Partnerzy serwisu:

Rail Baltica z Białegostoku do granicy państwa bez decyzji środowiskowej

lp, Rynek Kolejowy 12.06.2015 185

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2015-06-12 12:45:15 Autor: peron7
---.play-internet.pl
dlaczego Rynek Kolejowy,nie napisze konkretnego obiektywnego artykułu na temat prac na odcinku Tłuszcz-Zielonka,?co tam się dzieje? pytam się...
2015-06-12 12:56:32 Autor: m.h.
---.48.17.186
Na pewno Traszki? A może Trakiszki? A może wszystko wam jedno?
2015-06-12 13:19:51 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
a może jakieś szczegóły?
Jaka organizacja i co zakwestionowała?
Obwodnica Augustowa to też był cyrk, w którym eko-terror był wspierany przez Wyborczą i PO z Tuskiem na czele
2015-06-12 14:35:16 Autor: umbra
---.opera-mini.net

umbra
O jakim przebiegu trasy jest tu mowa? Przez Augustow czy przez Elk?
2015-06-12 15:28:16 Autor: jaja kobyły kolejarz
---.internetdsl.tpnet.pl
"Rail Baltica to jeden z kluczowych projektów transportowych Unii Europejskiej".
Który to projekt polegnie dzięki indolencji PLK oraz niechęci polskiego nierządu do kolei.
Polak potrafi!
2015-06-12 15:31:02 Autor: spginx2
---.internetia.net.pl
@Stefan banderą
Obwodnica Augustowa to był cyrk ówczesnej władzy, przeciwko której KE prowadziła kilka postępowań, każde z osobna skutkowało CAŁKOWITĄ blokadą środków unijnych.

@umbra
Przez Ełk, PLK odrzuciło wariant przez Augustów.
2015-06-12 16:15:43 Autor: Sir Galahad
---.jeleniagora.vectranet.pl
@Obwodnica Augustowa to też był cyrk, w którym eko-terror był wspierany przez Wyborczą i PO z
Tuskiem na czele

A potem okazało się, że Wyborcza i Eko - terror mieli rację. Ale krzykaczy to już nie obchodzi. Lata temu o uroczą dolinę i obwodnicę miasta toczyła się niemal ogólnokrajowa wojna – także polityczna. Były demonstracje, protesty, skargi i procesy. Dziś w Dolinie Rospudy są cisza i spokój - zadowoleni mieszkańcy i turyści, którzy nareszcie mogą dotrzeć do Augustowa bez problemów nowoczesną, niezłą drogą.Ta trasa jaką biegnie teraz obwodnica, była palnowana jako pierwsza, koncepcje zmieniono nagle i w niejsanych okolicznościach. Mieszkańcom wmówiono, że tylko ta koncepcja wchodzi w rachubę, inaczej obwodnicy nie będzie i napuszczono na ekologów, ekolodzy natomiast od samego początku nie chcieli niczego więcej, jak powrotu do pierwotnych planów, które właśnie zostały zrealizowane.
2015-06-12 18:35:08 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
@spginx2
"przeciwko której KE prowadziła kilka postępowań, każde z osobna skutkowało CAŁKOWITĄ blokadą środków unijnych"
Obwodnica Augustowa przez dolinę Rospudy nie była budowana ani z 1 centa środków unijnych.
@Sir Galahad
"A potem okazało się, że Wyborcza i Eko - terror mieli rację"
Mieli rację w jakiej kwestii?
" nareszcie mogą dotrzeć do Augustowa bez problemów nowoczesną, niezłą drogą"
Przecie obwodnicą Augustowa nikt nie jedzie do Augustowa. Może tylko Litwini z Kowna na zakupy na targu augustowskim i w markietach.

PS.
Dobrze, że obwodnica Augustowa omija obszar ptaszkowo-siedliskowy Natura 2000 "Puszcza Augustowska", ale Natura 2000 zajmuje 1/4 terytorium NE Polszy i przez to, że obwodnice Augustowa budowano 10 lat dłużej, to ciągle nie ma obwodnicy Łomży, Grajewa i Suwałk...
Do wszystkich eko-terrorystów - obszary Natura 2000 w NE Polszy są od czapy, bo je wymyślono w Holandii i dla Polszy się nadają tak jak cały ten jewroBajzel.
Gdyby Naturę 2000 wprowadzono na Syberii, to by obejmowała 99% jej terytorium

2015-06-12 19:22:32 Autor: Małopolanin
---.116.200.66
@Stefan
Zapomniałeś jeszcze napisać, że Adolf Hilter też budował autostrady, a Chiny nie mają żadnych dotacji z UE i w ubiegłym roku wybudowały 11 tysięcy 800 km autostrad sześcio- i ośmiopasmowych!
2015-06-12 22:11:32 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
@Malopolanin
Ale co to ma do rzeczy, tj.blokowania potrzebnych inwestycji infrastrukturalnych w NE Polszy przez eko terror?
Co ciekawe eko terror nie blokował niepotrzebnych inwestycji infrastrukturalnych takich jak obwodnice Barglowa, Szczuczyna i Stawisk na DK 61, które to także zniszczyły bezcenną przyrodę.
2015-06-12 22:47:43 Autor: gość
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-06-12 23:11:35 Autor: Adolf Hilter
---.dynamic.gprs.plus.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-06-13 00:06:10 Autor: Bul
---.dynamic.gprs.plus.pl
Ryneczku, jeszcze nie zauważyłeś, że pomijanie milczeniem mafijnych działań [Admin: zmoderowano]najcierpliwszych, w tym własny elektorat.... Może tak mała wizyta redaktorów Ryneczku na placu szopki zwanej "przebudową RB"
2015-06-15 10:33:16 Autor: Gierek
---.10.1.25

Gierek
Dlaczego zabrakło najważniejszej informacji, czyli kto jest winny i zostanie ukarany za te zmarnowane lata i pieniądze podatników? Z racji, że uczestniczą w tym pieniądze każdego z obywateli powinniśmy być informowani kto za to beknie?
2015-06-15 17:28:03 Autor: abba
---.139.174.2
Przecież to jest sprawa dla kontrwywiadu.

Jest powszechnie wiadome, że przed 1989 kolejarze byli grupą zawodową najbardziej spenetrowaną przez sowiecki wywiad. Bo to od nich w dużej mierze zależała skuteczność przerzutu ciężkich sił pancernych z ZSRR.

Białostocki oddział PKP PLK od 2006 roku (mimo zabezpieczonych środków i zielonego politycznego światła) nie przygotowali przez ponad 8 lat ani jednej strony dokumentacji odcinka RailBaltica idącego przez woj. Podlaskie.

Teraz szykuje się przeciągniecie kwestii formalnych o kolejne pół dekady.

to mniej więcej tyle, jeśli chodzi o szybkie przerzucanie cieżkiego sprzętu droga lądową z zachodu kontynetu do krajów bałtyckich w razie zagrożenia ze strony Rosji.
2015-06-21 14:11:30 Autor: Obserwujący prace
---.dynamic.gprs.plus.pl
Peron 7. Tam mało się dzieje. Zamknęli odcinek Tłuszcz - Łochów na rok po to aby most zrobić na Liwcu.
2015-06-23 21:33:44 Autor: albert
---.dynamic.chello.pl
A co z bezpośrednim - najkrótszym połaczeniem Bialegostoku i Wilna po NOWYM śladzie ?
Inwestycje liniowe
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony