Partnerzy serwisu:

SKM Trójmiasto z jedyną ofertą na obsługę PKM

ms, Rynek-Kolejowy.pl 29.05.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
 
 
Komentarze:
2015-05-29 14:25:44 Autor: Hippopotam
---.dynamic.chello.pl
Wczoraj Struk powiedział, że na PKM będzie taryfa SKM, a dzisiaj było otwarcie ofert?
2015-05-29 14:26:05 Autor: miś uszatek
---.poz1.cyber-cafe.pl
Jeśli będą dwa osobne systemy biletowe bez wzajemnego honorowania to będzie to szczyt absurdu!!!!!
2015-05-29 14:29:50 Autor: mlody116
---.1.e-malbork.net
RK przecież pisaliście na ten temat artykuł że będzie umowa bezpośrednia.

http://www.rynek-kolejowy.pl/57705/lubelskie_bedzie_5_letnia_umowa_z_przewozami_regionalnymi.html

"Jesteśmy bliscy finalizacji rozmów na temat wieloletnich umów w kolejnych regionach, między innymi w województwie wielkopolskim, kujawsko-pomorskim, świętokrzyskim, podlaskim i pomorskim. "
2015-05-29 14:34:07 Autor: inmotion
---.static.ip.netia.com.pl
młody116: dobrze piszą. O tym decyduje nie "widzimisię PR", tylko marszałek.
2015-05-29 15:39:14 Autor: archi
---.tktelekom.pl
Dlaczego nikt nie piszę, że w ramach realizacji zamówienia SKM zacznie również od grudnia obsługiwać połączenia Gdynia-Kościerzyna.
2015-05-29 15:45:18 Autor: tomtom
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
No, czyli PR tracą kolejną linię w Pomorskim.
PKM była praktycznie przesądzona, ale Słupsk-Ustka zostaje przejęta.

No i mamy kolejny dowód, że konkurencja wymusza obniżenie cen. W innych województwach PR śpiewają sobie wszędzie nad kosztorys, a tutaj nagle poniżej.
2015-05-29 16:05:48 Autor: EW60
---.cnbch.uw.edu.pl
Jako, że wspólnego biletu ZTM-PR-SKM analogicznego do warszawskiego ZTM-KM-WKD nie będzie to w tej trudnej sytuacji wybór SKM jest najlepszy, bo przynajmniej będzie integracja dwóch systemów metropolitalnych.
2015-05-29 17:47:03 Autor: SP45-116
---.warszawa.vectranet.pl
Bilety MZKZG na wyznaczonym odcinku oczywiście będą ważne?
2015-05-29 18:10:42 Autor: EW60
---.cnbch.uw.edu.pl
Choć jestem z Warszawy to lubię czytać o sytuacji w Trójmieście żeby mieć kontrast dla genialnych rozwiązań u siebie. Z tego co wyczytałem to w ramach tego przetargu honorowania biletów MZKZG nie ma być, lecz jak przewoźnik na własną rękę dogada się i uzyska zgodę marszałka to wtedy będzie.
2015-05-29 18:54:40 Autor: Patryk
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zgadzam sie z EW60, ze z zapisów SIWZ wynika, iz wspólny bilet moze zostać wdrożony po uzyskaniu akceptacji Marszałka. Mysle ze teraz MZKZG przedstawi SKM swoją ofertę ile zapłaci za honorowanie tego biletu w pociągach SKM.
Nie zgadzam sie z Wypowiedzią SP45-16 iz bilete MZKZG bedą ważne w pociągach tzw PKM. Ważne bedą po wynegocjowaniu warunków z SKM i uzyskaniu akceptacji Marszałka.
2015-05-29 21:18:46 Autor: szymel
---.interkar.pl
Jak zwykle na kolanie pisane...
"pojadą składy SKM Trójmiasto." - jakie składy SMK skoro tam nie ma trakcji elektrycznej?
Składy, które tam pojadą należą do Marszałka a SKMT co najwyżej będzie je użytkować przez czas trwania umowy.
2015-05-29 23:21:46 Autor: df
---.adsl.inetia.pl
Trochę mieszane uczucia, jak się to czyta. Była okazja na stworzenie pięknej kolejki z nową infrastrukturą, nowym taborem, bez betonu PKP. Okazja przepadła, bo wpuszczą tam beton od pluskiew, brudu w pociągach i niedasizmu.
2015-05-29 23:58:26 Autor: analityk kuuper van basten
---.dynamic.chello.pl
PKP PKM
2015-05-30 10:09:29 Autor: zgredek4000
---.adsl.inetia.pl
Ciekawi mnie ile bedzie defektów w pierwszy dzień. Maszyniści jak dotej pory jeżdżą na ezt, a gdzie tu autobusy szynowe. Wiekszość pewnie nie wie jak autobus w środku wyglada. Tu bedzie totalna porażka i jeszcze obsługa linii 201. Parodia.
2015-05-30 10:46:12 Autor: EW60
---.0.108.41
Sterowanie Pesobusami powinno być podobne do sterowania AKM ktorymi już jeżdżą. Szkoda, że do realizacji planu Kolei Pomorskich nie chcą się zabrać w tempie w którym powinni się zabrac
2015-05-30 23:02:05 Autor: Aragorn
---.internetdsl.tpnet.pl
Skm Trójmiasto niech przestanie udawać kim nie jest i zda sprawe kim jest naprawdę. Jeśliby mieli być naziemnym metrem jak to się lubią chwalić to powinni mieć dostosowany tabor, bardzo dużą częstotliwość i bramki na wejściu na peron. Prawda jest taka, że zamiast tak robić to jeżdżą po wsiach.
2015-05-30 23:53:06 Autor: cv
---.olsztyn.vectranet.pl
A gdzie oferta Arriwy? Zabrakło jaj, żeby złożyć pustą kopertę?
2015-05-31 09:52:12 Autor: jawamdam
---.adsl.inetia.pl
SKM wygrywa przetarg, a PR bedzie podwykonawca.... bo sami niedadza rady wszystkiego obsluzyc.Jeden plus tego wszystkiego to tansze bilety.
2015-05-31 10:24:27 Autor: EW60
---.0.108.41
W odpowiedzi na post jawamdam:
"SKM wygrywa przetarg, a PR bedzie podwykonawca.... bo sami niedadza rady wszystkiego obsluzyc.Jeden plus tego wszystkiego to tansze bilety."
Pod drutem będzie mniej więcej po staremu (chyba, że przegrają Słupsk), a na bezdrucie będą nowe SA133 i SA136 więc niekoniecznie, chyba, że maszynistów by brakowało
2015-05-31 22:17:19 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
Ogłoszenie tego przetargu w sumie było tylko formalnością, żeby w papierach się zgadzało. Jeśli by się chciało coś zmienić to zamiast kombinować z wyborem innego przewoźnika lepiej jest wybrać SKM i potem tę spółkę zmienić od wewnątrz, choćby usamorządowić.
2015-06-01 08:14:47 Autor: Gdynianin
---.19.245.145
W odpowiedzi na post cv:
"A gdzie oferta Arriwy? Zabrakło jaj, żeby złożyć pustą kopertę?"
Wiedzieli, że przez ustawkę się nie przebiją więc nie było sensu w ogóle startować. Teoretycznie sam Słupsk i Ustka to zadanie które śmiało daliby radę ogarnąć, stacjonowaliby jak PR na Cisowej u SKM, a nie jest to ilość kursów na którą trzeba by dużo taboru nawet wliczając rezerwę. Z drugiej strony dobrze, że Arriva dała spokój gdyż jeśliby wygrali to zapewne byłaby trzecia taryfa oddzielna od taryfy PR i SKM.
2015-06-01 10:33:03 Autor: Gdańszczanka
---.243.143.201
Byle SKM na linii PKM nie stosowało tych niemieckich automatów biletowych co na linii SKM. Niech wprowadzą polskie automaty.
2015-06-01 23:56:21 Autor: ep40
---.stargard.mm.pl
W odpowiedzi na post Gdynianin:
"Wiedzieli, że przez ustawkę się nie przebiją więc nie było sensu w ogóle startować. Teoretycznie sam Słupsk i Ustka to zadanie które śmiało daliby radę ogarnąć, stacjonowaliby jak PR na Cisowej u SKM, a nie jest to ilość kursów na którą trzeba by dużo taboru nawet wliczając rezerwę. Z drugiej strony dobrze, że Arriva dała spokój gdyż jeśliby wygrali to zapewne byłaby trzecia taryfa oddzielna od taryfy PR i SKM."
Arriva nie ma EZT nawet na te kilka kursów chyba, że obsługę zapewniłyby turboklopy UMWP. Co do taryfy to racja.
2015-06-02 08:18:16 Autor: Gierek
---.10.1.25

Gierek
Dla mnie od początku było logicznym, że PKM powinna obsługiwać SKM, po co mnożyć spółki spółeczki w regionie i powodować problemy z m.in. wzajemnym honorowaniem biletów (co w Polsce jest przykrym standardem)?
2015-06-02 20:21:19 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
W odpowiedzi na post Gdańszczanka:
"Byle SKM na linii PKM nie stosowało tych niemieckich automatów biletowych co na linii SKM. Niech wprowadzą polskie automaty."
Jak to właśnie będzie wyglądało z automatami? Zwycięzca przetargu na obsługę linii ma postawić automaty na własną rękę? Jeśli tak to oby nie były postawione te niemieckie automaty gdyż są beznadziejne patrząc na ich dotychczasowe funkcjonowanie na linii 250.
2015-06-03 16:13:41 Autor: Patryk
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Panie Pawle EP-40 niech Pan przypomni sobie swoje korzenie do których moze wkrótce powróci.
Restrukturyzacja Przewozów Regionalnych
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony