SKM Warszawa: PTS z najtańszą ofertą na rewizję Impulsów
Roman Czubiński ⚫ 20.09.2022 ⚫
2k

35WE-001 fot. Dariusz Żaruk, SM42.pl
Firma PTS Service złożyła najkorzystniejszą ofertę w przetargu warszawskiej SKM na naprawy rewizyjne elektrycznych zespołów trakcyjnych Impuls pierwszej generacji. Firma pokonała w przetargu m. in. producenta jednostek – Newag. PTS liczy na szybkie podpisanie umowy i panuje dalszą ekspansję na rynku krajowym i zagranicznym.
Przedmiotem przetargu jest wykonanie usługi przeglądu P4 dla dziewięciu EZT serii 35WE wraz z pracami dodatkowymi planowymi oraz pracami dodatkowymi pozaplanowymi. Kryteria punktacji to: cena zakresu podstawowego (waga 65%), cena zakresu dodatkowego (15%) oraz termin realizacji usług (20%).
Oferta wybrana. Kiedy umowa?
17 sierpnia SKM otworzyła oferty. O zamówienie ubiegały się 4 podmioty, w tym – producent Impulsów (Newag), Pesa Mińsk Mazowiecki oraz Serwis Pojazdów Szynowych Sp. z o. o. z Łochowa. Za najkorzystniejszą uznano jednak najtańszą (45,309 mln zł za zakres podstawowy) ofertę firmy PTS Service, która przeprowadza już dla SKM przeglądy P3 jednostek 35WE.
– Wykonanie umowy na naprawy rewizyjnej P4 będzie jednym z naszych kluczowych kontraktów w najbliższych latach – deklaruje dyrektor marketingu PTS Service Jacek Tomasik. Firma liczy na możliwie szybkie podpisanie umowy. Jeśli tak się stanie, portfel zamówień PTS zostanie wypełniony aż do roku 2024.
Będzie ekspansja – nie tylko w Polsce
PTS realizuje obecnie kilka kontraktów. Jednym z nich są naprawy rewizyjne P4 EZT 22WE dla Kolei Śląskich. – Jeśli chodzi o przeglądy i naprawy taboru kolejowego, nasze działania skupiają się głównie na rynku polskim. Zarówno SKM Warszawa, jak i KŚ są dla nas kluczowymi partnerami – zapewnia Tomasik. Jak twierdzi, informacje zwrotne o niezawodności naprawianych przez PTS pojazdów są pozytywne. – Świadczy to o profesjonalizmie naszej kadry oraz prawidłowym funkcjonowaniu wdrożonych systemów zarządzania jakością, takich jak ISO TS czy MMS – ocenia.
PTS stara się rozwijać ofertę i pozyskiwać kontrakty z kolejnymi przewoźnikami. – Otrzymujemy coraz więcej zapytań od przewoźników zagranicznych. W kolejnych latach rynki zagraniczne będą naszym celem w tym zakresie – ujawnia przedstawiciel firmy.
SKM Warszawa eksploatuje dziś 9 Impulsów pierwszej generacji. Pierwszą umowę na leasing 6 egzemplarzy zawarto w kwietniu 2011 r. (przewoźnik był pierwszym odbiorcą pojazdów z tej rodziny). W grudniu 2012 r. zamówiono kolejne 3 jednostki.
Oferta wybrana. Kiedy umowa?
17 sierpnia SKM otworzyła oferty. O zamówienie ubiegały się 4 podmioty, w tym – producent Impulsów (Newag), Pesa Mińsk Mazowiecki oraz Serwis Pojazdów Szynowych Sp. z o. o. z Łochowa. Za najkorzystniejszą uznano jednak najtańszą (45,309 mln zł za zakres podstawowy) ofertę firmy PTS Service, która przeprowadza już dla SKM przeglądy P3 jednostek 35WE.
– Wykonanie umowy na naprawy rewizyjnej P4 będzie jednym z naszych kluczowych kontraktów w najbliższych latach – deklaruje dyrektor marketingu PTS Service Jacek Tomasik. Firma liczy na możliwie szybkie podpisanie umowy. Jeśli tak się stanie, portfel zamówień PTS zostanie wypełniony aż do roku 2024.
Będzie ekspansja – nie tylko w Polsce
PTS realizuje obecnie kilka kontraktów. Jednym z nich są naprawy rewizyjne P4 EZT 22WE dla Kolei Śląskich. – Jeśli chodzi o przeglądy i naprawy taboru kolejowego, nasze działania skupiają się głównie na rynku polskim. Zarówno SKM Warszawa, jak i KŚ są dla nas kluczowymi partnerami – zapewnia Tomasik. Jak twierdzi, informacje zwrotne o niezawodności naprawianych przez PTS pojazdów są pozytywne. – Świadczy to o profesjonalizmie naszej kadry oraz prawidłowym funkcjonowaniu wdrożonych systemów zarządzania jakością, takich jak ISO TS czy MMS – ocenia.
PTS stara się rozwijać ofertę i pozyskiwać kontrakty z kolejnymi przewoźnikami. – Otrzymujemy coraz więcej zapytań od przewoźników zagranicznych. W kolejnych latach rynki zagraniczne będą naszym celem w tym zakresie – ujawnia przedstawiciel firmy.
SKM Warszawa eksploatuje dziś 9 Impulsów pierwszej generacji. Pierwszą umowę na leasing 6 egzemplarzy zawarto w kwietniu 2011 r. (przewoźnik był pierwszym odbiorcą pojazdów z tej rodziny). W grudniu 2012 r. zamówiono kolejne 3 jednostki.
Komentarze:
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |