Partnerzy serwisu:

Rynasiewicz: 40 mld PLN na infrastrukturę

RK, Sejm RP, 19 listopada 2011. 19.11.2011 75

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2011-11-20 13:55:47 Autor: bez końca...
---.ice-net.pl
Trele morele, pociągi jeżdżą nie po dworcach tylko po torach.

A linie kolejowe w Polsce nadal się sypią .
Nowe dworce to tylko ładne opakowanie dziadowskich torowisk.
Wiem od czegoś trzeba zacząć .
Tylko po co nam piękne dworce bez podróżnych .
Bo kto się skusi na trzystukilometrową podróż z prędkością szlakową 40 km\\h.


2011-11-20 20:50:33 Autor: R. W. O.
---.222.99.94
@bez końca
Podzielam Twój pogląd. Dworce to tylko jeden z elementów systemu infrastruktury kolejowej nieudolnie i niepotrzebnie od niej oderwany. Dworce powinny służyć wykonywaniu tzw. operacji końcowych w przewozach osób. Ale na co komu same końce? Po drugie dworce to integralna część stacji, która musi być traktowana zarówno w budowie (czy przebudowie) jak i późniejszej eksploatacji i utrzymaniu, jako jeden organizm. Finansowanie dezorganizacji nigdy nie jest dobrą inwestycją nawet jeśli się uwzględni bezdyskusyjną konieczność poprawy stanu polskich dworców.
2011-11-30 13:20:42 Autor: Maciek z Lublina
---.nplay.net.pl
Za dworce - brawo. Niezaprzeczalnym faktem jest , że wiele pociągów pasażerskich zostało reaktywowanych. Niestety nie brak i takich , które zlikwidowano , między innymi z powodu dziwnych decyzji co do finansowania przewozów kolejowych , a także z powodu zaniechań przy akcji utrzymaniowej bądź odtworzeniowej.
Absolutnie ważniejsze od KDP , jest wzmocnienie akcji utrzymaniowej bądź odtworzeniowej + wzmocnienie modernizacji linii kolejowych na 160km/h.
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony