Partnerzy serwisu:

Rosja: Pierwszy pociąg Talgo już na testach

IRJ/Railway Gazette/lp, Rynek Kolejowy 12.06.2014 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
 
 
Komentarze:
2014-06-12 16:24:36 Autor: jatal.
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
OMG, co to się na tym świecie teraz wyrabia!
Będziemy świadkiami pierwszego w dziejach ludzkości przypadku ADOPCJI pociągu!
2014-06-12 18:35:15 Autor: pasazer1
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zawsze wierzyłem w wychylne pudło w Polsce - nie sądziłem tylko że będzie na linii Brześć - Poznań - Rzepin
2014-06-12 22:34:12 Autor: traxx
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ten Talgo wygląda jak przyczepa kempingowa na jednej osi , beznadziejny skład
2014-06-13 07:17:13 Autor: KDP
---.opera-mini.net
Jedyny sposób na przejechanie przez Polskę z tiltem to budowa KDP. Linia musi być zaprojektowana do takiego sposobu jazdy. W ED250 trzeba by wrócić do ETR610.
2014-06-13 08:04:40 Autor: KDP
---.opera-mini.net
W Polsce trzeba by wybudować magistralę kolejową KDP, która połączyła by wschód i zachód. Coś na wzór Kolei Warszawsko-Wiedeńskiej w Kraju Przywiślańskim.
2014-06-13 08:22:05 Autor: KDP
---.opera-mini.net
Dokumentacje na KDP trzeba zrobić w j. portugalskim !, j. niemieckim, j. francuskim, j. angielskim, j. hiszpańskim ,j. rosyjskim, j. włoskim.
2014-06-13 08:54:25 Autor: KDP
---.opera-mini.net
Nie liczył bym na to, że dokumentacja w j. polskim będzie dokumentacją wiąźącą strony. Jak król powiedział "rze" to zapisano "że".
2014-06-13 09:02:10 Autor: KDP
---.opera-mini.net
J. portugalski pełni funkcę j. łacińskiego technicznego na kolei. Został podmieniony na łacinę w szkołach począwszy od IIRP. W łacinie nie ma słownictwa z zakresu kolejnictwa.
2014-06-13 11:14:22 Autor: Goofy
---.30.0.84
Dlaczego do Rosji, Ukrainy i państw bałtyckich nie jeżdżą wagony z polskim systemem SUW-2000 ? Jak można mieć w zanadrzu tak udany wynalazek i jednocześnie go nie promować? Zgroza...
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony