SKPL wygrało przetargi Polregio i PKP Intercity
Jakub Madrjas ⚫ 19.12.2021 ⚫
10,5k

Fot. SKPL
Rozstrzygnięto przetargi taborowe, w których jedyną ofertę złożyła spółka SKPL. Obejmują one dzierżawę łącznie sześciu pociągów spalinowych do Polregio i kolejnych jednostek dla PKP Intercity, do obsługi połączeń na południu kraju.
Wszystkie wymienione postępowania zostały ogłoszone w październiku. W pierwszym, PKP Intercity ogłosiło chęć dzierżawy spalinowych zespołów trakcyjnych do obsługi konkretnych połączeń. Po udanej współpracy przy połączeniach do Zagórza, przewoźnik postanowił zastąpić dzierżawionymi składami również połączenia wagonowe do Jeleniej Góry, a w weekendy do Kłodzka. Pisaliśmy o tym tutaj.
Zgodnie z przewidywaniami, jedyną ofertę złożyła spółka SKPL. Opiewała ona na kwotę 24 653 578,01 zł brutto i przekraczała przewidywania PKP Intercity. Przewoźnik zdecydował się dorzucić pieniędzy i rozstrzygnąć postępowanie - zrobił to jednak dopiero w tym tygodniu, już po wejściu w życie nowego rozkładu jazdy. W związku z tym dzierżawa była w tym tygodniu prowadzona na mocy zamówienia z wolnej ręki, przyznanego dla zapewnienia ciągłości usług.
Na korzyść SKPL rozstrzygnięto też dwa przetargi Polregio na dzierżawę łącznie czterech spalinowych zespołów trakcyjnych i dwóch wagonów silnikowych na okres obowiązywania obecnego rozkładu jazdy. Łącznie będzie to kosztować ok. 5 milionów złotych. Składy SKPL są wykorzystywane przez Polregio, oprócz Pomorza, w województwie lubuskim.
Zgodnie z przewidywaniami, jedyną ofertę złożyła spółka SKPL. Opiewała ona na kwotę 24 653 578,01 zł brutto i przekraczała przewidywania PKP Intercity. Przewoźnik zdecydował się dorzucić pieniędzy i rozstrzygnąć postępowanie - zrobił to jednak dopiero w tym tygodniu, już po wejściu w życie nowego rozkładu jazdy. W związku z tym dzierżawa była w tym tygodniu prowadzona na mocy zamówienia z wolnej ręki, przyznanego dla zapewnienia ciągłości usług.
Na korzyść SKPL rozstrzygnięto też dwa przetargi Polregio na dzierżawę łącznie czterech spalinowych zespołów trakcyjnych i dwóch wagonów silnikowych na okres obowiązywania obecnego rozkładu jazdy. Łącznie będzie to kosztować ok. 5 milionów złotych. Składy SKPL są wykorzystywane przez Polregio, oprócz Pomorza, w województwie lubuskim.
Komentarze:
POLREGIO

Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |