Partnerzy serwisu:

Ryś: Widoczny spadek liczby zdarzeń, ale...

mg, Rynek Kolejowy 26.03.2014 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
 
 
Komentarze:
2014-03-26 14:57:22 Autor: borys
---.29.172.9
"...zły stan pojazdów kolejowych z napędem (wzrost o 100 proc. – w 2012 r. nie było takich wypadków, w 2013 r. – wystąpiło 7 takich zdarzeń),"

ki czort ???
2014-03-26 16:58:30 Autor: stan
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wczoraj o bezpieczeństwie dzisiaj i bezpieczeństwie - może unia wreszcie nakłoniła naszych decydentów , ze przejazdy kat D muszą zniknac -albo zastąpic wyższa kategoria ( najbezpieczniejsze i na 100 lat wiadomo - wiadukty - ale zawsze znajdzie sie pare osób , ze to problem wody gruntowych , kasa "i kwadratowych jaj" i prościej taniej i przymknac oczy i niech bedzie jak jest )
2014-03-26 18:52:48 Autor: życzliwy
---.dynamic.chello.pl
@ stan

Wczoraj o bezpieczeństwie dzisiaj i bezpieczeństwie - może unia wreszcie nakłoniła naszych decydentów , ze przejazdy kat D muszą zniknac -albo zastąpic wyższa kategoria (najbezpieczniejsze i na 100 lat wiadomo - wiadukty - ale zawsze znajdzie sie pare osób , ze to problem wody gruntowych , kasa "i kwadratowych jaj" i prościej taniej i przymknac oczy i niech bedzie jak jest )

Zgadzam się, że przejazdy kat. D powinny zniknąć, ale nie każdy należy zastępować wiaduktem. Raczej jest tak, że jedno z drugim nie ma żadnego związku. Jest potrzebny program likwidacji przejazdów niestrzeżonych. Dzięki dużym zamówieniom koszt jednej instalacji będzie można znacznie obniżyć.
2014-03-26 19:21:37 Autor: stan
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ życzliwy

Nieraz warto zawyżyć - bo tak urwia .( mala ironia)

Jednak przyznasz chyba, ze na takich liniach e 30 , 20 czy 64 wskazane wiadukty bo te linie byly, są i będą chyba na wieki znaczące.

Pozdrawiam .
2014-03-28 11:56:03 Autor: gość
---.internetdsl.tpnet.pl
Jeśli chodzi o wypadki na przejazdach kat. D, to KZA Kraków posiada rozwiązanie - urządzenie Dysonapp, które działa ostrzegawczo wobec kierowców, a formalnie jest znakiem drogowym zmiennej treści. Więc kupuje go gmina, zarządca drogi, a nie PLK. Wówczas przejazd nie zmienia kategorii, a jednocześnie jest ostrzeganie zbliżone do kat. C.
http://www.kza.krakow.pl/info,dysonapp,40.htm
2014-03-30 09:27:29 Autor: stan
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wszystkie chwyty dozwolone byle bylo bezpiecznie -moze byc tak ,ze powstanie GDDi A i Kolej ( bedzie jeden pan) nie bedzie problemu czy to ma sponsorowac wójt czy kolej - czy kto zarządza wiadukt em w zależności czy biegnie nad lub pod torami.
2014-04-08 11:35:23 Autor: Krzyś
---.tktelekom.pl
Szkoda że nie podniesiono w tych procentach liczby "trudności eksploatacyjnych"...ciekawe czy tam tez jest taki spadek?
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony