Partnerzy serwisu:

Siemens zdradza wygląd Inspiro dla Kuala Lumpur

wu, Rynek Kolejowy 19.03.2014 188

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2014-03-19 14:47:34 Autor: dareckiddd
---.147.39.96.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Oby tylko gdzies nie zaginąl z pasazerami jak zacznie jeździc.
2014-03-19 16:04:04 Autor: jes
---.dynamic.mm.pl
Dla podróżnych niech ważne będzie to czy sie nie zapali
2014-03-20 09:58:03 Autor: GFM
---.warszawa.vectranet.pl
A po co mu wycieraczka przedniej szyby?
Nawet jak by w tunelu padać (chyba żabami) zaczęło,
to komu to będzie przeszkadzać?
2014-03-20 16:51:02 Autor: Pasztun
---.dynamic.chello.pl
@GFM: Bo może od czasu do czasu pociągi będą musiały wyjechać z tunelu to ichniejszego odpowiednika STP Kabaty? I wtedy poruszać się będą pod gołym niebem, sterowane z panelu w wagonie?
A może część tras, poprowadzona będzie naziemnie/napowietrznie, a ze względów bezpieczeństwa musi istnieć możliwość ręcznego sterowania składem?
2014-03-21 10:33:47 Autor: GFM
---.warszawa.vectranet.pl
W odpowiedzi na post Pasztun:
"@GFM: Bo może od czasu do czasu pociągi będą musiały wyjechać z tunelu to ichniejszego odpowiednika STP Kabaty? I wtedy poruszać się będą pod gołym niebem, sterowane z panelu w wagonie?
A może część tras, poprowadzona będzie naziemnie/napowietrznie, a ze względów bezpieczeństwa musi istnieć możliwość ręcznego sterowania składem?"
Na część trasy napowietrzną raczej bym nie liczył. Grunt za drogi.
Ale manewry w STP to masz rację, że raczej bez automatyki.
Szczególnie w porze monsunowej morze być kłopot.
2014-03-25 09:00:36 Autor: Piotr K.
---.dynamic.chello.pl
@ GFM W Kuala Lumpur większość odcinków metra przebiega na powierzchni lub nad nią. Również na linii dla której przeznaczone są te pociągi tylko 10 km z 50 km będzie pod ziemią.
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony