Partnerzy serwisu:

Serwis sprzedaży biletów Trainline dostępny po polsku

inf. prasowa 15.10.2017 2,5k

Serwis sprzedaży biletów Trainline dostępny po polsku
Fot. Trainline
Trainline, niezależna platforma sprzedaży biletów ogłosiła rozszerzenie swojej oferty międzynarodowej poprzez dodanie jedenastu nowych stron internetowych, dziewięciu nowych języków i wyświetlanie cen w 15 nowych walutach. W tym rozszerzeniu znalazł się język polski i polski złoty.
Otwarcie nowych stron internetowych oznacza, że Trainline oferuje więcej języków niż jakakolwiek inna cyfrowa platforma do zakupu biletów kolejowych w Europie. Jest to również wyraz rosnącego zainteresowania firmy Europą Północną, Środkową i Wschodnią, Azją oraz Ameryką Północną i Południową. Nowe języki to czeski, polski, portugalski (w odmianie europejskiej i brazylijskiej) i chiński (mandaryński). Dzięki temu platforma dostępna jest obecnie w aż 14 językach - na stronie internetowej w wersji zarówno na duże ekrany, jak i na urządzenia mobilne, a także w aplikacjach dla systemów iOS i Android.

Trainline ułatwia planowanie podróży kolejowych klientom w 173 krajach na całym świecie i sprzedaje bilety na podstawie umów z 87 różnymi przewoźnikami. Rozszerzona oferta platformy dodatkowo zwiększy dostępność tych usług dla podróżnych na całym świecie, pozwalając klientom na rezerwowanie przejazdów w swoim języku i podgląd cen w swojej krajowej walucie.

Oferowanie jednolitego poziomu obsługi na różnych obszarach stanowi klucz do realizacji ambicji firmy Trainline, która dąży do tego, aby jej klienci na całym świecie mogli w sposób najbardziej optymalny korzystać z oferty przewoźników. Nowe możliwości są przykładem realizacji misji Trainline, którą jest stworzenie jednej platformy dla podróży kolejowych na świecie, spełniającej potrzeby wszystkich klientów, oszczędzającej ich czas i pozwalającej na beztroskie podróżowanie.

- Koncentrujemy się na usprawnianiu podróży kolejowych naszych klientów na całym świecie. Możliwość korzystania przez ludzi z różnych części globu z naszego najlepszego na rynku produktu we własnym języku sprawia, że cała podróż staje się bardziej intuicyjna. Jest to też zachęta, aby wyruszyć w drogę właśnie pociągiem, a nie innym środkiem transportu, np. samolotem. Naszym celem jest wspieranie rozwoju światowego rynku kolejowego, a dzisiejsze rozszerzenie oferty stanowi kolejny krok w kierunku uczynienia z pociągów preferowanego środka transportu w przyszłości - powiedział Daniel Beutler, dyrektor naczelny Trainline International.

Firma sprzedaje bilety na całym globie w imieniu 87 przewoźników kolejowych i rosnącej liczby przewoźników autobusowych, umożliwiając przeszło 125 tys. podróży dziennie w 24 krajach. Niestety, w ofercie na razie brak polskich przewoźników kolejowych.







Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony