PKSu
2015-04-22 17:13:57 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
@ miś uszatek - szansa na śmierć w busie jest mniej więcej taka jak na wygranie w lotto.
Gdyby w busach ginęło tyle osób ile chcieliby mikole, to mało kto by nimi jeździł.
W 2014 roku w busach kursowych w woj. lubelskim zginęło 10 osób - przy tysiącach przewiezionych bezpiecznie.
Gdyby ginęło ze 100 osób rocznie to może ktoś by się zastanowił czy jechać pociągiem. A tak to nawet nie ma o czym mówić.
Gdyby w busach ginęło tyle osób ile chcieliby mikole, to mało kto by nimi jeździł.
W 2014 roku w busach kursowych w woj. lubelskim zginęło 10 osób - przy tysiącach przewiezionych bezpiecznie.
Gdyby ginęło ze 100 osób rocznie to może ktoś by się zastanowił czy jechać pociągiem. A tak to nawet nie ma o czym mówić.
2015-04-22 17:30:47 Autor: perreq
---.derkom.net.pl
@Zamoyski: pociągi Lublin-Zamość komunikują się w Rejowcu z kiblami do Chełma i w sezonie w Zawadzie z szynobusami do Bełżca.
Przystanki na Plantach i Zakolu otwierają się z korektą czerwcową.
Przystanki na Plantach i Zakolu otwierają się z korektą czerwcową.
2015-04-22 17:35:50 Autor: mlodymechanik
---.elk.mm.pl
@parczewiaku, dlatego zamiast tych padłobusów kup pare tych Autosanów a nie wozisz wraz z kolegami takim czymś.
Pozdrawiam.
Niedoszły maszynista, kierowca PKS.
Pozdrawiam.
Niedoszły maszynista, kierowca PKS.
2015-04-22 17:38:43 Autor: asd
---.nowanet.pl
Należy wybudować prosty odcinek Krasnystaw-Stary Zamość-Zamość i wybudować linie Hrubieszów-Krasnystaw,Hrubieszów-Dorohusk,Werbkowice-Tyszowce-Łaszczów-Tomaszów,Zamość-Krasnobród-Tomaszów-Bełżec-Narol-Cieszanów-Lubaczów
2015-04-22 20:29:28 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
Autosan to nie jest żadna marka, podróżnym kojarzy się ze starym poprukującym PKSem.
Inna sprawa że fabryka jest w upadłości, więc trudno w coś takiego inwestować.
Inna sprawa że fabryka jest w upadłości, więc trudno w coś takiego inwestować.
2015-04-22 21:36:43 Autor: wasiu
---.man.tk-internet.pl
@ Aron
Dobrze, że szczytem nowoczesności jest 15-letni bus od Niemca wyklepany i wyszpachlowany u Śwagra w stodole albo przerobiony na aron-busza dostawczak, w którym czuć jeszcze zapach kapusty i zimnioków.
Dobrze, że szczytem nowoczesności jest 15-letni bus od Niemca wyklepany i wyszpachlowany u Śwagra w stodole albo przerobiony na aron-busza dostawczak, w którym czuć jeszcze zapach kapusty i zimnioków.
2015-04-22 21:39:40 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
@ wasiu - zrób w końcu zdjęcie takiego busa na regularnej linii.
A 15 letni bus z Niemiec owszem jest lepszy niż Autosan z PKSu, a szynobusa bije na głowę prędkością jazdy i częstotliwością kursowania.
A 15 letni bus z Niemiec owszem jest lepszy niż Autosan z PKSu, a szynobusa bije na głowę prędkością jazdy i częstotliwością kursowania.
2015-04-22 21:46:21 Autor: szermer
---.net.pulawy.pl
Obecny układ linii kolejowych na Zamojszczyźnie należy całkowicie zburzyć i wybudować od nowa. Niekoniecznie z odgałęzieniem w Rejowcu. Należałoby to zrobić znacznie wcześniej, najlepiej zaraz za Świdnikiem. Linia powinna być bez zmiany kierunku przez Krasnystaw, Zamość, Tomaszów Lubelski do Hrebennego. Po negocjacjach z Ukrainą torem normalnym do Lwowa. Znając życie jak zwykle będziemy certolić się w nieskończoność z pomysłami zdatnymi psu na budę a w konsekwencji las wyroście na torze. Bez pieniędzy unijnych tego nie da się zrobić, a ponadto unia nie preferuje budowy nowych odcinków linii.
PS. Zastanawiającym się nad obecnym układem linii i koniecznością zmiany kierunku w Rejowcu i Zawadzie proponuje dogrzebać się do przebiegu tych linii w granicach sprzed 1939r. Wówczas jednoznacznie widać trasę kolejową ze Lwowa do Brześcia i dalej na północ aż do Wilna. W powojennej Polsce kolej na Zamojszczyźnie była kulą u nogi i przedmiotem niekończących się sporów z władzami Zamościa.
PS. Zastanawiającym się nad obecnym układem linii i koniecznością zmiany kierunku w Rejowcu i Zawadzie proponuje dogrzebać się do przebiegu tych linii w granicach sprzed 1939r. Wówczas jednoznacznie widać trasę kolejową ze Lwowa do Brześcia i dalej na północ aż do Wilna. W powojennej Polsce kolej na Zamojszczyźnie była kulą u nogi i przedmiotem niekończących się sporów z władzami Zamościa.
2015-04-22 23:02:12 Autor: lukasz
---.static.ip.netia.com.pl
Aron debilu chcesz się przyznać że przekraczasz dopuszczalną prędkość? Bo o ile wiem bus ma max 90 km/h a na trasie lublin Parczew można mało gdzie tyle jechać... poza tym... busy jeśli chodzi o komfort i bezpieczeństwo nigdy nie dorosną do 10% możliwości kolei. Jeszcze ze dwa lata i dworzec PKS w lublinie będzie obok pkp i zobaczysz co wybiorą ludzie. Śmierdzącego rzecha z Parczewa? Nie sadze. ..
2015-04-22 23:15:28 Autor: lukasx
---.static.ip.netia.com.pl
@aron a dlaczego jak na lubelskim dworcu jest kontrola ITD to prawie wszystkie busy nikna w tajemniczych okolicznościach? UFO? Wysyp awarii? A może po prostu strach ze ktoś obejrzy łyse opony i skorodowana ramę i zobaczy ze to rzęch zagrażający życiu pasażerów albo że diagnostyka wziął łapówkę żeby ta trumna na kołach "przeszła" przegląd?
2015-04-22 23:20:30 Autor: lukasx
---.static.ip.netia.com.pl
@aron a dlaczego jak na lubelskim dworcu jest kontrola ITD to prawie wszystkie busy nikna w tajemniczych okolicznościach? UFO? Wysyp awarii? A może po prostu strach ze ktoś obejrzy łyse opony i skorodowana ramę i zobaczy ze to rzęch zagrażający życiu pasażerów albo że diagnostyka wziął łapówkę żeby ta trumna na kołach "przeszła" przegląd?
2015-04-23 04:32:17 Autor: EU07-106
---.azoty.pulawy.pl
@aron
wyciąg słynnego aronbusza ze stodoły to i fotka będzie:)
wyciąg słynnego aronbusza ze stodoły to i fotka będzie:)
2015-04-23 06:49:50 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
@ lukasz - na Lubelszczyźnie żeby wyprzedzić puciong nie trzeba przekraczać prędkości.
2015-04-23 06:50:41 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
ITD na lubelskim dworcu jest praktycznie codziennie, ten co chciałby uciekać przed nimi to lepiej niech od razu zrezygnuje z przewozów
2015-04-23 06:52:41 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
@ lukasz - w Krakowie, Rzeszowie, Kielcach i Białegostoku dworzec PKS jest obok PKP a ludzie i tak wybierają busy.
2015-04-23 08:34:50 Autor: cyc
---.dynamic.chello.pl
Ciśniem na Parczew.
2015-04-23 10:37:48 Autor: AAA
---.dynamic.mm.pl
Przebudowa linii nowe obwodnice, ludzie co wam chodzi po głowie,należało by sie raczej zastanowić czy wszystkie przystanki są zasadne Złojec np. zabudowa elektrycznych rozjazdów w Zawadzie znacznie by skróciła postój na tej stacji
2015-04-23 10:40:17 Autor: Miki
---.dynamic.mm.pl
Aron niedługo dworzec PKS w Zamościu rozbiorą a wtedy nikt twojego koślawego busa nie znajdzie, bo ludzie będą wysiadać na Sadowej
2015-04-23 12:57:36 Autor: EU07-106
---.net.pulawy.pl
@aron
codziennie buhahah na jakim dworcu?? buhahah
w sumie to by tłumaczyło dlaczego nie ma tam aronbuszów:))
codziennie buhahah na jakim dworcu?? buhahah
w sumie to by tłumaczyło dlaczego nie ma tam aronbuszów:))
2015-04-23 13:26:12 Autor: Fan Arona z Par(ta)czewa
---.ssp.dialog.net.pl
Zostawcie już Arona w spokoju - przestańcie już jeździć po nim jak po łysej kobyle. Ten szanowany przedsiębiorca ma rację. Na ę bowiem wydawać ogromne pieniądze na pociągi i na ich infrastrukturę, skoro można przymknąć oko (za "parę zł" do łapy - zawsze to jakaś korzyść) na drobne niedoróbki w szybkich, bezpiecznych i luksusowych pojazdach Arona, i jego koncern sam - bez niczyjej dotacji - sobie poradzi z transportem ludzi na terenie województwa, a może nawet w przyszłości w całej Polsce i poza jej granicami. Może nawet lepiej by było zaorać szlaki kolejowe i wybudować w ich miejsce drogi tylko dla potrzeb koncernu Arona?
2015-04-30 18:53:01 Autor: hurtnom
---.adsl.inetia.pl
Uważam, że szynobus relacji Lublin Zamość powinien zatrzymywać się na stacji Rejowiec. Z tego miasta w żaden sposób oprócz pociągu nie można dostać się w kierunku Zamościa. Pasażerowie z tej stacji często korzystają z połączenia na tej trasie. Czy warto odbudowywać tamtą łącznice dla jakiś 5 minut postoju? Poza tym stan torowiska łącznicy w Rejowcu jest zły. Uważam, że najlepszym rozwiązaniem byłaby elektryfikacja w całości linii 69.
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |