Rozbudowa hali KD zaawansowana w 70 proc.
Jakub Rösler ⚫ 25.01.2023 ⚫
1,3k

Fot. KD
Od wielu miesięcy trwają prace przy rozbudowie hali serwisowej Kolei Dolnośląskich w Legnicy. Inwestycja jest zaawansowana w 70% i postępuje zgodnie z harmonogramem.
Koleje Dolnośląskie na początku stycznia ubiegłego roku podpisały umowę na rozbudowę swojej obecnej hali serwisowej w Legnicy przy ulicy Pątnowskiej. Na prace przewidziano 14 miesięcy od tego momentu, tak więc powinny zakończyć się one w marcu bieżącego roku. Kilka tygodni temu informowaliśmy o zawieszeniu wiechy na nowej hali, a teraz postanowiliśmy sprawdzić, jak postępują prace na placu budowy.
– Generalny Wykonawca realizuje prace zgodnie z założonym harmonogramem. Stan zaawansowania robót na dzień 25.01.2023 r. wynosi 70% całego zakresu wynikającego z umowy. Zakończono już roboty stanu surowego zamkniętego oraz prace związane z sieciami zewnętrznymi. W części obiektu wykonano posadzki, a w pozostałej jego części są one realizowane. Obecnie trwają także prace wykończeniowe i instalacja wewnętrznych obiektów kubaturowych, polegające na wykonaniu: instalacji elektrycznych, instalacji sanitarnych, instalacji CO oraz tynków. Realizowane są również prace związane z układem torowym i trakcją oraz roboty przygotowawcze do montażu urządzeń myjni oraz tokarki podtorowej – informuje nas Karolina Lis z Działu Promocji Kolei Dolnośląskich.
Budowa nowej hali jest możliwa dzięki sporemu dofinansowaniu z RPO województwa dolnośląskiego, z którego przewoźnik otrzymał około 48 milionów złotych na to zadanie.
– Generalny Wykonawca realizuje prace zgodnie z założonym harmonogramem. Stan zaawansowania robót na dzień 25.01.2023 r. wynosi 70% całego zakresu wynikającego z umowy. Zakończono już roboty stanu surowego zamkniętego oraz prace związane z sieciami zewnętrznymi. W części obiektu wykonano posadzki, a w pozostałej jego części są one realizowane. Obecnie trwają także prace wykończeniowe i instalacja wewnętrznych obiektów kubaturowych, polegające na wykonaniu: instalacji elektrycznych, instalacji sanitarnych, instalacji CO oraz tynków. Realizowane są również prace związane z układem torowym i trakcją oraz roboty przygotowawcze do montażu urządzeń myjni oraz tokarki podtorowej – informuje nas Karolina Lis z Działu Promocji Kolei Dolnośląskich.
Budowa nowej hali jest możliwa dzięki sporemu dofinansowaniu z RPO województwa dolnośląskiego, z którego przewoźnik otrzymał około 48 milionów złotych na to zadanie.
Komentarze:
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |