Partnerzy serwisu:

SKM zleci Pesie naprawy i serwis swoich Elfów

ms, Rynek-Kolejowy.pl 08.01.2016 182

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2016-01-08 14:28:51 Autor: Jan
---.dynamic.mm.pl
Czy jest jakakolwiek szansa na zmniejszenie dość przerażającego i uciążliwego wycia jakiego doświadczają pasażerowie tych pociągów?
Ani pociągi Stadlera ani Newagu nie są tak głośne.
2016-01-08 14:47:14 Autor: PS
---.play-internet.pl
Niech autor tej wspaniałej publikacji zainteresuje się tym ile Elfów 27WE wyprodukowano dla SKM Warszawa :)
2016-01-08 14:47:52 Autor: digigrey
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Na ilu ELFach??? W SKM Warszawa jest ich 13
2016-01-08 15:05:19 Autor: Fijał
---.254.65.17
Jest 13 sztuk, umowa jest na wykonanie 11 obsług P3 na 11 pojazdach oraz 13 obsług P4 na 13 pojazdach. Na pewno autor tekstu poprawi swój błąd. Co do samych Elfów bardzo fajny sprzęt, sprawdza się w codziennym użytkowaniu.
2016-01-08 15:41:56 Autor: ja
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Fijał
no, zwłaszcza sprawdzają się schody co drugi wózek i wysoka pochylnia co drugi... jak również brak półek nad "metro" miejscach siedzących i OKROPNY hałas z napędowych jacobsów.
po części to kwestia platformy, a po części SKM nie umie zamawiać pociągów. dla porównania, impulsom brakuje półek nad zwykłymi siedzeniami, a nad metrowymi są. 14WE ma półki na dałej długości, ale... zasłonięte tym badziewiem na którym reklamy są wywieszone...
2016-01-08 17:04:16 Autor: siwz
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Jan
obawiam się że nie, ponieważ wymagałoby to czegoś więcej niż składania gotowych rzeczy w całość. lub też wymagałoby to użycia elementów lepszej jakości, co mogłoby wpłynąć na ilość zamówień
2016-01-08 18:28:35 Autor: Avejj
---.242.138.101
Sądze, że autor może kłamać po to,a by wprowadzić ludzi błąd, żeby się nie dowiedzili ile Partner Portalu ździera za naprawy. Bo 51/24=2,125 mln zł, a 51/13=3,92 mln zł. Najlepsze jest to, że rewizje są tylko dwie, a reszta to 11 P3.

Bo przecież kary umowne z czegoś trzeba będzie zapłacić.

Ale w ogóle skąd te 24 składy? Bo gdyby liczyć że to jest cena naprawy dla pojazdów SKM - których jest 13, a nie 24 jak twierdzi autor - to wychodzą kosmiczne ceny.
2016-01-08 23:00:18 Autor: ...
---.lukman.pl
Szanowny Autorze...

SKMWA eksploatuje 13 EZT serii 27WE.

Pozdrawiam
2016-01-09 02:20:53 Autor: nekla
---.echostar.pl
Jak się patrzy na te kwoty, to człowiek stwierdza że kolej pasażerska (w obecnym układzie) jest bez sensu. Albo powinna być utrzymywania w 100% z podatków, bo wpływy z biletów i tak pokrywają ułamek kosztów.
2016-01-09 09:59:24 Autor: GFM
---.warszawa.vectranet.pl
Że SKM posiada 13 składów Pesy 27WE Elf wszyscy dobrze wiedzą - autor zapewne też.
Ale jeśli znajomość polskiej gramatyki nie jest dla autora wiedzą istotną, to tego typu
kwiatki są na porządku dziennym. Widzimy je wszyscy na co dzień.
Błędy ortograficzne edytor wyłapie (może nawet skoryguje), ale gramatykę to jeśli się
chce być redaktorem wypadało by znać.
2016-01-09 11:36:59 Autor: zeus04
---.133.22.13
W odpowiedzi na post Avejj:
"Sądze, że autor może kłamać po to,a by wprowadzić ludzi błąd, żeby się nie dowiedzili ile Partner Portalu ździera za naprawy. Bo 51/24=2,125 mln zł, a 51/13=3,92 mln zł. Najlepsze jest to, że rewizje są tylko dwie, a reszta to 11 P3.

Bo przecież kary umowne z czegoś trzeba będzie zapłacić.

Ale w ogóle skąd te 24 składy? Bo gdyby liczyć że to jest cena naprawy dla pojazdów SKM - których jest 13, a nie 24 jak twierdzi autor - to wychodzą kosmiczne ceny."
Wystarczy sprawdzić zamówienie SKMW :) Ile dokładnie jest rewizji P4, a ile przeglądów i w jakim czasie. 27WE ma po sześć członów i osiem osi napędnych, czyli silników z przekładniami, falowników itp. to dwa razy więcej napędów niż EN75 Flirt. Same rewizje Flirtów dla KŚ podchodziły pod 3 mln zł za sztukę a finalnie zrobił je partner Stadlera z Nowego Sącza.
2016-01-11 00:01:55 Autor: cm
---.dynamic.chello.pl
@zeus
1.Jeżeli miałbym czytać wszystkie źródła artykułów publikowanych tutaj to nie czytał bym RK. Ok, nie znoszę RK za miernotę redaktorską, brak korekty i stronniczosc na rzecz sponsora z Bydgoszczy, co powoduje brak obiektywizmu ale nie widzę alternatywy ja ta chwile. A ny body cos? :)
2. Stadler nie był partnerem Newagu w momencie P4 ER75, częściowo wynajęli ludzi z Siedlec i nic więcej
2016-01-11 00:02:00 Autor: cm
---.dynamic.chello.pl
@zeus
1.Jeżeli miałbym czytać wszystkie źródła artykułów publikowanych tutaj to nie czytał bym RK. Ok, nie znoszę RK za miernotę redaktorską, brak korekty i stronniczosc na rzecz sponsora z Bydgoszczy, co powoduje brak obiektywizmu ale nie widzę alternatywy ja ta chwile. A ny body cos? :)
2. Stadler nie był partnerem Newagu w momencie P4 ER75, częściowo wynajęli ludzi z Siedlec i nic więcej
2016-01-11 00:02:02 Autor: cm
---.dynamic.chello.pl
@zeus
1.Jeżeli miałbym czytać wszystkie źródła artykułów publikowanych tutaj to nie czytał bym RK. Ok, nie znoszę RK za miernotę redaktorską, brak korekty i stronniczosc na rzecz sponsora z Bydgoszczy, co powoduje brak obiektywizmu ale nie widzę alternatywy ja ta chwile. A ny body cos? :)
2. Stadler nie był partnerem Newagu w momencie P4 ER75, częściowo wynajęli ludzi z Siedlec i nic więcej
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony