Partnerzy serwisu:

Skrócą czas przejazdu między Lublinem a Zamościem?

jar, Rynek Kolejowy 22.04.2015 212

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2015-04-22 12:15:14 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
Bus jedzie 90 minut i kursuje co 15 minut, tak więc puciongi pasazerskie na tej linii i tak nie majom sensu ekonomicznego.
2015-04-22 12:17:51 Autor: wasiu
---.static.korbank.pl
No tak, bo Zawada i Rejowiec Fabryczny to takie metropolie, że bez nich ruch na trasie Zamość - Lublin nie ma sensu... litości. Zielona Góra jakoś nie miała skrupułów w ominięciu podobnej wielkości Czerwieńska i nikt tam nie lamentował z tego tytułu. Po drugie, jakie tak naprawdę potoki podróżnych będą w relacji Zamość - Chełm w stosunku do Zamość - Lublin? W ciemno strzelę, że będzie to raczej znikomy procent, a jeżeli już ktoś na upartego chce robić skomunikowanie, można to zrobić na 1 stacji w kierunku Lublina. Z tekstu bije po prostu szukanie argumentów na siłę, aby czegoś nie robić. Wypisz, wymaluj komentarze forumowicza z plk.
2015-04-22 12:21:44 Autor: Gargamel
---.internetdsl.tpnet.pl
Kolejny cios w Arona. Podobno szuka pracy w Anglii .
2015-04-22 12:26:20 Autor: em
---.adsl.inetia.pl
No właśnie budowa łącznic może zmniejszyć zainteresowanie podróżnych. W Czechach pociąg potrafi 3 x zmienić kierunek i nie widza problemu. poz. Ostrava - Jasenik przez Głuchołazy. 2 zmiany w Czechach gdzie dużo ludzi wsiadało i 1 zmiana w Głuchołazach gdzie nic się nie dzieje.
2015-04-22 12:30:14 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
W Chełmie średnio z puciongu korzysta ok 30 osób ( ok. 1000 osób dziennie korzysta z dworców chełmskich). Tak że rewelka to to nie jest, a przecież czasowo
puciong Chełm - Lublyn jest lepszy niż Zamość - Lublyn.

Tutaj bardzo dużo pomogła busom droga S17 tak że busy żondzom
2015-04-22 12:32:46 Autor: marian
---.adsl.inetia.pl
Skrócić czas pomoże odbudowa łącznicy w Zawadzie, to prawda. Ale największe oszczędności przyniesie budowa linii od Trawnik przez Łopiennik Dolny do Krasnegostawu oraz złagodzenie łuków i prostowanie linii między Izbicą a Zawadą. Pociągi z Zamościa mogłyby wtedy od Trawnik do Lublina pędzić jako pospieszne omijając wioskowe przystanki obsługiwane ezt-ami z Chełma.
Tylko to trzeba mieć jaja by to robić. Takie same jak mają ci co proponują przebiegi nowych dróg (vide nowy przebieg DW 747)
2015-04-22 12:38:08 Autor: aaaa
---.play-internet.pl
Pytanie do autora tego artykułu . Na jakiej podstawie podawane sa stwierdzenia ze Lublin i Zamość to dwa miasta z największą ilością mieszkańców? Takie stwierdzenie bylo juz nie raz w pana artykułach.
2015-04-22 13:26:02 Autor: mlodymechanik
---.elk.mm.pl
[Admin: zmoderowano]
Te złomy na łysych oponach, nazywasz w ogóle jakimkolwiek transportem?
Wygodne to może być dla przedszkolaków, dorośli ludzie, szczególnie wysocy, ok. 190 cm przeżywają katusze w takim ie.

Dziwnym trafem mam chorobę lokomocyjną ale tylko na statkach i w busach... Busach... pff... jechałem raz i tylko raz, więcej nie pojadę. Najlepsi sa naganiacze z Jeleniej Góry co to stoją na dworcu PKP i proponują że zawiozą za 20 zł od osoby... no ładnie, kiedy normalna cena to jakieś 5 zł.

PKS akurat w 1 stronę mi nie pasował, ale w drugą na szczęście mogłem jechać PKSem... bodajże złotówke drożej a może i nie, nie pamiętam... ale za to błogość.

Kup człowieku normalny autobus, nawet odkup Autosana H9 po modernizacji z jakiegoś PKS-u a nie wozisz ludzi jak kartofle, poniżej kosztów - wycinasz konkurencję, a potem dowalasz ceny albo i nie a swoim niewolnikom płacisz dosłownie w groszach...
2015-04-22 13:40:47 Autor: Zamoyski
---.26.8.244
Jeśli zmiana czoła potrwa 3 minuty - spoko. Ale po łącznicach mogą pojechać TLK albo przyspieszone. Poza tym czy istnieją jakieś skomunikowania w Zawadzie i Rejowcu?
Co z nowymi przystankami w Zamościu?
2015-04-22 14:20:43 Autor: Drfiter
---.227.131.119
I bardzo dobrze. Nawiązując do znanego powiedzenia o kebabach, reaktywując kolej regionalną uwalasz busiarza :)
2015-04-22 14:21:12 Autor: miś uszatek
---.poz1.cyber-cafe.pl
mlodymechanik:

właśnie to jest największa zagadką że są jednak klienci którzy godzą się na podróz w takich warunkach z narażeniem życia (jadą na stojąco, nieprzypięci pasami bo busiarz chciał sprzedać kilka bilecików więcej) w razie jakiegoś wypadku.

Dlatego trzeba byłoby wprowadzić odgórne przepisy narzucające odstępy między siedzeniami i przede wszystkim drakońskie kary za branie pasażerów na stojąco. Kara, która raz na zawsze odstraszy wszystkich busiarzy od cwaniaczkowania, typu 200 tys. zł i odebranie licencji
2015-04-22 16:59:08 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
@ miś uszatek - a przewidujesz kary dla kolejarzy np. za przecięcie semaforu?
2015-04-22 16:59:54 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
@ młody mechanik - masz pojęcie ile kosztuje nowy bus? Tak około 50 razy więćej niż stary autosan z PKSu
2015-04-22 17:13:57 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
@ miś uszatek - szansa na śmierć w busie jest mniej więcej taka jak na wygranie w lotto.
Gdyby w busach ginęło tyle osób ile chcieliby mikole, to mało kto by nimi jeździł.

W 2014 roku w busach kursowych w woj. lubelskim zginęło 10 osób - przy tysiącach przewiezionych bezpiecznie.

Gdyby ginęło ze 100 osób rocznie to może ktoś by się zastanowił czy jechać pociągiem. A tak to nawet nie ma o czym mówić.
2015-04-22 17:30:47 Autor: perreq
---.derkom.net.pl
@Zamoyski: pociągi Lublin-Zamość komunikują się w Rejowcu z kiblami do Chełma i w sezonie w Zawadzie z szynobusami do Bełżca.
Przystanki na Plantach i Zakolu otwierają się z korektą czerwcową.
2015-04-22 17:35:50 Autor: mlodymechanik
---.elk.mm.pl
@parczewiaku, dlatego zamiast tych padłobusów kup pare tych Autosanów a nie wozisz wraz z kolegami takim czymś.

Pozdrawiam.

Niedoszły maszynista, kierowca PKS.
2015-04-22 17:38:43 Autor: asd
---.nowanet.pl
Należy wybudować prosty odcinek Krasnystaw-Stary Zamość-Zamość i wybudować linie Hrubieszów-Krasnystaw,Hrubieszów-Dorohusk,Werbkowice-Tyszowce-Łaszczów-Tomaszów,Zamość-Krasnobród-Tomaszów-Bełżec-Narol-Cieszanów-Lubaczów
2015-04-22 20:29:28 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
Autosan to nie jest żadna marka, podróżnym kojarzy się ze starym poprukującym PKSem.
Inna sprawa że fabryka jest w upadłości, więc trudno w coś takiego inwestować.
2015-04-22 21:36:43 Autor: wasiu
---.man.tk-internet.pl
@ Aron
Dobrze, że szczytem nowoczesności jest 15-letni bus od Niemca wyklepany i wyszpachlowany u Śwagra w stodole albo przerobiony na aron-busza dostawczak, w którym czuć jeszcze zapach kapusty i zimnioków.
2015-04-22 21:39:40 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
@ wasiu - zrób w końcu zdjęcie takiego busa na regularnej linii.

A 15 letni bus z Niemiec owszem jest lepszy niż Autosan z PKSu, a szynobusa bije na głowę prędkością jazdy i częstotliwością kursowania.
2015-04-22 21:46:21 Autor: szermer
---.net.pulawy.pl
Obecny układ linii kolejowych na Zamojszczyźnie należy całkowicie zburzyć i wybudować od nowa. Niekoniecznie z odgałęzieniem w Rejowcu. Należałoby to zrobić znacznie wcześniej, najlepiej zaraz za Świdnikiem. Linia powinna być bez zmiany kierunku przez Krasnystaw, Zamość, Tomaszów Lubelski do Hrebennego. Po negocjacjach z Ukrainą torem normalnym do Lwowa. Znając życie jak zwykle będziemy certolić się w nieskończoność z pomysłami zdatnymi psu na budę a w konsekwencji las wyroście na torze. Bez pieniędzy unijnych tego nie da się zrobić, a ponadto unia nie preferuje budowy nowych odcinków linii.
PS. Zastanawiającym się nad obecnym układem linii i koniecznością zmiany kierunku w Rejowcu i Zawadzie proponuje dogrzebać się do przebiegu tych linii w granicach sprzed 1939r. Wówczas jednoznacznie widać trasę kolejową ze Lwowa do Brześcia i dalej na północ aż do Wilna. W powojennej Polsce kolej na Zamojszczyźnie była kulą u nogi i przedmiotem niekończących się sporów z władzami Zamościa.
2015-04-22 23:02:12 Autor: lukasz
---.static.ip.netia.com.pl
Aron debilu chcesz się przyznać że przekraczasz dopuszczalną prędkość? Bo o ile wiem bus ma max 90 km/h a na trasie lublin Parczew można mało gdzie tyle jechać... poza tym... busy jeśli chodzi o komfort i bezpieczeństwo nigdy nie dorosną do 10% możliwości kolei. Jeszcze ze dwa lata i dworzec PKS w lublinie będzie obok pkp i zobaczysz co wybiorą ludzie. Śmierdzącego rzecha z Parczewa? Nie sadze. ..
2015-04-22 23:15:28 Autor: lukasx
---.static.ip.netia.com.pl
@aron a dlaczego jak na lubelskim dworcu jest kontrola ITD to prawie wszystkie busy nikna w tajemniczych okolicznościach? UFO? Wysyp awarii? A może po prostu strach ze ktoś obejrzy łyse opony i skorodowana ramę i zobaczy ze to rzęch zagrażający życiu pasażerów albo że diagnostyka wziął łapówkę żeby ta trumna na kołach "przeszła" przegląd?
2015-04-22 23:20:30 Autor: lukasx
---.static.ip.netia.com.pl
@aron a dlaczego jak na lubelskim dworcu jest kontrola ITD to prawie wszystkie busy nikna w tajemniczych okolicznościach? UFO? Wysyp awarii? A może po prostu strach ze ktoś obejrzy łyse opony i skorodowana ramę i zobaczy ze to rzęch zagrażający życiu pasażerów albo że diagnostyka wziął łapówkę żeby ta trumna na kołach "przeszła" przegląd?
2015-04-23 04:32:17 Autor: EU07-106
---.azoty.pulawy.pl
@aron
wyciąg słynnego aronbusza ze stodoły to i fotka będzie:)
2015-04-23 06:49:50 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
@ lukasz - na Lubelszczyźnie żeby wyprzedzić puciong nie trzeba przekraczać prędkości.
2015-04-23 06:50:41 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
ITD na lubelskim dworcu jest praktycznie codziennie, ten co chciałby uciekać przed nimi to lepiej niech od razu zrezygnuje z przewozów
2015-04-23 06:52:41 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
@ lukasz - w Krakowie, Rzeszowie, Kielcach i Białegostoku dworzec PKS jest obok PKP a ludzie i tak wybierają busy.
2015-04-23 08:34:50 Autor: cyc
---.dynamic.chello.pl
Ciśniem na Parczew.
2015-04-23 10:37:48 Autor: AAA
---.dynamic.mm.pl
Przebudowa linii nowe obwodnice, ludzie co wam chodzi po głowie,należało by sie raczej zastanowić czy wszystkie przystanki są zasadne Złojec np. zabudowa elektrycznych rozjazdów w Zawadzie znacznie by skróciła postój na tej stacji
2015-04-23 10:40:17 Autor: Miki
---.dynamic.mm.pl
Aron niedługo dworzec PKS w Zamościu rozbiorą a wtedy nikt twojego koślawego busa nie znajdzie, bo ludzie będą wysiadać na Sadowej
2015-04-23 12:57:36 Autor: EU07-106
---.net.pulawy.pl
@aron
codziennie buhahah na jakim dworcu?? buhahah
w sumie to by tłumaczyło dlaczego nie ma tam aronbuszów:))
2015-04-23 13:26:12 Autor: Fan Arona z Par(ta)czewa
---.ssp.dialog.net.pl
Zostawcie już Arona w spokoju - przestańcie już jeździć po nim jak po łysej kobyle. Ten szanowany przedsiębiorca ma rację. Na ę bowiem wydawać ogromne pieniądze na pociągi i na ich infrastrukturę, skoro można przymknąć oko (za "parę zł" do łapy - zawsze to jakaś korzyść) na drobne niedoróbki w szybkich, bezpiecznych i luksusowych pojazdach Arona, i jego koncern sam - bez niczyjej dotacji - sobie poradzi z transportem ludzi na terenie województwa, a może nawet w przyszłości w całej Polsce i poza jej granicami. Może nawet lepiej by było zaorać szlaki kolejowe i wybudować w ich miejsce drogi tylko dla potrzeb koncernu Arona?
2015-04-30 18:53:01 Autor: hurtnom
---.adsl.inetia.pl
Uważam, że szynobus relacji Lublin Zamość powinien zatrzymywać się na stacji Rejowiec. Z tego miasta w żaden sposób oprócz pociągu nie można dostać się w kierunku Zamościa. Pasażerowie z tej stacji często korzystają z połączenia na tej trasie. Czy warto odbudowywać tamtą łącznice dla jakiś 5 minut postoju? Poza tym stan torowiska łącznicy w Rejowcu jest zły. Uważam, że najlepszym rozwiązaniem byłaby elektryfikacja w całości linii 69.
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony