Piotr Rybotycki wiceprezesem Kolei Śląskich
Jakub Madrjas ⚫ 07.06.2017 ⚫
4,5k

Fot. KŚ
Rada Nadzorcza spółki Koleje Śląskie powołała Piotra Rybotyckiego na stanowisko wiceprezesa ds. techniczno-eksploatacyjnych spółki.
Spółka w komunikacie podkreśla, że Rybotycki to "doświadczony kolejarz, związany z branżą od 2004 roku". Do marca 2016 roku pracował jako członek zarządu ds. operacyjnych w PKP Intercity, a w latach 2014-2014 jako dyrektor biura strategii i rozwoju w DB Schenker Rail Polska (obecnie DB Cargo Polska). Rybotycki dołączy do KŚ w połowie miesiąca.
– Mimo że z wykształcenia jest chemikiem (ukończył Politechnikę Śląską i Katowicką Szkołę Biznesu), większość swojej zawodowej aktywności poświęcił kolei. Pendolino, Darty, Flirty w IC czy Lean management w utrzymaniu taboru w DB i IC to jego znaki firmowe. Te doświadczenia znalazły uznanie Rady Nadzorczej i z pewnością wniosą wiele nowego do działalności Kolei Śląskich – czytamy na stronie Kolei Śląskich.
O zmianach wdrożonych przez Piotra Rybotyckiego w PKP Intercity pisaliśmy tutaj. "Spółka wskazuje na konkretne oszczędności, które wynikają z lepszej organizacji pracy. Na przykład: średni czas przeglądu lokomotywy na poziomie P1 skrócił się o 37% i obecnie, zamiast 8 godzin, trwa 5. Aż o 47% wzrosła także dostępność lokomotyw. Dzięki wzrostowi efektywności spółka od sierpnia mogła zrezygnować z pożyczania od PKP Cargo i innych firm 5 lokomotyw EU07" –mówił dziennikarzom Rybotycki.
– Mimo że z wykształcenia jest chemikiem (ukończył Politechnikę Śląską i Katowicką Szkołę Biznesu), większość swojej zawodowej aktywności poświęcił kolei. Pendolino, Darty, Flirty w IC czy Lean management w utrzymaniu taboru w DB i IC to jego znaki firmowe. Te doświadczenia znalazły uznanie Rady Nadzorczej i z pewnością wniosą wiele nowego do działalności Kolei Śląskich – czytamy na stronie Kolei Śląskich.
O zmianach wdrożonych przez Piotra Rybotyckiego w PKP Intercity pisaliśmy tutaj. "Spółka wskazuje na konkretne oszczędności, które wynikają z lepszej organizacji pracy. Na przykład: średni czas przeglądu lokomotywy na poziomie P1 skrócił się o 37% i obecnie, zamiast 8 godzin, trwa 5. Aż o 47% wzrosła także dostępność lokomotyw. Dzięki wzrostowi efektywności spółka od sierpnia mogła zrezygnować z pożyczania od PKP Cargo i innych firm 5 lokomotyw EU07" –mówił dziennikarzom Rybotycki.
Komentarze:
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |