Ruch pociągów na linii do Zakopanego wstrzymany z powodu podmycia toru
Jakub Madrjas ⚫ 06.08.2021 ⚫
8,6k

fot. M. Szymajda
Na trasie z Krakowa do Zakopanego, na odcinku między Rabą Wyżną a Sieniawą w nocy wstrzymany został ruch pociągów. Ulewne deszcze spowodowały uszkodzenie nasypu i podmycie toru kolejowego - informuje PKP PLK.
Jak informuje zarządca infrastruktury, ze względów bezpieczeństwa wprowadzono komunikację zastępczą, działa też specjalny zespół zarządzania złożony z przedstawicieli zarządcy infrastruktury i przewoźników.
- Na miejscu są służby techniczne Polskich Linii Kolejowych. Oceniany jest stan toru oraz możliwość zabezpieczenia i wznowienia ruchu pociągów. Sytuacja meteorologiczna jest dynamiczna, wstępnie ocenia się, że naprawa toru może zająć dwa lub trzy dni - podały służby prasowe PKP PLK.
Za pociągi Polregio - komunikacja zastępcza wprowadzona została na odcinku Chabówka – Nowy Targ. Za składy uruchamiane przez PKP Intercity i Koleje Śląskie – komunikacja zastępcza jest na odcinku Chabówka – Zakopane.
Pociągi na trasę Sucha Beskidzka – Chabówka – Zakopane wróciły 26 czerwca podczas corocznej przerwy wakacyjnej w remoncie torów. Obecnie czas przejazdu pociągów z Krakowa pod Gubałówkę jest jednym z najdłuższych w historii. Zakończenie inwestycji planowane jest w 2023 roku i dopiero po zakończeniu wszystkich prac będziemy mogli liczyć na poprawę oferty.
- Na miejscu są służby techniczne Polskich Linii Kolejowych. Oceniany jest stan toru oraz możliwość zabezpieczenia i wznowienia ruchu pociągów. Sytuacja meteorologiczna jest dynamiczna, wstępnie ocenia się, że naprawa toru może zająć dwa lub trzy dni - podały służby prasowe PKP PLK.
Za pociągi Polregio - komunikacja zastępcza wprowadzona została na odcinku Chabówka – Nowy Targ. Za składy uruchamiane przez PKP Intercity i Koleje Śląskie – komunikacja zastępcza jest na odcinku Chabówka – Zakopane.
Pociągi na trasę Sucha Beskidzka – Chabówka – Zakopane wróciły 26 czerwca podczas corocznej przerwy wakacyjnej w remoncie torów. Obecnie czas przejazdu pociągów z Krakowa pod Gubałówkę jest jednym z najdłuższych w historii. Zakończenie inwestycji planowane jest w 2023 roku i dopiero po zakończeniu wszystkich prac będziemy mogli liczyć na poprawę oferty.
Komentarze:
POLREGIO

Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |