Przewozy Regionalne wyprzedają tabor. Także autobusy szynowe
ms, Rynek-Kolejowy.pl ⚫ 24.07.2015 ⚫
420
Archiwum RK
Komentarze:
2015-07-24 15:10:50 Autor: gość
---.11.191.251
Tak jest jak nie dba się o swoje, to musi ktoś inny tym zarządzać.
Dlaczego nie płacili składek na ZUS, dlaczego nie pracowali efektywnie,
dlaczego dopuścili się przerostu zatrudnienia, tak to już jest, że jak głupcy
rządzą.
Dlaczego nie płacili składek na ZUS, dlaczego nie pracowali efektywnie,
dlaczego dopuścili się przerostu zatrudnienia, tak to już jest, że jak głupcy
rządzą.
2015-07-24 15:11:19 Autor: glos z kujpomu
---.play-internet.pl
Smaczny kąsek dla Arrivy. Pojedynczy SN81 na linię do Chojnic. No i jest mlodszy niz 40 lat, czyli jeszcze dluuuugo pojezdzi!
2015-07-24 15:15:00 Autor: maszynista667
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
W polskim talibanie nawet takie numery przechodzą bezkarnie,no chyba że spółka PR ma zgodę wszystkich współwłaścicieli wyrażoną na walnym zgromadzeniu,na zbycie w/w taboru będącego cząstkową własnością 16 województw i ich podatników,póki co...
2015-07-24 15:19:10 Autor: fastcracker
---.neoplus.adsl.tpnet.pl

fastcracker
https://pr.logintrade.net/s,aukcja,192033,b89477ae876a92bf4d0f887017dc6a85.html
2015-07-24 15:30:36 Autor: Robert T.
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@maszynista667
Maszynisto,
ty lepiej pilnuj trasy, albo odpoczywaj.
No i lepiej nie wypowiadaj się na zarządzaniu i kompetencjach poszczególnych organów spółki, bo się akurat na tym zupełnie nie znasz...
Maszynisto,
ty lepiej pilnuj trasy, albo odpoczywaj.
No i lepiej nie wypowiadaj się na zarządzaniu i kompetencjach poszczególnych organów spółki, bo się akurat na tym zupełnie nie znasz...
2015-07-24 15:38:43 Autor: Kflik
---.60.129.178
@Gośc
"Dlaczego nie płacili składek na ZUS"
pewnie nie mieli z czego.
Może też liczyli za umorzenie długu.
W dużych filmach zdarza się..zwłaszcza państwowych...
"dlaczego nie pracowali efektywnie"
dobre pytanie.
"dlaczego dopuścili się przerostu zatrudnienia"
Jeśli mowa o PR to zatrudnienie dostali w spadku w 2008 roku.
Dlaczego przerost Zatrudnienia?
może też dlatego, że kiedyś było więcej pociągów a teraz niby się opłaca jak pociąg stoi na bocznicy i czeka na kurs za 4 godziny - byle nie płacić PLK za dodatkowe kursy......
i to nawet na liniach gdzie nic innego nie jeździ tak bywa....
"Dlaczego nie płacili składek na ZUS"
pewnie nie mieli z czego.
Może też liczyli za umorzenie długu.
W dużych filmach zdarza się..zwłaszcza państwowych...
"dlaczego nie pracowali efektywnie"
dobre pytanie.
"dlaczego dopuścili się przerostu zatrudnienia"
Jeśli mowa o PR to zatrudnienie dostali w spadku w 2008 roku.
Dlaczego przerost Zatrudnienia?
może też dlatego, że kiedyś było więcej pociągów a teraz niby się opłaca jak pociąg stoi na bocznicy i czeka na kurs za 4 godziny - byle nie płacić PLK za dodatkowe kursy......
i to nawet na liniach gdzie nic innego nie jeździ tak bywa....
2015-07-24 15:41:34 Autor: robercik
---.adsl.inetia.pl
@Robert T.
Masz całkowitą rację.
Szczególnie obecny zarząd aż poraża kompetencjami.
Właśnie oczyszcza spółkę z doświadczonych fachowców zastępując ich osobnikami, którzy nie odróżniają elektrycznego zespołu trakcyjnego od autobusu szynowego. Jeszcze parę tygodni polityki kadrowej Dariusza L. i w PR będzie sobie można pogadać wyłącznie o pogodzie.
Ciekawe jak w tym roku po ostatnich zwolnieniach na Wileńskiej wyjdzie dojazd na Woodstock?
Masz całkowitą rację.
Szczególnie obecny zarząd aż poraża kompetencjami.
Właśnie oczyszcza spółkę z doświadczonych fachowców zastępując ich osobnikami, którzy nie odróżniają elektrycznego zespołu trakcyjnego od autobusu szynowego. Jeszcze parę tygodni polityki kadrowej Dariusza L. i w PR będzie sobie można pogadać wyłącznie o pogodzie.
Ciekawe jak w tym roku po ostatnich zwolnieniach na Wileńskiej wyjdzie dojazd na Woodstock?
2015-07-24 15:45:00 Autor: Pn11
---.3s.pl
A SA104 to w ogóle da się naprawić? ;-)
Bardziej poważnie: gdyby jednak dało się porządnie naprawić, to byłby to sposób na różne ogryzki, na które obecnie nie ma pomysłu. Przejęcie linii przez gminy, zakup taniego taboru i może koszty nie byłyby duże? Np. Sławno - Darłowo, Zamość - Hrubieszów, Zagórz - Łupków, Kętrzyn - Węgorzewo i podobne.
Bardziej poważnie: gdyby jednak dało się porządnie naprawić, to byłby to sposób na różne ogryzki, na które obecnie nie ma pomysłu. Przejęcie linii przez gminy, zakup taniego taboru i może koszty nie byłyby duże? Np. Sławno - Darłowo, Zamość - Hrubieszów, Zagórz - Łupków, Kętrzyn - Węgorzewo i podobne.
2015-07-24 15:51:36 Autor: PITZ filia
---.207.107.13
Tak patrząc na tego "kolzłoma" SA104, to przypomnial mi sie projekt Mitor z polowy lat 90tych:
http://ssb.strefa.pl/mitor/mitor.html
Moze warto by go kontynuowac, tylko zamiast Żuka uzyc cos bardziej wspolczesnego, konstrukcję sprawdzoną i docenioną przez kierowców oraz klyentuf buszowego biznesu, np. dwa polaczone przegubowo Mercedesy Sprintery?
http://ssb.strefa.pl/mitor/mitor.html
Moze warto by go kontynuowac, tylko zamiast Żuka uzyc cos bardziej wspolczesnego, konstrukcję sprawdzoną i docenioną przez kierowców oraz klyentuf buszowego biznesu, np. dwa polaczone przegubowo Mercedesy Sprintery?
2015-07-24 19:08:34 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
SN81 czy SA104 nie mają praktycznie żadnego zastosowania, nadają się jedynie na złom. Nie przystają do kolei XXI wieku, są małe, niewygodne i nietypowe.
2015-07-24 19:14:16 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Natomiast stonki aż się prosi przebudować na SU42-10xx i mieć na różne bezprądowe trasy z 3-4 bohunami. W sam raz na Gdynia - Hel, Gdynia - Grudziądz, Tomaszów - Skarżysko czy trasy szuwarowo-bagienne.
2015-07-24 19:18:27 Autor: 987654
---.u3d.net
Małe i nietypowe. Czyli jak czeskie motoraczki. Tanie, proste, ale w RP tyłek trzeba wozić SZT za 20 mln zł.
2015-07-24 21:27:22 Autor: gość
---.wide-net.pl
Dlaczego "RK" nie napisze artykułu bardziej na czasie np. "Przewozy Regionalne pozbywają się specjalistów na potęgę, ostra jazda po bandzie. Co na to UTK ?
2015-07-24 21:29:43 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
UTK będzie się czepiać zarządzania ryzykiem czy innymi nieistotnymi wymysłami nudzących się za biurkami...
2015-07-25 08:58:33 Autor: ANIA27
---.play-internet.pl
Juz myślałam że PR GDYNIA wyprzedają skoro mowa była o złomie :) :) ku chwale patogicznemu oddziałowi PR!
2015-07-25 10:03:49 Autor: darek liszaj
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Na Wileńskiej niedługo zostaną tylko ci, którzy poprowadzą rachunki w bankach panów prezesów, ogromu pełnomocników i dyrektorów biur i projektów. A pociągi?
A pociągi pojadą na platformie .... zakupowej.
A pociągi pojadą na platformie .... zakupowej.
2015-07-25 10:28:21 Autor: ep40
---.stargard.mm.pl
W odpowiedzi na post Arrivederci:
"SN81 czy SA104 nie mają praktycznie żadnego zastosowania, nadają się jedynie na złom. Nie przystają do kolei XXI wieku, są małe, niewygodne i nietypowe."
SN81 zdecydowanie, lecz SA104 to był dyskutował. Ma współczesną automatyczną skrzynię i WC próżniowy (jako pierwszy pojazd w Polsce). Skoro w Czechach jeżdżą i dają radę 810 to nie demonizowałbym SA101, SA102 itd... Problemem z SA104 jest jego unikatowość co wiele rzeczy komplikuje. 2015-07-25 12:23:48 Autor: fan
---.centertel.pl
PR powinny w pierwszej kolejnosci wykonac modernizacje Bohunow. W szczegolnosci zainstalowac klime i drzwi automatyczne odskokowo-przesuwne. Podobna modernizacje z drzwiami automatycznymi i klima oraz przedzialem rowerowym powinno wykonac sie w Bonanzach. Do tego doprowadzić do porządku zmodernizowane SP32 i skład z 4-5 Bohunow + 1 Bonanza jest idealny na linie helska latem a nie szynobusy, które są zbyt małe. Szynobusy na Hel ze względu na swoją pojemność latem nadają się do obsługi pociągów późno wieczornych albo porannych. Poza sezonem lokomotywa EP07 i mozna jezdzic wagonami na inne trasy. Nie rozumiem po co wieczna modernizacja EN57. SU42 i zdezelowana bipa na Hel to mogła jezdzic 10 lat temu a nie teraz
2015-07-25 12:23:57 Autor: fan
---.centertel.pl
PR powinny w pierwszej kolejnosci wykonac modernizacje Bohunow. W szczegolnosci zainstalowac klime i drzwi automatyczne odskokowo-przesuwne. Podobna modernizacje z drzwiami automatycznymi i klima oraz przedzialem rowerowym powinno wykonac sie w Bonanzach. Do tego doprowadzić do porządku zmodernizowane SP32 i skład z 4-5 Bohunow + 1 Bonanza jest idealny na linie helska latem a nie szynobusy, które są zbyt małe. Szynobusy na Hel ze względu na swoją pojemność latem nadają się do obsługi pociągów późno wieczornych albo porannych. Poza sezonem lokomotywa EP07 i mozna jezdzic wagonami na inne trasy. Nie rozumiem po co wieczna modernizacja EN57. SU42 i zdezelowana bipa na Hel to mogła jezdzic 10 lat temu a nie teraz
2015-07-25 17:55:55 Autor: ep40
---.szczecin.mm.pl
Dokładnie, nawet w bonanzach wózki 4Anc zapewniają lepszy komfort niż wózki w kiblu, więc klima, wyciszenie wnętrza i byłby świetny wagon. Turbobohun to w ogóle byłby luksus. Jestem za modernami, ale takimi robionymi z głową, kible jednak na które się wszyscy uparli są kiepskim materiałem do modernizacji.
2015-07-26 10:47:32 Autor: gość
---.ethnet.com.pl
Redaktor skupił się na szynobusach, a na sprzedaż pod palnik idą unikatowe wagony pociągu rządowego
www.psmkms.krakow.pl/index.php/kolej/wagony-kolejowe/711-wagony-pociagu-rzadowego
www.wgk.cal.pl/search.php?search_keywords=rz%B1dowy
www.psmkms.krakow.pl/index.php/kolej/wagony-kolejowe/711-wagony-pociagu-rzadowego
www.wgk.cal.pl/search.php?search_keywords=rz%B1dowy
2015-08-05 10:53:03 Autor: tomasz01
---.play-internet.pl
Odchodzi stare przychodzi nowe. Taka kolej rzeczy. Dobrze, że Przewozy Regionalne zaczynają inwestować w nowy tabor. Z połączeń tego przewoźnik korzysta coraz więcej osób więc warto inwestować. Zadowolony klient to najważniejsza informacja dla firmy.
Restrukturyzacja Przewozów Regionalnych

Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |