Smartron Siemensa wchodzi na nowe rynki
inf. pras. ⚫ 03.09.2019 ⚫
1,8k





Siemens Mobility wprowadził lokomotywy Smartron na rynki w Bułgarii i Rumunii. Lokomotywa jest dostępna wyłącznie w standardowej wersji, co ma zapewnić niższe koszty utrzymania i wysoką niezawodność.
- Smartron to mocna i wysoce niezawodna lokomotywa zaprojektowana do wykonywania ściśle określonych zadań, co sprawia, że proces zakupu lokomotywy jest bardzo prosty. Przewoźnicy w Bułgarii i Rumunii mogą teraz również korzystać z naszego modelu – powiedziała Sabrina Soussan, szefowa Siemens Mobility cytowana w komunikacie.
Lokomotywa Smartron jest dostępna na niemieckim rynku od marca 2018 roku. Konstrukcja w dużej mierze opiera się na sprawdzonym modelu Vectron, który wykazał się wysoką niezawodnością po pokonaniu ponad 220 milionów kilometrów tras. Smartron ma rozstaw osi 1.435 metra i waży około 83 ton. W ciągu 1,5 roku zostało sprzedanych kilkadziesiąt sztuk lokomotywy Smartron dla kilku przewoźników niemieckich.
Wraz z homologacją na rynek bułgarski i rumuński pojawiły się także pierwsze zamówienia na nowych rynkach. Przewoźnik E-P Rail podpisał umowę na zakup czterech lokomotyw Smartron na trasy w Rumunii, a spółka PIMK z Bułgarii zamówiła trzy sztuki. Homologacja pierwszego Smartrona na rynek bułgarski została już przyznana.
Smartrony dla Bułgarii i Rumunii działają w systemie 25 kV i są wyposażone w automatyczny system kontroli pociągu PZB. Lokomotywa będzie dostarczana w standardowym niebieskim kolorze ‘Capri Blue’. Dostawa lokomotyw planowana jest w 2021 r. - podaje producent.
Lokomotywa Smartron jest dostępna na niemieckim rynku od marca 2018 roku. Konstrukcja w dużej mierze opiera się na sprawdzonym modelu Vectron, który wykazał się wysoką niezawodnością po pokonaniu ponad 220 milionów kilometrów tras. Smartron ma rozstaw osi 1.435 metra i waży około 83 ton. W ciągu 1,5 roku zostało sprzedanych kilkadziesiąt sztuk lokomotywy Smartron dla kilku przewoźników niemieckich.
Wraz z homologacją na rynek bułgarski i rumuński pojawiły się także pierwsze zamówienia na nowych rynkach. Przewoźnik E-P Rail podpisał umowę na zakup czterech lokomotyw Smartron na trasy w Rumunii, a spółka PIMK z Bułgarii zamówiła trzy sztuki. Homologacja pierwszego Smartrona na rynek bułgarski została już przyznana.
Smartrony dla Bułgarii i Rumunii działają w systemie 25 kV i są wyposażone w automatyczny system kontroli pociągu PZB. Lokomotywa będzie dostarczana w standardowym niebieskim kolorze ‘Capri Blue’. Dostawa lokomotyw planowana jest w 2021 r. - podaje producent.
Komentarze:
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |