Partnerzy serwisu:

Przyszłość Fabloku nadal niepewna

ak/Rynek Kolejowy 15.05.2014 221

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2014-05-15 10:19:36 Autor: Gubernator Kalifornii
---.244.156.116

Gubernator Kalifornii
CYTAT: " (...) dalsze losy fabryki lokomotyw Fablok. Fabrykę chciały przejąć Zakłady Mechaniczne Bumar-Łabędy z Gliwic. "

Wreszcie bardzo dobrane zdjęcie do artykułu :)
Akurat lokomotywa 401Da-262 pokazana na zdjęciu z logiem Fabloku zatrudniona jest na bocznicy w Gliwicach! :) Może nie w Bumarze (tylko w Newagu), ale jak ulał pasuje do artykułu :)

Osobiście uważam te lokomotywy (401Da) za totalny szajs i przeżytek... Mam nadzieję, że moja firma wyrazi ostatecznie zgodę na sprzedaż tych lokomotyw i zakup używanych SM42 ;)
2014-05-15 14:40:41 Autor: wojtus
---.183.136.122.dsl.dynamic.t-mobile.pl
W odpowiedzi na post Gubernator Kalifornii:
"CYTAT: " (...) dalsze losy fabryki lokomotyw Fablok. Fabrykę chciały przejąć Zakłady Mechaniczne Bumar-Łabędy z Gliwic. "

Wreszcie bardzo dobrane zdjęcie do artykułu :)
Akurat lokomotywa 401Da-262 pokazana na zdjęciu z logiem Fabloku zatrudniona jest na bocznicy w Gliwicach! :) Może nie w Bumarze (tylko w Newagu), ale jak ulał pasuje do artykułu :)

Osobiście uważam te lokomotywy (401Da) za totalny szajs i przeżytek... Mam nadzieję, że moja firma wyrazi ostatecznie zgodę na sprzedaż tych lokomotyw i zakup używanych SM42 ;)"
Co dolega lokomotywom 401Da?
2014-05-15 15:02:16 Autor: Gubernator Kalifornii
---.centertel.pl

Gubernator Kalifornii
Lokomotywy 3-osiowe, gdzie szybko eksploatują się wiązary, ciągle trzeba je regenrować (panewki), a torowiska w łukach po których jeżdżą te lokomotywy nadmiernie się zużywają (rozpychanie toru, luzowanie wkrętów w podkładach, ścieranie nadmierne brzegu główki szyny). Zestawy też przez to szybciej się zużywają. Dodatkowo lokomotywa bardzo słaba, a przez to nieekonomiczna.
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony