Partnerzy serwisu:

Siemens: Vectrony możemy dostarczać w rekordowo krótkim czasie

Michał Szymajda, Rynek-Kolejowy.pl 14.01.2016 224

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2016-01-14 11:46:17 Autor: Roman
---.play-internet.pl
Artykuł sponsorowany. Pesa i newag tez mogą zrobić lokomotywy w 6 miesięcy i połowę taniej. Kupujemy polskie
2016-01-14 11:54:30 Autor: red
---.dynamic.chello.pl
Ta jasne
2016-01-14 11:56:38 Autor: harvedestyd
---.pkp.pl
@Roman

powiedz to ludziom ktorzy czekali przy -15 stopniach w Zagórzu, Sanoku czy Jedliczach na opozniony 200 minut pociag, bo GAMA zdefektowała PESY.
2016-01-14 12:07:01 Autor: Gość
---.174.247.2
Powinny być kupowane lepsze (uwzględniając kryteria ustalone przez kupującego - relacja cena-wartość, serwis etc) z punktu widzenia kupującego.
Kupowanie gorszych bo polskie nie ma sensu - dlaczego kolej (czyli każdy podatnik bo kolej jest dotowana) ma dopłacać do utrzymania prywatnych przecież firm?

Zadaniem producenta jest robić taki wyrób (mieć know-how), który będzie bardziej atrakcyjny dla kupującego niż inne - dzięku takiemu podejściu Newag czy Pesa sprzedają za granicę a nie tylko w Polsce.
2016-01-14 12:08:00 Autor: m-sta vvv
---.icpnet.pl
Śpieszą się bo może komuś przyjść do głowy zerwać kontrakt. A swoją drogą dlaczego niemiaszki tak blokują Gryfina i Dragona. Ponoć ostatnio był to hałas a wszystkim wiadomo że nasze lokomotywy są cisze o 2 decybele. Ciekawe czy nasze instytuty też tak łatwo klepną jak zawsze w takich przypadkach?
2016-01-14 12:22:13 Autor: inmotion
---.static.ip.netia.com.pl
Idąc tą drogą, każdy artykuł o producencie, albo rozmowa z jego przedstawicielem, jest sponsorowana, a RK powinien się zająć opisywaniem kolejek HO, najlepiej bez podawania producenta. Wyluzuj chłopie...

Zerwanie umowy przez rynkową spółkę? Chłopie, takich terminów sobie Cargo zażyczyło, wiesz jakie konsekwencje miałoby zerwanie umowy przez poważnego międzynarodowego przewoźnika?

Specjaliście z łaski bożej, zakończcie już tą sromotę...
2016-01-14 12:27:13 Autor: sbb460
---.181.110.50
winno byc:

z dodatkowym systemem zasilania 1500 V prądu stałego. => a nie 1,5 KW
2016-01-14 12:54:14 Autor: 52 8177
---.dip0.t-ipconnect.de
@ m-sta vvv

> A swoją drogą dlaczego niemiaszki tak blokują Gryfina i Dragona.

Bo w Niemczech sie jedzie pod 15 kV, 16,7 Hz, a nie pod 3kV prad staly.

Jak NEWAG sie domaga dopuszczenia w Niemczech i spelnia wszystkie wymagania, to tez dostanie pozwolenie.

Ale skoro takie rzeczy sie staja, jak to bylo z szynobusem od PESY, ze sie nie staraja o dopuszczenie w Niemczech, to tam tez nie moga jechac.
2016-01-14 13:01:19 Autor: 52 8177
---.dip0.t-ipconnect.de
> Proces produkcji lokomotywy Vectron może się zamknąć w 6 miesiącach.
> W tej chwili Siemens przeszedł na filozofię produkcji lokomotyw na tak zwaną półkę.
> Jest to trend obserwowany od lat w sektorze automotive.

Dlaczego PESA i NEWAG nie robia tak samo?

Niech buduja klika sztuk, robia jazdy doswiaczalne, domagaja sie o dopuczenie w Niemczech, Austrii, Holani itd., i moga oferowac swoje pojazdy na rynku e Europie.
O ile wiem, n.p. jeszcze nie byly zadnie jazdy probne Gamy i Griffinow w Niemczech. A Dragon sie nie nadaje pod 15 kV 16,7 Hz.

PESA i NEWAG nie dbaja o swoje interesy na zachodzie.
2016-01-14 13:20:05 Autor: Gość
---.174.247.2
@52 8177
Może ich nie stać a Simensa tak bo ma większą płynność?
2016-01-14 13:33:36 Autor: Podrozny
---.centertel.pl
Poziom glupoty niektórych mnie poraża. Ani Newag ani Pesa nie produkują lokomotyw wielosystemowych wiec nie ma o czym rozmawiac. Skonczcie trollowanie na poziomie memow z demotywatorow.
2016-01-14 13:47:38 Autor: 52 8177
---.dip0.t-ipconnect.de
@ Podrozny

Moze sie myle, ale o ile wiem, to pierwsza Gama i pierwszy Griffin sa wielosystemowe loki.

Na dodatek pierwsza Gama ma dodatkowo silnik spalinowy ("last mile").

Prosze mnie poprawic, skoro moje wiadomosci sa nie prawdziwe.
2016-01-14 13:48:17 Autor: Takjakt
---.dynamic.gprs.plus.pl
Intercity gdyby nie lalo letniego paliwa to byloby q miarę okej z gamami jak i z innymi ich pojazdami. Taka prawda.
2016-01-14 15:06:47 Autor: dyspozytorc
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Różnica jest taka że vectronem do Czech, Słowacji, Austrii czy Niemiec wjedziemy w lutym, a gamą czy gryffinem byśmy wjechali w lutym , ale 2020. Pozatym do tej pory Siemensy spisywały się w Cargo doskonale więc po co kombinować??
2016-01-14 17:37:03 Autor: Newag & Pesa rules
---.dynamic.chello.pl
Jak były potrzebne w lutym to można było je pożyczać zdaje się jest choćby dispolok. Kupno skazuje nas na drogi (a co może nie ?) serwis niemiecki.Może trzeba było dać czas naszym producentom na uzyskanie dopuszczeń bo nikt nie uwierzy że im na tym nie zależy.Za to teraz po zakupie jak zaczną myśleć o racjonalizacji kosztów żeby zarobić na serwis to w pierwszej kolejności zwolnią takich jak Ty dyspozytorC.Wtedy pomyślisz po co kombinować ...
2016-01-14 18:36:55 Autor: ...
---.adsl.inetia.pl
"A Dragon sie nie nadaje pod 15 kV 16,7 Hz."

Przestań już bredzić, wredny niemiaszku - bo nie masz o tym bladego pojęcia....
2016-01-14 20:00:03 Autor: Jacob
---.static.sitel.net.pl
" Ostatnie trzy pojazdy w ramach zamówienia na 15 elektrowozów, będą czterosystemowe, z dodatkowym systemem zasilania 1,5 kW prądu stałego."

Poprawcie to szybko bo zaraz się hejterzy zlecą! ;)
2016-01-14 20:29:57 Autor: bunny
---.dynamic.chello.pl
Na początku zostały dostarczone dane dla kogo jest zamawiany samolot. Dla pary książęcej Kraju Nadwiślańskiego.

Pani, która się zajmuje obsługą klienta w firmie produkującej jest na urlopie.

Teraz można można zakupić samolot korporacyjny dla np. PKP Cargo International lub Europe PKP Cargo.


PS: W Królestwie Niderlandów jest napięcie prądu stałego 1500V.
W Cesarstwie Niemiec jest napięcie prądu przemiennego 15kV 16.2/3Hz.
Między sieciami trakcyjnymi jest podobna relacja jak w Polsce.
Nadrzędną siecią jest sieć 15kV 162/3Hz., bo jest wydajniejsza.
2016-01-15 04:33:46 Autor: dyspozytorc
---.tktelekom.pl
Newag & pesa rulez - jakby nie były potrzebne loki z homologacją, to by nie były potrzebne w ogóle, bo na kraj to Cargo loków ma aż nadto. Pozatym przeczytaj ZE ZROZUMIENIEM inny artykuł o siemensach dla Cargo na RK, dlaczego tyle,dlaczego takich i dlaczego na granicę.
2016-01-15 15:19:47 Autor: ews
---.124.110.143.rybnet.pl
W odpowiedzi na post Newag & Pesa rules:
"Jak były potrzebne w lutym to można było je pożyczać zdaje się jest choćby dispolok. Kupno skazuje nas na drogi (a co może nie ?) serwis niemiecki.Może trzeba było dać czas naszym producentom na uzyskanie dopuszczeń bo nikt nie uwierzy że im na tym nie zależy.Za to teraz po zakupie jak zaczną myśleć o racjonalizacji kosztów żeby zarobić na serwis to w pierwszej kolejności zwolnią takich jak Ty dyspozytorC.Wtedy pomyślisz po co kombinować ..."
a ty jak kupujesz nowy samochod to czekasz najpierw az go zaprojektują, przetestują itd. czy idziesz do salonu i kupujesz gotowy przetestowany dopuszczony do ruchu pojazd? Eurosprintery sprawdzily się bardzo dobrze wiec i Vectrony tez takie będą. Kupuje się najlepsze produkty a nie takie tylko dlatego ze sa polskie. Żaden krajowy producent lokomotyw nie oferuje takiego pojazdu jaki chciało Cargo. Tyle w temacie. Cargo dokonalo najlepszego wyboru.
2016-01-15 17:54:19 Autor: Avejaja
---.242.138.101
W odpowiedzi na post Newag & Pesa rules:
"Jak były potrzebne w lutym to można było je pożyczać zdaje się jest choćby dispolok. Kupno skazuje nas na drogi (a co może nie ?) serwis niemiecki.Może trzeba było dać czas naszym producentom na uzyskanie dopuszczeń bo nikt nie uwierzy że im na tym nie zależy.Za to teraz po zakupie jak zaczną myśleć o racjonalizacji kosztów żeby zarobić na serwis to w pierwszej kolejności zwolnią takich jak Ty dyspozytorC.Wtedy pomyślisz po co kombinować ..."
Czy ty masz pojęcie ile sobie PESA liczy za serwis, a nie daj Boże za P4 czyli rewizję?
2016-01-15 17:55:20 Autor: Avejaja
---.242.138.101
PESA na razie nie zrobiła nic wielosystemowego, a co do NEWAGu to zgadza się, Griffin miał nawet testy na torze w Velimiu pod 25 kV.
2016-01-16 18:40:56 Autor: PAX
---.s126.sekocin.pl
Newag zaoferował loki (i tylko na PL-D) w cenie wyższej od Siemensa.
PESA nawet nie wykazała zainteresowania.
BT i Skoda skierowały tylko pisma z prospektami...
Giełda
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony