Partnerzy serwisu:

Sezonowe przewozy pasażerskie między Kętrzynem a Węgorzewem

jar, Rynek Kolejowy 05.08.2014 348

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2014-08-05 15:15:05 Autor: 41
---.internetdsl.tpnet.pl
Jechałem tym pociągiem dwa tygodnie temu i muszę przyznać, że całkiem niezła atrakcja, nie licząc może spalin, które niestety trzeba wdychać, gdy się wystawia głowę przez okno. Wielka szkoda, że do Węgorzewa nie ma stałych połączeń kolejowych. Pasażerowie na pewno by się znaleźli.
2014-08-05 16:23:13 Autor: m.
---.centertel.pl
Czy pana Jarosława z Gierłoży się deklinuje? Zdaniem redaktorów z RK - nie. Matura jest?
2014-08-05 16:57:29 Autor: kolej moja miłość
---.toya.net.pl
Byłem tam dwa lata temu i żal było patrzeć jak tory zarastają. Super, że się to zmienia. Trzymam kciuki!
2014-08-05 19:43:47 Autor: peron7
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
na stronie SKPL jest szczegółowy rozkład jazdy na tej linii.
2014-08-05 20:01:40 Autor: pasażer.
---.dynamic.chello.pl
Brawo!
2014-08-06 00:33:05 Autor: wojtus
---.183.133.145.dsl.dynamic.t-mobile.pl
W odpowiedzi na post 41:
"Jechałem tym pociągiem dwa tygodnie temu i muszę przyznać, że całkiem niezła atrakcja, nie licząc może spalin, które niestety trzeba wdychać, gdy się wystawia głowę przez okno. Wielka szkoda, że do Węgorzewa nie ma stałych połączeń kolejowych. Pasażerowie na pewno by się znaleźli."
Nie ma to jak prowadzić przewozy jednym wagonem i spalinowozem manewrowym 401Da. Kupa śmiechu
2014-08-06 04:45:49 Autor: KK_CTA_USA
---.hsd1.il.comcast.net
Nie kupa smiechu, tylko atrakcja turystyczna dla entuzjastów i poprostu "ciekawych wszytskiego".
Widziałem "tutaj" kilka małych muzeów i zwykle jakieś choćby takie pociągi turystyczne mają.
Nigdy nie jechałem pociągiem ciągniętym przez Ls401Da. Maszyna w sam raz na powolne (do 40km/h) wycieczki. Dzięki wiązarom mogłaby ciągnąć o wiele cięższy skład od siebie (jakieś 45t waży chyba). Większa kupa śmiechu to targanie wszystkich np 8 wagonów TLK do końca tras przy użyciu ledwie pojedynczej SM42 (bez agregatu 3kV) na ryzyko (może nie padnie i może bardzo się nie tylko trochę spóźni) i to planowym pociągiem zamiast skracania składu lub trakcji podwójnej.
2014-08-06 04:57:02 Autor: KK_CTA_USA
---.hsd1.il.comcast.net
Pamiętam jeszce inny śmieszny, podobny pociąg widziany szlaku równoległym do odcinka Mysłowice-Trzebinia . Taki wagon dwoosiowy Bi był ciągnięty jako służbowy po liniach kopalni piasku Szczakowa przez ET21 jeszcze końcem lat 90tych. Poźniej zlikwidowano tam sieć.
2014-08-06 09:20:19 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
Nie jednym ale dwoma wagonami 41A. I ma to sens - ożywia się bardzo atrakcyjną linię.
Kolejarz z USA ma rację to te same wagony co jeździły w PMPPW z pociągami na Podlesie, Ciężkowice, Zygmunt August, KWK Julian, Kotlarnię, KWK Wujek, Ostatek z ET21. Co ciekawe jeździli w nich też "zwykli pasażerowie" mieszkający np w Sosnowcu Dańdówce.
Maciej G
2014-08-06 09:54:55 Autor: dżep
---.free.aero2.net.pl
Węgorzewski ma fajny powiat
2014-08-06 13:01:44 Autor: wojtus
---.183.133.145.dsl.dynamic.t-mobile.pl
Nie ma to jak porównywać pociąg służbowy z pociągiem turystycznym...

401Da nigdy nie prowadziły pociągów osobowych, wiec ten skład nie jest zgodny z realiami historycznymi. A niektórzy maja pretensje, że w Chabówce pociągi retro ciągnie parowóz TKh49.
2014-08-06 16:19:58 Autor: gryff
---.dynamic.gprs.plus.pl
@wojtuś Gdyby nie ta lokomotywka z jednym wagonikiem a co najważniejsze postawa samorządu powiatu węgorzewskiego ,to linia byłaby rozebrana .Więc kolego jeśli chciałeś zabłysnąć swoim komentarzem to najwyraźniej pomyliłeś adres pewnie wyobrażałeś sobie SU45 lub nawet ST44 z dziesięcioma wagonami?Człowieku zejdź na ziemie i nie pisz więcej podobnych bzdur .Sławomir Raflewski
2014-08-06 16:41:06 Autor: MirekKowal
---.191.162.168
@gryff Dokładnie tak jak Pan rzecze - szacunek, że komuś się chce , ma (miejmy nadzieję) jakies plany na przyszłość i pozwala turystom obejrzeć przepiękne Mazury z jakże innej perspektywy . Jechałem tym pociagiem, i ten skład to własnie esencja wakacyjnej przygody . Miła i uczynna obsługa , życzliwi współpodróżni i piękne krajobrazy za oknem. Mam nadzieję , że przetrwają i pokaża innym, że kolej w Polsce nie kończy się na CMK i Pindolino. Kolej to ludzie, malownicze szlaki i przed wszystkim ludzie....ludzie którzy kolej mają w sercu a nie... portfelu . Pozdrawiam
2014-08-06 16:47:32 Autor: wojtus
---.183.133.145.dsl.dynamic.t-mobile.pl
W odpowiedzi na post gryff:
"@wojtuś Gdyby nie ta lokomotywka z jednym wagonikiem a co najważniejsze postawa samorządu powiatu węgorzewskiego ,to linia byłaby rozebrana .Więc kolego jeśli chciałeś zabłysnąć swoim komentarzem to najwyraźniej pomyliłeś adres pewnie wyobrażałeś sobie SU45 lub nawet ST44 z dziesięcioma wagonami?Człowieku zejdź na ziemie i nie pisz więcej podobnych bzdur .Sławomir Raflewski"
nie wyobrażałem sobie akurat tego, ale czy nie ma lokomotywy adekwatnej do przewozów pasażerskich? Wystarczyło naprawić SP30 albo SP32. Nie można było dać lepszych wagonów? Linia powinna być rozebrana, utrzymywanie tego dla jakiegoś "pociągu" to bezsensowne bez działań na rzecz reaktywacji planowego ruchu. Najlepiej naprawić jakiś parowóz
2014-08-06 16:55:42 Autor: gryff
---.dynamic.gprs.plus.pl
@ wojtuś rozbrajasz mnie swoimi fantazjami .Kup sobie na złomie parowóz i napraw go sam .Żegnam
2014-08-06 21:50:09 Autor: Roman Witkowski
---.play-internet.pl
@wojtuś - jesteś fajny gość ! Rozumiem, że załatwiasz dla nas lokomotywę SP30 po naprawie, ewentualnie buchający parą parowóz oraz jakieś "fajne" wagony pasażerskie ! Zapraszam zatem do współpracy - jak będziesz miał ten tabor skompletowany, daj znać. Wchodzę w ten interes !
I nie wychylaj się przez okno - spaliny z lokomotywy mogą Ci zaszkodzić, działają prawie jak marihuana.....
2014-08-07 10:07:45 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
@Roman Witkowski
Proszę się nie przejmować trollem. On tylko POtrafi obrażać i się mądrzyć. Gratulujemy i kibicujemy SHK, SKPL i powiatowi. Czego możemy życzyć :) Całorocznych przewozów, tylko odpowiednim taborem (Przewozy Regionalne mają trochę "starego" taboru w Chojnicach, powoli wycofywanego. Być może udało by się pozyskać 2 sztuki SN81 ale wymagałoby to współpracy kilku podmiotów).

Maciej Głowicki
2014-08-07 17:04:56 Autor: wojtus
---.183.133.145.dsl.dynamic.t-mobile.pl
W odpowiedzi na post scorpio:
"@Roman Witkowski
Proszę się nie przejmować trollem. On tylko POtrafi obrażać i się mądrzyć. Gratulujemy i kibicujemy SHK, SKPL i powiatowi. Czego możemy życzyć :) Całorocznych przewozów, tylko odpowiednim taborem (Przewozy Regionalne mają trochę "starego" taboru w Chojnicach, powoli wycofywanego. Być może udało by się pozyskać 2 sztuki SN81 ale wymagałoby to współpracy kilku podmiotów).

Maciej Głowicki"
Chcesz ludzi wozić drezyna? Lepiej kupić autobus albo pojechać własnym autem, zawsze wygodniejsze.
2014-08-07 17:08:45 Autor: wojtus
---.183.133.145.dsl.dynamic.t-mobile.pl
Poza tym jak naprawa TKp5 przez SHK? Parowóz zdekompletowany w Pile, Kocioł w Gnieźnie. Naprawa niczym modernizacja Katowice-Kraków....
2014-08-23 12:38:22 Autor: P i M F.
---.30.119.149.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Witam !
Pociąg co prawda strasznie ciekawy (najbardziej korozja która go "zjada")
Lecz najlepiej ocenia się obsługę pociągu który zasuwa bez jakiegokolwiek przeglądu po trasie Kętrzyn ---> Węgorzewo. Wszystko dzięki bardzo wyrafinowanej "władzy" pociągu która kłamie i oszukuje Swoich pracowników :))
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony