Rok na studium dla Nadodrzanki
jm, Rynek Kolejowy ⚫ 03.07.2014 ⚫
149
Archiwum RK
Komentarze:
2014-07-03 16:52:41 Autor: życzliwy
---.dynamic.chello.pl
jak będzie oceniana ta "wartość techniczna" i dlaczego ustanowiono tak długi czas na wykonanie projektu? Czyżby dłużej wykonywane projekty miały być lepsze?
2014-07-03 17:13:02 Autor: Chłop z kilofem
---.dynamic.gprs.plus.pl
Dopóki nie będzie się po prostu wymieniać podkładów i szyn i podbijać, dopóty banda darmozjadów będzie robić studia przedwstępne projektów i inne żałosne wypociny, a miliardy będą szły na kolej i efektów nie będzie żadnych.
2014-07-03 17:39:24 Autor: kris kross
---.140.132.222
Tak na chlopski rozum: po kiego wuja studium wykonalnosci? Toz to kolejne setki tysiakow pln.
PLK pozyskuje ekspertyze czy poradzi sobie z wykonaniem swojego wlasnego zadania jakim jest utrzymanie infry? Pytam powaznie ...
Dzieki z gory za wtajemniczenie ...
Krzysiek
PLK pozyskuje ekspertyze czy poradzi sobie z wykonaniem swojego wlasnego zadania jakim jest utrzymanie infry? Pytam powaznie ...
Dzieki z gory za wtajemniczenie ...
Krzysiek
2014-07-03 17:39:55 Autor: dominQ92
---.adsl.inetia.pl
Tylko jestem ciekawy po co moderna na całej trasie. Przecież Od Bytomia do Czerwieńska jest zrobiona, dalej aż do Szczecina jest odcinkami przebudowana, albo w najbliższym czasie to zrobią, Wrocław - Rudna Miasto też nie tak dawno było robione (z wyjątkiem odcinku Księgnice - Brzeg Dolny), tak więc zostało tylko Rudna - Głogów zrobić i będzie przyzwoita jakość trasy alternatywnej do trasy przez Poznań, która od Wrocławia jest rozkopana, przez Ostrów przepustowość leci na łeb, a w najbliższym czasie planowane jest rozkopanie Poznań - Szczecin.
2014-07-03 19:13:37 Autor: Patryk
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tadeusz Rozporkiewicz - Odejść to Ty musisz stąd... ;p Odrzanka jest jedną z najważniejszych linii kolejowych w kraju i właśnie przez takich baranów jak Ty nie jeżdżą nią pociągi dalekobieżne. Jakoś w latach dawniejszych mogły tą linią jeździć takie pociągi jak Czcibór, nocny Kraków-Berlin, Pirat. I co? Były to jedne z najbardziej frekwencyjnych pociągów dalekobieżnych. Odrzanka jest najkrótszą drogą z Wrocławia do Szczecina. No ale cóż... Jak wam w głowie tylko magistrale a linie typu odrzanka według was powinny pójść do zaorania to nie dziwota, że są teraz takie efekty i ogólny urok kolei pasażerskiej.
2014-07-03 19:39:10 Autor: xenomorf
---.dynamic.gprs.plus.pl
Moderna na 160 pasażerskie i 120 towarowe, nacisk osi 221 kN? Ertms?
2014-07-03 20:15:46 Autor: tjakuszewicz
---.gorzow.mm.pl
@xenomorf - hehe. byłoby zacnie :)
A że w zasadzie ruch pasażerski jest na nadodrzance mały to wina tylko i wyłącznie jej stanu technicznego. Do wymienionych wyżej składów, które kiedyś tą linią jeździły trzeba by dorzucić jeszcze dawnego Wikinga no i EC Wawel. Miejmy nadzieję, że gdy remont / modernizacja się zakończy to i pojawi się sensowniejsza oferta ze strony przewoźników.
A że w zasadzie ruch pasażerski jest na nadodrzance mały to wina tylko i wyłącznie jej stanu technicznego. Do wymienionych wyżej składów, które kiedyś tą linią jeździły trzeba by dorzucić jeszcze dawnego Wikinga no i EC Wawel. Miejmy nadzieję, że gdy remont / modernizacja się zakończy to i pojawi się sensowniejsza oferta ze strony przewoźników.
2014-07-03 21:00:37 Autor: zsk
---.53-178-91.adsl-dyn.isp.belgacom.be
Przecież PLK już raz zrobiła SW dla tej linii! Co się z tym stało? Na co wydano te miliony euro? Ba nawet już uzyskano DŚU z której nie skorzystano? kto zdecydował że to wszystko pójdzie do śmieci?
PLK do dziś się chwali tymi osiągnięciami, poniżej linki możliwe, że z tym studium za dwa lata zrobi sie to samo...
Może redakcja się tym zainteresuje??
http://m.youtube.com/watch?v=RW9PKH-jVSk
http://www.plk-inwestycje.pl/inwestycje/fundusz-spojnosci/fs-2006pl16cpa001/
Szczegóły w temacie na skyscrapercity: http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=72269263&postcount=1
PLK do dziś się chwali tymi osiągnięciami, poniżej linki możliwe, że z tym studium za dwa lata zrobi sie to samo...
Może redakcja się tym zainteresuje??
http://m.youtube.com/watch?v=RW9PKH-jVSk
http://www.plk-inwestycje.pl/inwestycje/fundusz-spojnosci/fs-2006pl16cpa001/
Szczegóły w temacie na skyscrapercity: http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=72269263&postcount=1
2014-07-03 23:52:33 Autor: BvL
---.internetdsl.tpnet.pl
Odrzanka nie jest ważnym szlakiem dla transportu pasażerów, bo ktoś kiedyś zadecydował że na remonty tej linii nie zostanie wydany żaden grosz! Brygady utrzymujące linię w należytym porządku uszczuplono z kilkudziesięciu do KILKU osób na odcinku Głogów - Wrocław. Ważność tej linii skończyła się w 1997 roku po powodzi 1000-lecia, a to co nie zniszczyła woda zniszczyły pociągi towarowe tzw. "bomby" o masie ponad 3200 ton w ilości kilkudziesięciu na dobę. Fundusze na remont wykorzystywano na jedynej i słusznej trasie przez Poznań - wprowadzono wówczas 140 km/h za Wrocławiem w kierunku Rawicza. Do roku 2006 zapomniano o magistrali Nadodrzańskiej, pod koniec ub. wieku z powodu bardzo niskich prędkości wycofano EC Bem, EC Wawel, P Czcibór, P Wiking, P nocny Kraków - Berlin, P dzienny do Berlina, P nocny Zielona Góra - Warszawa który od lat 70 kursował przez Głogów pojechał przez Poznań jako łącznik do Szczecinianina. Od wspomnianego roku 2006 w wolnym tempie stan linii ulega poprawie, na dzień dzisiejszy panuje rozkwit prac remontowych: tak wiele jeszcze nigdy na tej linii nie remontowano. Przyszedł kres na TLK Ślązak łączący od półwiecza ziemię lubuską z GOPem. Kto jeszcze odważy się powiedzieć błędne stwierdzenie, że modernizacja tej linii jest błędem bo DZISIAJ nic tam nie jezdzi?!?!
2014-07-04 00:25:05 Autor: mathewicforum
---.centertel.pl
Wiceminister Klepacki przeczytał DI do SRT do 2020??!
Szacun :D.
Szacun :D.
2014-07-04 06:16:53 Autor: Nie lubię TOR
---.xdsl.centertel.pl
"Kongres Infrastruktury Polskiej 2014 odbędzie się w ICE Kraków"
Komentarze dla tego artykułu zostały wyłączone.
To już jest chore... Wyłączcie komentarze dla wszystkich artykułów.
Komentarze dla tego artykułu zostały wyłączone.
To już jest chore... Wyłączcie komentarze dla wszystkich artykułów.
2014-07-04 11:44:56 Autor: dar-ku
---.11.52.74
Ile to już razy od 2006 r ogłaszano wstępnych, przedwstępnych i o temu podobnych nazwach przetargów na opracowanie studium wykonalności dla tej linii. Wydano ogromne pieniądze na papierkowa robotę a czas jazdy na odcinku Zielona Góra - Wrocław jest dalej prawie 2 razy dłuższy niż Deutsche Reichsban w 1941( 2 godziny) przy obecnym czasie jazdy 3:20. A wydano wiele dziesiątków milionów zł na rozwój biurwy.
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |