SKM Trójmiasto chce wysłać na P4 swoje EZT
Jakub Rösler ⚫ 23.09.2022 ⚫
3,6k

fot. MS
Trójmiejska SKM-ka właśnie ogłosiła postępowanie dotyczące wykonania napraw P4 swoich jednostek elektrycznych z serii EN57AKM oraz jednego składu EN57.
SKM Trójmiasto właśnie ogłosiła postępowanie na naprawy poziomu P4 swoich elektrycznych zespołów trakcyjnych z serii EN57 oraz EN57AKM. Przetarg jest podzielony na dwie części. Pierwsza z nich dotyczy napraw jednostek AKM, a druga naprawy rodzynka, a więc kibla o numerze 1718. SKM chce naprawić dziesięć pociągów EN57AKM, choć zamówienie to może zostać rozszerzone do łącznie dwunastu sztuk. Opcja może zostać wykorzystana także w połowie.
W przypadku pociągów z serii AKM, wymienione mają zostać tablice systemu informacji pasażerskiej, czy też zewnętrzne guziki do otwierania drzwi. W trakcie naprawy sprawdzone mają zostać także mechanizmy działania drzwi wejściowych, które w razie usterek zostaną wymienione. Ponadto pojazdy dostaną nowe malowanie, a naprawę przejdą także toalety.
Naprawa EN57 o numerze 1718 ma objąć wymianę przycisków otwierania drzwi wejściowych (zewnętrznych), regenerację ogniwa baterii akumulatorów zasadowych czy też wymianę, na nowy, systemu informacji pasażerskiej. Także w tym przypadku naprawiona zostanie toaleta, w razie konieczności elementy drzwi, a pojazd zyska odnowione malowanie.
Realizacja zamówienia ma rozpocząć się po 2 stycznia 2023 roku, a na naprawę każdego z pociągów wykonawca będzie miał maksymalnie 65 dni. W postępowaniu mogą startować wykonawcy, którzy do tej pory przeprowadzili już naprawy P4 pojazdów EN57AL, EN57AKM, EN57ALd lub też EN57ALc. Oferty można składać do 21 października bieżącego roku.
W przypadku pociągów z serii AKM, wymienione mają zostać tablice systemu informacji pasażerskiej, czy też zewnętrzne guziki do otwierania drzwi. W trakcie naprawy sprawdzone mają zostać także mechanizmy działania drzwi wejściowych, które w razie usterek zostaną wymienione. Ponadto pojazdy dostaną nowe malowanie, a naprawę przejdą także toalety.
Naprawa EN57 o numerze 1718 ma objąć wymianę przycisków otwierania drzwi wejściowych (zewnętrznych), regenerację ogniwa baterii akumulatorów zasadowych czy też wymianę, na nowy, systemu informacji pasażerskiej. Także w tym przypadku naprawiona zostanie toaleta, w razie konieczności elementy drzwi, a pojazd zyska odnowione malowanie.
Realizacja zamówienia ma rozpocząć się po 2 stycznia 2023 roku, a na naprawę każdego z pociągów wykonawca będzie miał maksymalnie 65 dni. W postępowaniu mogą startować wykonawcy, którzy do tej pory przeprowadzili już naprawy P4 pojazdów EN57AL, EN57AKM, EN57ALd lub też EN57ALc. Oferty można składać do 21 października bieżącego roku.
Komentarze:
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |