Serwis sprzedaży biletów Trainline dostępny po polsku
inf. prasowa ⚫ 15.10.2017 ⚫
2,5k

Fot. Trainline
Trainline, niezależna platforma sprzedaży biletów ogłosiła rozszerzenie swojej oferty międzynarodowej poprzez dodanie jedenastu nowych stron internetowych, dziewięciu nowych języków i wyświetlanie cen w 15 nowych walutach. W tym rozszerzeniu znalazł się język polski i polski złoty.
Otwarcie nowych stron internetowych oznacza, że Trainline oferuje więcej języków niż jakakolwiek inna cyfrowa platforma do zakupu biletów kolejowych w Europie. Jest to również wyraz rosnącego zainteresowania firmy Europą Północną, Środkową i Wschodnią, Azją oraz Ameryką Północną i Południową. Nowe języki to czeski, polski, portugalski (w odmianie europejskiej i brazylijskiej) i chiński (mandaryński). Dzięki temu platforma dostępna jest obecnie w aż 14 językach - na stronie internetowej w wersji zarówno na duże ekrany, jak i na urządzenia mobilne, a także w aplikacjach dla systemów iOS i Android.
Trainline ułatwia planowanie podróży kolejowych klientom w 173 krajach na całym świecie i sprzedaje bilety na podstawie umów z 87 różnymi przewoźnikami. Rozszerzona oferta platformy dodatkowo zwiększy dostępność tych usług dla podróżnych na całym świecie, pozwalając klientom na rezerwowanie przejazdów w swoim języku i podgląd cen w swojej krajowej walucie.
Oferowanie jednolitego poziomu obsługi na różnych obszarach stanowi klucz do realizacji ambicji firmy Trainline, która dąży do tego, aby jej klienci na całym świecie mogli w sposób najbardziej optymalny korzystać z oferty przewoźników. Nowe możliwości są przykładem realizacji misji Trainline, którą jest stworzenie jednej platformy dla podróży kolejowych na świecie, spełniającej potrzeby wszystkich klientów, oszczędzającej ich czas i pozwalającej na beztroskie podróżowanie.
- Koncentrujemy się na usprawnianiu podróży kolejowych naszych klientów na całym świecie. Możliwość korzystania przez ludzi z różnych części globu z naszego najlepszego na rynku produktu we własnym języku sprawia, że cała podróż staje się bardziej intuicyjna. Jest to też zachęta, aby wyruszyć w drogę właśnie pociągiem, a nie innym środkiem transportu, np. samolotem. Naszym celem jest wspieranie rozwoju światowego rynku kolejowego, a dzisiejsze rozszerzenie oferty stanowi kolejny krok w kierunku uczynienia z pociągów preferowanego środka transportu w przyszłości - powiedział Daniel Beutler, dyrektor naczelny Trainline International.
Firma sprzedaje bilety na całym globie w imieniu 87 przewoźników kolejowych i rosnącej liczby przewoźników autobusowych, umożliwiając przeszło 125 tys. podróży dziennie w 24 krajach. Niestety, w ofercie na razie brak polskich przewoźników kolejowych.
Trainline ułatwia planowanie podróży kolejowych klientom w 173 krajach na całym świecie i sprzedaje bilety na podstawie umów z 87 różnymi przewoźnikami. Rozszerzona oferta platformy dodatkowo zwiększy dostępność tych usług dla podróżnych na całym świecie, pozwalając klientom na rezerwowanie przejazdów w swoim języku i podgląd cen w swojej krajowej walucie.
Oferowanie jednolitego poziomu obsługi na różnych obszarach stanowi klucz do realizacji ambicji firmy Trainline, która dąży do tego, aby jej klienci na całym świecie mogli w sposób najbardziej optymalny korzystać z oferty przewoźników. Nowe możliwości są przykładem realizacji misji Trainline, którą jest stworzenie jednej platformy dla podróży kolejowych na świecie, spełniającej potrzeby wszystkich klientów, oszczędzającej ich czas i pozwalającej na beztroskie podróżowanie.
- Koncentrujemy się na usprawnianiu podróży kolejowych naszych klientów na całym świecie. Możliwość korzystania przez ludzi z różnych części globu z naszego najlepszego na rynku produktu we własnym języku sprawia, że cała podróż staje się bardziej intuicyjna. Jest to też zachęta, aby wyruszyć w drogę właśnie pociągiem, a nie innym środkiem transportu, np. samolotem. Naszym celem jest wspieranie rozwoju światowego rynku kolejowego, a dzisiejsze rozszerzenie oferty stanowi kolejny krok w kierunku uczynienia z pociągów preferowanego środka transportu w przyszłości - powiedział Daniel Beutler, dyrektor naczelny Trainline International.
Firma sprzedaje bilety na całym globie w imieniu 87 przewoźników kolejowych i rosnącej liczby przewoźników autobusowych, umożliwiając przeszło 125 tys. podróży dziennie w 24 krajach. Niestety, w ofercie na razie brak polskich przewoźników kolejowych.
Komentarze:
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |