Partnerzy serwisu:

SKM Trójmiasto w 2014 roku przewiozła więcej pasażerów

ms 22.01.2015 153

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2015-01-22 11:51:18 Autor: Ave Ja
---.242.138.101
"przewoźnik odzyskuje ważną pozycję w trójmiejskim transporcie aglomeracyjnym.
(...)
– W roku 2014 przewieźliśmy o 1,5 proc. więcej pasażerów niż w roku 2013"



Bujać to my a nie nas.
2015-01-22 13:41:32 Autor: KK
---.centertel.pl
Przedstawione wyniki są nierzetelne. Znowu nie dodano do nich, jakże istotnej, informacji o wznowieniu połączeń do Tczewa. To jest jedyną przyczyną tego, że wyniki poszybowały delikatnie w górę. Jeśli porownanie ma być wiarygodne, musi opierać się o te same kryteria a więc skoro wynik z roku 2013 podano na podstawie danych z obsługi na odcinku Gdańsk Główny - Słupsk to analogicznie powinno uwzględnić się tą samą trasę, ewentualnie dodać wzmankę o uruchomieniu połączeń z Tczewem.
2015-01-22 17:16:40 Autor: static7098
---.play-internet.pl
Tczew nie przynosi dochodów. Nikt skmka nie jeździ z bardzo prostej przyczyny...pociągi kończą bieg w Gdańsku Głównym zamiast w Gdyni (lub dalej). Nikomu nie chce się biegać ok 400 metrów aby przesiąść się na skmke miejską.
2015-01-22 17:19:40 Autor: static7098
---.play-internet.pl
Swoją drogą to jest widok jak tczewiacy walczą o miejsce w porannym pociągu z Elblaga,Malborka :) :) zwykle podjeżdża jedna jednostka a ludzi na peronie setki...haha ta iskierka walki w oko ...
2015-01-22 20:51:21 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
Jak zmienią taryfę z typowo kolejowej na typowo miejską to wtedy dopiero przybędzie im pasażerów. Za dużo ulg, wystarczyłyby bilety normalne i bilety ulgowe 50%. Pasażerowie nie znający lokalnych zwyczajów często wchodzą do pociągi z nieskasowanym biletem i szukają kasownika wewnątrz pociągu. Innym absurdem są dopłaty do biletów miesięcznych. Jak ktoś ma bilet T/P Gdańsk Główny - Sopot i jedzie z Sopotu do Gdynia Główna to kupuje bilet dopłatowy do miesięcznego. Jednakże jeśli ma bilet T/P Sopot - Gdańsk Główny to nie może kupić biletu dopłatowego, musi kupić zwyczajny jednorazowy bilet Sopot - Gdynia Główna. Brak skomunikowania z komunikacją miejską, zarówno gdańską i gdyńską. Przykładem jest choćby linia 148, jak się jedzie od strony Sopotu do Gdańsk Żabianka to bardzo często 148 ucieka w momencie gdy się wyszło z tunelu pod przystankiem SKM i trzeba czekać na następny kurs. Latem to nie jest problem, lecz zimą jest to odmienna sprawa. Bardzo częste awarie automatów biletowych lub wyłączenia z innych powodów. Kwestia czystości taboru się mocno poprawiła, lecz wciąż nie jest idealnie. Bardzo przyzwoitą EN71-046 co już raz była zmodernizowana poddano modernizacji na asynchrona, a taka EN71-039 będąca obecnie najbardziej syfiastą jednostką jeździ nadal w takiej same postaci jak jest od dawna. Po tym jak siły wyższe uniemożliwiły podpisanie umowy z Newagiem w pierwszym przetargu na 21 asynchronów to w kolejnym podejściu nakazano modernizację tylko kibli gdy w tym pierwszym wśród tych 21 jednostek były też EW58. EW58 to jednostki najlepiej przystosowane do specyfiki SKM będące w posiadaniu tego przewoźnika i powinny wrócić do ruchu, oczywiście nie w dotychczasowej postaci z full plastikami. Oczywiście też można powiedzieć o pozytywnych rzeczach, choćby to, że w trakcie obecnie przeprowadzanej P4 EN71-045 następuje właśnie wymiana siedzeń na przyzwoite.
2015-01-23 07:11:39 Autor: ciekawy
---.dynamic.chello.pl
Podejrzewam, że na podstawowej trasie pasażerów ubyło. Jednak spadek w przewozach z Gdańsk do Wejherowo SKM-ka przypudrowano uruchomieniem połączeń w stronę Pruszcza.

Dalszy wzrost jest niemożliwy. Już teraz w godzinach szczytu pasażerowie się nie mieszczą. Sami się upychają. Niekiedy nawet szpilki się nie wepchnie, a co dopiero nowego klienta.
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony