Partnerzy serwisu:

Przewozy Regionalne chwalą się podkarpackim Impulsem (zdjęcia)

Przewozy Regionalne 17.03.2015 239

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2015-03-17 13:24:27 Autor: pablo
---.dynamic.gprs.plus.pl
ktoś wie, gdzie mają kursować te pociągi?
2015-03-17 13:31:45 Autor: WCH
---.tktelekom.pl
A jak by tak Przewozy Regionalne takim Impulsikiem uruchomiły taki pociąg Rzeszów - Kraków - Częstochowa Stradom - Opole - Wrocław - Szklarska Poręba Górna, oczywiście tu gdzie się da na 160 km/godz.
2015-03-17 13:53:23 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
@WCH
Warunkiem dofinansowania zakupu przez UE jest przypisanie do trasy więc przez 2 lata musi on kursować z Przemyśla do Rzeszowa i z Przeworska do Stalowej Woli Rozwadów (i nazad). Więc przez 2 lata NIEDASIE, potem jak najbardziej.
2015-03-17 13:59:58 Autor: WCH
---.tktelekom.pl
Dzięki, jestem trochę mądrzejszy, a pomarzyć można:)
2015-03-17 14:04:16 Autor: tomek janiszewski
---.static.ip.netia.com.pl
Klimat jak w turbodymoklopie. Elf przy Impulsie to jednak mroczna nora.
2015-03-17 14:08:35 Autor: wdr
---.emea.ibm.com

wdr
podkarpackie dzięki nowym zakupom (przecież dokupi jeszcze jeden SZT) osiągnie dobowy obiegi poniżej 200km ;)
siatka połączeń jest imponująca, np. ostatni osobowy z rzeszowa w kierunku dębicy wyjeżdża o 19:45. nie piszę już o marnotrawstwie na linii do jasła, bo tutaj liczę na to, że skarga czt do ue wyleje kubeł wody na oszołomstwo w umwp, dla których liczy się tylko bizantyjska linia do jasionki
2015-03-17 14:24:00 Autor: #
---.adsl.inetia.pl
A czy znane są losy impulsów z PGZ dla śląskiego?
2015-03-17 15:32:08 Autor: pasażer113
---.internetdsl.tpnet.pl
Nowe, ale takie nie za bardzo wygodne, śmietniczki przy oknach, jak tam pasażer usiedzi ? dodatkowo podobnież nie są zgodne z TSI, za taką kasę a jak turbokible tez niezgodne z TSI.
2015-03-17 15:36:19 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
W odpowiedzi na post #:
"A czy znane są losy impulsów z PGZ dla śląskiego?"
Tak, turlać się będą/już się turlają w Kolejach Śląskich.
2015-03-17 17:19:48 Autor: ...
---.dynamic-ra-4.vectranet.pl
fajnie że aż o 1 nowy pociąg więcej tylko pytam kto tym będzie jeździł jak na Podkarpaciu pociągów jak na lekarstwo.
2015-03-17 17:25:29 Autor: as55
---.adsl.inetia.pl
to nie jest 36WEa- 019.
2015-03-17 17:36:05 Autor: chwaloncy
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Oj mają się czym chwalić, na linii do Stalowej Woli Rozwadowa 5 par pociągów i 3 obiegi Impulsa.
Może PR pochwalą się jeszcze super ofertą pociągów do Zagórza, Łupkowa, Jasła...
2015-03-17 19:36:10 Autor: ep40
---.stargard.mm.pl
Trójczłonowe Impulsy mają rozwiązaną przestrzeń dla niepełnosprawnych/rowerzystów w sposób bardzo efektywny.
2015-03-18 09:45:01 Autor: DarekP
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pierwsza uwaga - skład jest zakupiony w ramach PGZ, a zatem jego podstawowym zadaniem jest ruch międzyregionalny, a więc tak na prawdę połączenie z Małopolską, a zatem Kraków. Pierwszy kurs objął obieg, cytując za innymi, Regio 39322: Rzeszów (12:01) – Kraków (15:51). Regio 39305: Kraków (17:05) – Rzeszów (21:15). W kolejne dni podobno go nie było.
2015-03-18 10:12:06 Autor: Gdynianin
---.19.247.229
Zabudowa tej przestrzeni w większości Pes jest toporna (wyjątkiem są SA133 i SA134), więc choć zabudowa w trójczłonach przoduje to czteroczłony i dwuczłony też mają dobrze, turboklopy Newagu również przodują względem tych z ZNTK MM (choć te z ZNTK MM są bardziej niezawodne technicznie)
2015-03-18 12:40:40 Autor: turek
---.158.219.193.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl
"Najlepsze" w tych Impulsach i tak jest rozruch i hamowanie na mokrych szynach. Brak piasku = jazda jak krowa na łyżwach. Jeszcze z ruszaniem to można sobie olać, ruszyć słabiej. Ale jak zahamować? Za lekkie te składy.
A tu wydaje mi się, czy pulpit dalej niezgodny z UIC?
2015-03-18 16:12:47 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
Dobrze, też, że teraz Impulsów jest dużo, nie ma przynajmniej problemu z częściami.
Mimo, że niektóre Impulsy nie dogadują się przez różne sprzęgi to jednak i tak Newag raczej dba o wzajemną kompatybilność i do tego nie ma problemu z jazdą w trójskładach co w przypadku Elfów jest problemem. Dobrze to pokazuje ten film:
https://www.youtube.com/watch?v=YGxSkvrnpL0
2015-03-19 08:49:01 Autor: Plik
---.dynamic.gprs.plus.pl
Jeżdże takim codziennie.
Wydaje się optycznie jak gdyby było mniej miejsca niż w ELF-ie.
Siedzenia chyba trochę za miękkie ale eleganckie.
Informacja pokładowa wzorowa.
2015-03-19 09:45:35 Autor: Gdynianin
---.19.246.44
Wracając do przestrzeni to choc w SA133 jest najlepiej to pomorskie SA132 choć nie mają tak super to czysto na pojemność mają ją ogromną
2015-03-19 11:01:04 Autor: IPA
---.19.18.205
Dolnośląski SA132-002 jest identyczny z pomorskimi
2015-03-19 13:26:02 Autor: Gdynianin
---.19.245.139
Newag w szerszeniach zrobił mniej miejsca na wózki i rowery niż Pesa, ale z drugiej strony nie chodzi tu o bicie, tylko, żeby przestrzeń danego pojazdu była funkcjonalna sama w sobie bez spoglądania się na innych.
2015-03-19 16:33:40 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
Co jest w SZT Pesy czy Newagu nie ma o tyle znaczenia, bo taka SKM to zamówiła EZT typu Impuls, nie SZT.
Giełda
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony