Partnerzy serwisu:

Rewolucja w transporcie rozjazdów [zdjęcia i konkurs]

Rynek Kolejowy 09.08.2015 262

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2015-08-09 09:49:48 Autor: zyga
---.quarto.pl
Jaka inowacja jak taki wagon jeżdził w latach 90-tych a stacjonował na bazie w Zagórzu Dąbrowskim
2015-08-09 10:32:07 Autor: Leniwiec
---.static.ip.netia.com.pl
@zyga, dokładnie.
Ludzie w PLK pamiętają takie wagony z lat 90. Nie jest to żadna innowacja. KZN Bieżanów po prostu zmodernizował projekt sprzed 20 lat i teraz chwali się "innowacją". Równie innowacyjne są zmodernizowane EN57 :D
2015-08-09 12:37:44 Autor: ola
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Lot ma chyba imię dla B787 SP-LRF Fanek, to tu nie wiem, krzyżyk?
2015-08-09 23:33:44 Autor: wojtus
---.dynamic.gprs.plus.pl
1 - 1200 m
2 - 250/100 km/h
3 - 70 lat
2015-08-10 09:00:11 Autor: Piter
---.50.233.98
Wagony z lat 90tych to zmodernizował Track Tec (ściągnął je z Chorwacji) Zauważcie jednak że innowacją nie jest wagon-platforma (choć i on ma swoje unowocześnienie - można tu wozić bloki nawet r1200) ale jego komplementarne rozwiązania (zintegrowane dźwigi dostosowane do wyładunku bloków, systemy usztywnień, mocowań itp).

Tak patrząc na sprawy można kontestować wszystko. Vectron, Gama czy Dragon też służy do ciągnięcia wagonów dokładnie tak jak lok Stephensona...
2015-08-10 10:43:19 Autor: Kolejarz realista
---.adsl.inetia.pl
Co na to Pan Inżynier Jerzy Usarek z byłego DOM Katowice - autor pomysłu i realizator prototypu ???
KZN Bieżanów
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony