Rosja: Pierwsze wagony Talgo już wożą pasażerów
RŻD/lp, Rynek kolejowy ⚫ 04.06.2015 ⚫
777
Archiwum RK
Komentarze:
2015-06-04 15:00:06 Autor: ep40
---.rzeszow.mm.pl
Ktoś kto jechał jakimkolwiek Talgo w jakimkolwiek państwie może się wypowiedzieć jaki jest poziom komfortu podczas podróży? Pojazdy kolejowe z pojedynczymi kołami (w większości połączonymi osiami, gdy w Talgo jest rozwiązanie bezosiowe) zamiast wózków w zdecydowanej większości zapewniają niski komfort podróży, telepią się na wszystkie strony. Dlatego zastanawia mnie czy Talgo jest wyjątkiem wśród tego typu pojazdów?
2015-06-04 16:27:58 Autor: norwi
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
przyłączam się do pytania. Jak się tym podróżuje?
2015-06-04 17:02:43 Autor: HH
---.dip0.t-ipconnect.de
...One również są wyposażone w pasywny system wychylnego pudła...
dobre sobie. W Polsce bedzie ten sklad najwyzej 140 km/h jechac, juz nie mowiac o obcji wychylnego pudla, bo na liniach PKP nie ma zadnych przeprowadzonych badan czy jazd probnych, zatem UTK jest jeszcze w latach 70-tych ze swoja wiedza.
PS. juz a latch 70-tych w Niemczech i krajach BeNeLux kursowaly sklady wychylengo budla i lokomotyw 2 systemowych.
Zatem widac, jak Polska odstaje od reszty zachodnej Europy.
dobre sobie. W Polsce bedzie ten sklad najwyzej 140 km/h jechac, juz nie mowiac o obcji wychylnego pudla, bo na liniach PKP nie ma zadnych przeprowadzonych badan czy jazd probnych, zatem UTK jest jeszcze w latach 70-tych ze swoja wiedza.
PS. juz a latch 70-tych w Niemczech i krajach BeNeLux kursowaly sklady wychylengo budla i lokomotyw 2 systemowych.
Zatem widac, jak Polska odstaje od reszty zachodnej Europy.
2015-06-04 19:07:43 Autor: michmu
---.internetia.net.pl
Wagony techniczne... z jarsami? czy topolami? ;)
2015-06-04 19:44:06 Autor: DBme
---.adsl.inetia.pl
@ ep40, norwi
Komfort jest dobry - bo są zawieszone na kolumnach pneumatycznych.
Korzystałem z wersji dziennej tych składów.
@ HH
Idź się lecz - i też trochę się ....doucz.
Bo z wiedzą to pozostałeś .. w latach 70. wieku ubiegłego.
Układ wychyłu jest PASYWNY - działać będzie w określonych warunkach ZAWSZE.
Szybkość maksymalna jest identyczna z tymi w eksploatowanymi do niedawna w Niemczech (to jest nawet ten sam typ) i określa ją producent. Dla pociągu nocnego i zachowania komfortu jazdy jest wystarczająca.
Komfort jest dobry - bo są zawieszone na kolumnach pneumatycznych.
Korzystałem z wersji dziennej tych składów.
@ HH
Idź się lecz - i też trochę się ....doucz.
Bo z wiedzą to pozostałeś .. w latach 70. wieku ubiegłego.
Układ wychyłu jest PASYWNY - działać będzie w określonych warunkach ZAWSZE.
Szybkość maksymalna jest identyczna z tymi w eksploatowanymi do niedawna w Niemczech (to jest nawet ten sam typ) i określa ją producent. Dla pociągu nocnego i zachowania komfortu jazdy jest wystarczająca.
2015-06-04 19:44:22 Autor: soad1
---.dynamic.chello.pl
skaczę z radości raz
skoczę 10 razy gdy pociąg z Krakowa do Katowic pojedzie 45 minut (77km) a z Gliwic do Jaworzna 35 minut.
kiedy największa afera RP III/IV zostanie rozliczona?
kiedy ludzie odpowiedzialni od 1990 roku za Polskę zrozumieją podstawowe zasady ekonomii?
nie wierzę już w to co było - wasze zasługi kompromituje 104 km z Gliwic do Krakowa
skoczę 10 razy gdy pociąg z Krakowa do Katowic pojedzie 45 minut (77km) a z Gliwic do Jaworzna 35 minut.
kiedy największa afera RP III/IV zostanie rozliczona?
kiedy ludzie odpowiedzialni od 1990 roku za Polskę zrozumieją podstawowe zasady ekonomii?
nie wierzę już w to co było - wasze zasługi kompromituje 104 km z Gliwic do Krakowa
2015-06-05 08:18:53 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
Czyli w ciągu max pół roku 3 pociągi TALGO będą dostępne dla pasażerów na polskich wokzalach Podlasia, Mazowsza i Wielkopolski. Pięknie! Slava Rossiji!
Z jaką lokomotywą to pojedzie przez Polsze?
Z jaką lokomotywą to pojedzie przez Polsze?
2015-06-05 08:30:44 Autor: Maciej kkkk
---.80.214.10
Jechaliśmy w tych wagonach na hotelowym lusitania Madryt Lizbona było super bardzo komfortowo. Jednoosiowy wózek jest umieszczony pod przejściem między wagonowym. W środku cisza i zero wstrząsów
2015-06-05 08:50:43 Autor: steryperyjnest
---.84.246.27
Oby tylko tego a nie wpuścili do Polski !!! Wara od naszego kraju !!! Niech sobie tunel pod Bałtykiem zbudują ze szwabami i jeżdżą tym em....
Jak nasi chcieli latać do Chin i Japonii to ruskie skurwiele zamknęli dla naszych samolotów niebo nad ssyberią, więc i my powinniśmy nie wpuszczać ich pociągów jadących do Berlina czy Pragi, a także nie zezwalać na przeloty nad naszą przestrzenią powietrzną.
Jak nasi chcieli latać do Chin i Japonii to ruskie skurwiele zamknęli dla naszych samolotów niebo nad ssyberią, więc i my powinniśmy nie wpuszczać ich pociągów jadących do Berlina czy Pragi, a także nie zezwalać na przeloty nad naszą przestrzenią powietrzną.
2015-06-05 11:00:03 Autor: Tomasz Z
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-06-05 12:55:14 Autor: Tomasz Z
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-06-05 13:53:16 Autor: ziomek
---.sta.asta-net.com.pl
A jakie mają zdanie?
2015-06-05 15:28:45 Autor: Mattijjah
---.dynamic.chello.pl

Mattijjah
a SUW2000 ? My, jak zwykle, daliśmy się wydymać?
2015-06-08 10:49:18 Autor: AAA
---.deutschebahn.com
W latach dziewięćdziesiątych DB AG eksploatowało pociągi TALGO jako nocne z Berlina do Monachium, ale o ile pamiętam było to tylko parę lat.
Jeden Talgo stoi aktualnie w Berlinie w bazie pociągów nocnych przy stacji Warschauer Strasse. Ale od paru tygodni nie widać, aby się ruszał. Jednak widoczne jest na nim oznakowanie RŻD.
Jeden Talgo stoi aktualnie w Berlinie w bazie pociągów nocnych przy stacji Warschauer Strasse. Ale od paru tygodni nie widać, aby się ruszał. Jednak widoczne jest na nim oznakowanie RŻD.
2015-06-10 10:01:38 Autor: dfm
---.static.ip.netia.com.pl
Ależ wpuszczać, wpuszczać, ino odpowiednią kasę skasować.
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |