Partnerzy serwisu:

Rozpoczęła się zabudowa ETCS na linii PKM

PKM/Rynek Kolejowy 08.04.2015 615

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2015-04-08 09:27:28 Autor: Wykolejeniec
---.175.202.245
A tradycyjne SHP też będzie? W sumie biorąc pod uwagę charakterystykę ruchu, mogłoby nie być... Z drugiej strony traci się uniwersalność...
2015-04-08 10:44:05 Autor: CyklonB
---.158.221.223
Czuwaki (SHP)chyba obowiązują wszędzie, ale to oczywiście nie jest system tylko budzik.
2015-04-08 14:52:10 Autor: magicmaciej
---.133.80.75
Co to za ETCS level 2 jezeli sygnaly stoja przy torach ?
2015-04-08 16:36:51 Autor: Maurycy+
---.97.198.177
A kiedy zaczną się pierwsze kradzieże - wszakże skupy złomu działają pełną parą ...
2015-04-08 17:15:48 Autor: Ciekawski
---.icpnet.pl
A czy zamówione pociągi będą obsługiwały montowany system? Czy może pieniądze zostaną wydane bo takie są przepisy ale pociągi nie będą korzystały z ETCS?
2015-04-08 20:01:07 Autor: Artur
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zeby zachowac kompatybilnosc z SHP potrzebne sa semafory, wskazniki itd.
2015-04-09 07:50:41 Autor: Uczestnik zamieszania
---.budimex.pl
@ magicmaciej - pokaż mi paragraf w instrukcji kolejowej (wybierz sobie jakąkolwiek - Ie-1, Ie-4 (WTB-E10), Ie-6), który mówi że można w normalnych warunkach prowadzić ruch (zaznaczam w "normalnych" warunkach, nie awaryjnych) bez semaforów, SHP itp. itd..
2015-04-09 08:24:30 Autor: muniek
---.static.3s.pl
ETCS level 2 ma już zintegrowany SHP tzn. jak linia jest wyposażona w działający system ETCS to ruch odbywa się wg wskazań tego systemu, a na liniach starszych nie wyposażonych w ETCS i na liniach na których ETCS nie działa (bo ukradli balisy czy okablowanie) ruch odbywa się z wykorzystaniem systemu SHP i klasycznych sygnalizatorów świetlnych, czyli na liniach wyposażonych w system ETCS, system SHP i sygnalizatory są systemem awaryjnym. A i jeszcze jeden detal gdy wykorzystujemy system ETCS prędkość składu może być większa niż 160 km/h, a na liniach z SHP i sygnalizatorami 160km/h jest prędkością maksymalną.
2015-04-09 09:00:25 Autor: muniek
---.static.3s.pl
A propos Ie-1 z 24.10.2012 r. to proponuje przeczytać Rozdział 1, punkt 4 i 6.
2015-04-09 09:12:00 Autor: janiezbedny
---.31.32.159
@muniek: Ja przeczytałem, pkt 4 brzmi "[Treść usunięta]", natomiast pkt 6 "[Treść usunięta]". Proponuję zaopatrzyć się w najnowszą instrukcję;).
2015-04-09 10:46:38 Autor: Uczestnik zamieszania
---.budimex.pl
@muniek: Zbędna dyskusja. Wolno "do woli" podnosić bezpieczeństwo linii (poprzez np. zastosowanie urządzeń ECTS v.2). Ale nie wolno go obniżać! Widziałeś gdzieś linię bez semaforów? SHP? Tylko z urządzeniami ECTS v.2? Oznaczałoby że klasyczny tabor tam nie wjedzie. Jaki jest sens budowy takiej linii "tylko dla wybranych"?
2015-04-09 10:51:55 Autor: Uczestnik zamieszania
---.budimex.pl
@muniek: i jeszcze "detal" do Twojego detalu. Mimo że na linii będą zamontowane urządzenia ECTS v.2 a będzie ona nadźgana "przejazdami" (urządzeniami przejazdowymi) to tyle się najeździsz z V>160 km/h co od "jednego przejazdu" do "drogi hamowania drugiego przejazdu"..
2015-04-13 07:51:04 Autor: muniek
---.static.3s.pl
Proszę czytać ze zrozumieniem. Napisałem że na liniach wyposażonych w ETCS v.2 sygnalizatory i SHP są systemami awaryjnym, a to oznacza że są ale przy czynnym ETCS v.2 posługujemy się wskazaniami tego właśnie systemu. A gdy ETCS nam zdechnie przechodzimy na wskazania semaforów i system SHP który jest zintegrowany z systemem ETCS v.2, zresztą z ETCS jest też zintegrowany Radiostop.
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony