Partnerzy serwisu:

Składy wagonowe za Flirty ze względu na wypadki

Michał Szymajda 06.02.2017 443

Składy wagonowe za Flirty ze względu na wypadki
ED 160 FlirtFot. Michał Szymajda, RK
W ostatnich dniach kilka pociągów kategorii IC na co dzień obsługiwanych Flirtami zostało zastąpionych składami złożonymi z wagonów i lokomotywy. Zapytaliśmy producenta, który zajmuje się także ich utrzymaniem, o powody wyłączenia z ruchu dalekobieżnych ezt.
6 lutego PKP Intercity poinformowało, że „z przyczyn technicznych” zaszła konieczność zastąpienia składami wagonowymi 6 ezt. Również w poprzednich dniach kilka pociągów obsługiwanych na co dzień Flirtami musiało zostać zastąpionych wagonami i lokomotywą. Ze względu na to, że w sytuacjach awaryjnych za nowoczesne jednostki wysyłane są lokomotywy serii EU/EP07, zdolne prowadzić wagony z prędkością do 120 km/h, dochodzi do opóźnień.

– Flirty zostały czasowo wyłączone z obiegów ze względu na uszkodzenia powstałe w wyniku zdarzeń kolejowych (uszkodzenia sieci trakcyjnej, najechanie na obiekty na torach). Stadler Polska dokłada wszelkich starań i cały czas aktywnie współpracuje z przewoźnikiem, aby wszystkie pojazdy możliwie szybko wróciły do eksploatacji. Trzy z nich powinny wyjechać na tory już w dniu dzisiejszym (6 luty 2017 dop. red.) – powiedziała Marta Jarosińska, rzeczniczka producenta – siedleckiego Stadlera.
PARTNERZY DZIAŁU



Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony