Partnerzy serwisu:

SKM Trójmiasto: Plany inwestycyjne na kilka najbliższych lat

Transport Publiczny 18.02.2014 140

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2014-02-18 17:49:40 Autor: Przemek IC
---.xdsl.centertel.pl

Przemek IC
Myślę, że druga para torów w kierunku Wejherowa jako przedłużenie linii nr 250 byłaby zasadna.
2014-02-18 19:04:25 Autor: Maurycy__
---.97.199.25
@ Przemek IC

Przypadkiem nie wiesz po co?
Częstotliwość od Rumi do Wejherowa to 24 min albo i więcej i jest zupełnie wystarczająca,
zabudowa dwukierunkowej sbl na l. 202 rozwiązuje problem przepustowości i po krzyku,
na miejscu SKM poszedłbym w tabor - ale o tym pan Głu(p)szek i s-ka nie ma zielnego pojęcia, on chce bazować na reanimowanych kiblu do końca świata i jeden dzień dłużej ...
2014-02-18 19:08:07 Autor: Maurycy__
---.97.199.25
Jak na razie to Gdynia Chylonia jest stacją a nie przystankiem,,
przynajmniej na razie jeszcze ...
2014-02-18 19:13:02 Autor: Gol
---.dynamic.chello.pl
Zróbcie Gdańsk Czerwony Most i wpięcie w linię do Tczewa, bo obecna koncepcja albo do Śródmieścia albo do Pruszcza/Tczewa jest nie do przyjęcia. I już nie wymyślajcie kursów Pruszcz - Gdańsk Główny.
2014-02-19 10:21:39 Autor: Przemek IC
---.grybow.net.pl

Przemek IC
W odpowiedzi na post Maurycy__:
"@ Przemek IC

Przypadkiem nie wiesz po co?
Częstotliwość od Rumi do Wejherowa to 24 min albo i więcej i jest zupełnie wystarczająca,
zabudowa dwukierunkowej sbl na l. 202 rozwiązuje problem przepustowości i po krzyku,
na miejscu SKM poszedłbym w tabor - ale o tym pan Głu(p)szek i s-ka nie ma zielnego pojęcia, on chce bazować na reanimowanych kiblu do końca świata i jeden dzień dłużej ..."
Po głębszej analizie ww. odcinka muszę jednak przyznać tobie rację. Tabor-jak najbardziej, bo delikatnie rzecz ujmując- nie jest on jak na SKM rewelacyjny...
2014-02-19 22:27:30 Autor: kodag
---.adsl.inetia.pl
W odpowiedzi na post Maurycy__:
"@ Przemek IC

Przypadkiem nie wiesz po co?
Częstotliwość od Rumi do Wejherowa to 24 min albo i więcej i jest zupełnie wystarczająca,
zabudowa dwukierunkowej sbl na l. 202 rozwiązuje problem przepustowości i po krzyku,
na miejscu SKM poszedłbym w tabor - ale o tym pan Głu(p)szek i s-ka nie ma zielnego pojęcia, on chce bazować na reanimowanych kiblu do końca świata i jeden dzień dłużej ..."
1. Gdybyś przeanalizował długość szlaku Rumia - Reda i rozmieszczenie semaforów stacyjnych, to wiedziałbyś, że brakuje odległości na wykonanie rozsądnych długości odstępów SBLki.
2. Skąd wiesz, że SBL-ka (nawet gdyby dało się ją rozsądnie wybudować) rozwiąże problem przepustowości? Czy wziąłeś pod uwagę postoje pociągów SKM-ki na przystankach pomiędzy stacjami (Reda Pieleszewo, Wejherowo Śmiechowo)? Czy wiesz, że o przepustowości mogą decydować nie tory szlakowe, ale tory stacyjne lub głowice rozjazdowe? Przeprowadziłeś analizę przepustowości, na podstawie której potrafisz wskazać wąskie gardło i na tej podstawie formułować wnioski?
3. Czy wiesz jak wpływa na przepustowość zróżnicowanie ruchu kolejowego? Jak wygląda na tej samej linii przepustowość, gdy kursują po niej tylko pociągi aglomeracyjne, a jak gdy pociągi pasażerskie różnych kategorii, a dodatkowo pociągi towarowe?

Charakterystyczne dla osób, które nie znają się na danym zagadnieniu jest przekonanie, że zagadnienie to jest banalne. Im mniejsza jest wiedza tej osoby na dany temat, tym silniejsze jest to przekonanie.
2014-02-19 23:57:31 Autor: Maurycy__
---.97.199.25
@ kodag

Pewnikiem techniki ruchu kolejowego uczyli cię na wyższej szkole zarządzania,
o tym że największa przepustowość szlaku jest przy jeździe na berło ...
2014-02-20 08:14:51 Autor: kodag
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szkoda, że nie spróbujesz obronić merytorycznie swojego zdania, ale za to doskonale potrafisz wyśmiewać i obrażać (czy nie obraziłeś pana Głuszka zniekształcając jego nazwisko na Głu(p)szek?).
Niestety, żadna dyskusja z Tobą nie ma sensu.
Gratuluję i pozdrawiam
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony