Przygotują modernizację odcinka Rzepin – Kostrzyn na Nadodrzance
Jakub Madrjas ⚫ 30.08.2016 ⚫
370




PKP PLK rozpisała przetarg na dokumentację modernizacji odcinka Drzeńsko – Kostrzyn linii nr 273, tzw. Nadodrzanki.
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej do przeprowadzenia wymiany nawierzchni wraz z robotami towarzyszącymi na odcinku Drzeńsko – Kostrzyn. Wykonawca będzie zobowiązany do pozyskania wszystkich wymaganych prawem opinii, uzgodnień i decyzji umożliwiających realizację robót budowlanych.
Na realizację zadania PKP PLK przewidziała 182 dni. Cena będzie decydująca o wyborze wykonawcy, ale tylko w 60 procentach. Pozostałe 40 proc. punktów będzie można otrzymać za skrócenie terminu realizacji (o maksymalnie 25 dni). Zadanie zostanie zrealizowane ze środków krajowych.
To kolejny etap realizacji projektu modernizacji fragmentu Nadodrzanki od Głogowa do Dolnej Odry. Wkrótce rozpoczną się prace torowe na odcinku Rzepin – Drzewsko, przez co przewoźnicy muszą wprowadzić komunikację zastępczą. Piszemy o tym tutaj. Na Nadodrzance na ten rok zaplanowano przetargi na rewitalizację peronów na stacji Chojna oraz wymianę nawierzchni w torze nr 2, w kilku lokalizacjach, na odcinku Godków – Mieszkowice – Boleszkowice – Namyślin. Przeczytaj więcej na temat planowanych przetargów.
Projekt modernizacji Nadodrzanki przejdzie duże zmiany podczas trwającej nowelizacji Krajowego Programu Kolejowego. Proponowane jest ograniczenie zakresu projektu do realizacji robót na odcinku Wrocław – Głogów oraz jednoczesne dostosowanie wartości do zmniejszonego zakresu projektu. Takie podejście wynika z trudności w realizacji Studium Wykonalności dla całego projektu Wrocław – Szczecin oraz chęci realizacji jak największych zakresów robót na odcinku Rzepin – Szczecin do roku 2018, aby umożliwić efektywne wykorzystanie tego odcinka jako trasy objazdowej na czas realizacji robót na odcinku Poznań – Szczecin.
Na realizację zadania PKP PLK przewidziała 182 dni. Cena będzie decydująca o wyborze wykonawcy, ale tylko w 60 procentach. Pozostałe 40 proc. punktów będzie można otrzymać za skrócenie terminu realizacji (o maksymalnie 25 dni). Zadanie zostanie zrealizowane ze środków krajowych.
To kolejny etap realizacji projektu modernizacji fragmentu Nadodrzanki od Głogowa do Dolnej Odry. Wkrótce rozpoczną się prace torowe na odcinku Rzepin – Drzewsko, przez co przewoźnicy muszą wprowadzić komunikację zastępczą. Piszemy o tym tutaj. Na Nadodrzance na ten rok zaplanowano przetargi na rewitalizację peronów na stacji Chojna oraz wymianę nawierzchni w torze nr 2, w kilku lokalizacjach, na odcinku Godków – Mieszkowice – Boleszkowice – Namyślin. Przeczytaj więcej na temat planowanych przetargów.
Projekt modernizacji Nadodrzanki przejdzie duże zmiany podczas trwającej nowelizacji Krajowego Programu Kolejowego. Proponowane jest ograniczenie zakresu projektu do realizacji robót na odcinku Wrocław – Głogów oraz jednoczesne dostosowanie wartości do zmniejszonego zakresu projektu. Takie podejście wynika z trudności w realizacji Studium Wykonalności dla całego projektu Wrocław – Szczecin oraz chęci realizacji jak największych zakresów robót na odcinku Rzepin – Szczecin do roku 2018, aby umożliwić efektywne wykorzystanie tego odcinka jako trasy objazdowej na czas realizacji robót na odcinku Poznań – Szczecin.
Komentarze:
Przetargi

Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |