SA136 na nowych trasach województwa zachodniopomorskiego
Urząd Marszałkowskiw Województwa Zachodniopomorskiego, 8 września 2010 ⚫ 08.09.2010 ⚫
205
Archiwum RK
Komentarze:
2010-09-08 11:41:17 Autor: Piotr_Chylinski
---.rev.snt.net.pl
Nowy tabor elektryczny to inwestycja na najbliższe 30 lat. Kolejne reanimowanie trupów EN57 - najwyżej na 10.
Nowoczesny tabor to nowa jakość oferty, generująca dodatkowo 3 do 5% wzrost przewozów. Na linii radomskiej, odkąd wprowadzono Bombardiery, pośród pasażerów \"w waciakach i gumofilcach\" pojawili się również pasażerowie w krawatach ;-).
Kolej regionalna w XXI wieku musi się przestać kojarzyć z siermiężnymi, głośnymi i niewygodnymi jednostkami, które konstrukcyjnie mają lat 70.
Nowoczesny tabor to nowa jakość oferty, generująca dodatkowo 3 do 5% wzrost przewozów. Na linii radomskiej, odkąd wprowadzono Bombardiery, pośród pasażerów \"w waciakach i gumofilcach\" pojawili się również pasażerowie w krawatach ;-).
Kolej regionalna w XXI wieku musi się przestać kojarzyć z siermiężnymi, głośnymi i niewygodnymi jednostkami, które konstrukcyjnie mają lat 70.
2010-09-08 11:41:44 Autor: sim
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak rozumie tytuł powinien brzmieć: \"włączając je do pracy na liniach _zelektryfikowanych_.
Gdyż dalsza część artykułu mówi o jeździe w zastępstwie EN57...
Gdyż dalsza część artykułu mówi o jeździe w zastępstwie EN57...
2010-09-08 14:25:47 Autor: sphinx
---.internetia.net.pl
\"Nowy tabor elektryczny to inwestycja na najbliższe 30 lat. Kolejne reanimowanie trupów EN57 - najwyżej na 10.\"
Nowy tabor elektryczny jest 4-5 razy droższy niż reanimowane EN57. Koniec rozmowy.
Nowy tabor elektryczny jest 4-5 razy droższy niż reanimowane EN57. Koniec rozmowy.
2010-09-08 14:40:52 Autor: Piotr_Chylinski
---.rev.snt.net.pl
@sphinx
I tak trzeba będzie kupić nowy tabor za 10 - 15 lat. Wtedy najstarsze EN57 będą miały 55 lat, najmłodsze 30. Ale to nie będzie już problem finansowy obecnego samorządu, bo do tego czasu miną dwie kadencje. To miałeś na myśli, pisząc \"koniec rozmowy\"?
I tak trzeba będzie kupić nowy tabor za 10 - 15 lat. Wtedy najstarsze EN57 będą miały 55 lat, najmłodsze 30. Ale to nie będzie już problem finansowy obecnego samorządu, bo do tego czasu miną dwie kadencje. To miałeś na myśli, pisząc \"koniec rozmowy\"?
2010-09-08 16:12:07 Autor: kali74
---.amazon.com
warto tez wziac pod uwage, ze nowy tabor to nizsze koszty eksploatacji, mniejsza awaryjnosc, mniejsza energochlonnosc...itd, niestety w naszym chorym kraju w dalszym ciagu bierze sie pod uwage oszczednosci krotkookresowe...to jest najwiekszy blad
2010-09-08 17:41:30 Autor: Czomo
---.56.83.7

Czomo
Zachodniopomorskie wpadło na dobry pomysł, w końcu będą mieli kilka SZT a SA136 są rzeczywiście wygodne, wiem miałem okazje jechać ostatnio. W innych krajach też tak się robi, np. na Litwie jednego dnia na dworcu w Wilnie widziałem EZT a drugiego dnia na tym samym pociągu jechał SZT sprawdzałem w rozkładzie bo mnie to zainteresowało. Z resztą tam w okolicach Wilna sporo pociągów spalinowych śmiga pod drutem. A zwiększanie komfortu podróży to druga sprawa, wprowadzając znacznie wygodniejsze SZT zamiast \"Kibla\" który potrafi nie jednego doprowadzić do bólu głowy jest dobrym rozwiązaniem, tym bardziej że SA136 posiadają wiele udogodnień i nowoczesnych rozwiązań, co daje duża przewagę nad rozsypującymi się trupami EN57.
2010-09-09 08:01:01 Autor: Ogór
---.30.183.147
Heh... Poza pasażerami w gumofilcach i krawatach jest jeszcze jedna kategoria - pasażerowie z rowerami / plecakami;) Sam często jeżdżę w okolice Pionek, do tej pory kulałem się przez Dęblin, ale piętrusy przyciągnęły mnie na trasę radomską (jest tylko 1 problme - przesiadka z całym tym majdanem w niedawno wyremontowanym Radomiu, gdzie nie ma śladu po jakiejkolwiek pochylni, nie mówiąc już o windzie, a dezinformacja kolejowa nie ma pojęcia, na który peron się trafi).
Co do modern (pełnych!), to komfort jest pośredni za pośrednią cenę... Nie najgorsze rozwiązanie dla kraju, który niedawno omal nie utonął w III Świecie.
Co do modern (pełnych!), to komfort jest pośredni za pośrednią cenę... Nie najgorsze rozwiązanie dla kraju, który niedawno omal nie utonął w III Świecie.
2010-09-09 11:23:55 Autor: Ninja Stefan
---.play-internet.pl
\"Rozpoczęto już modernizację pojazdów SA103 i SA109\"
Hahahaha! Już modernizują ledwo kilkuletnie szynobusy xD. Takie parchy kupili że teraz trzeba to przebudowywać. Cool story, bro!
Hahahaha! Już modernizują ledwo kilkuletnie szynobusy xD. Takie parchy kupili że teraz trzeba to przebudowywać. Cool story, bro!
2010-09-09 12:21:13 Autor: konrados
---.gdynia.mm.pl
Pomorskiego KolZłoma widziałem latem w Chojnicach na bocznicy w opłakanym stanie. A całkiem niedawno był pokropek i inauguracja maszyny na linii Lębork - Łeba...
Co będzie z tymi szynobusami? Czy brak serwisu / zaplecza zwiniętego producenta oznacza ich likwidacje? Zreanimują ten egzemplarz?
Co będzie z tymi szynobusami? Czy brak serwisu / zaplecza zwiniętego producenta oznacza ich likwidacje? Zreanimują ten egzemplarz?
2010-09-10 14:34:09 Autor: ...
---.tktelekom.pl
@ Ninja Stefan: i czego się tak chichoczesz, ciemna maso...
SA103 przejdą pierwszą planową rewizyjną i zabuduje się im przy okazji klimatyzację.
Również rewizję przejdą SA109 - tu tylko do wymiany żuzyte siedzenia.
Tak trudno pomyśleć....
SA103 przejdą pierwszą planową rewizyjną i zabuduje się im przy okazji klimatyzację.
Również rewizję przejdą SA109 - tu tylko do wymiany żuzyte siedzenia.
Tak trudno pomyśleć....
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |