Przetarg na odcinek Racibórz – Chałupki już z nowymi zasadami
Jakub Madrjas ⚫ 10.12.2018 ⚫
13

Fot. Patryk Farana
PKP PLK rozpisała przetarg na wykonanie przebudowy sieci trakcyjnej wraz z robotami towarzyszącymi na odcinku Racibórz – Chałupki.
Zamówienie, które obejmuje też przebudowę przepustu w km 49,872 linii kolejowej 151, szacowane jest na 29,6 mln złotych netto. Realizacja ma się zakończyć do końca listopada 2019 roku. Inwestycja jest częścią przebudowy magistrali E59 na odcinku Kędzierzyn-Koźle – Chałupki (granica państwa)”.
Wykonawca ma opracować dokumentację projektową oraz zrealizować prace w branżach: urządzenia sterowania ruchem kolejowym (srk), sieć trakcyjna wraz z zasilaniem, urządzenia i układy elektroenergetyki do 1 kV oraz obiekty inżynieryjne.
PLK planuje otworzyć oferty 17 stycznia. To jedno z pierwszych, o ile nie pierwsze postępowanie, w którym PKP PLK zastosowała nowe zasady mające zachęcić mniejszych wykonawców. Wadium zostało obniżone do zaledwie 1 proc. wartości inwestycji (296 tys. złotych), a zabezpieczenie należytego wykonania umowy zmniejszono do wysokości 5% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie. Jedynym kryterium wyboru oferty będzie cena.
W ramach przebudowy linii 151 PKP PLK podpisała niedawno umowę na projekt stacji Racibórz. Natomiast przetarg na przebudowę odcinka Kędzierzyn-Koźle – Stare Koźle trzeba było unieważnić. Odcinek Racibórz – Chałupki ma długość 20 kilometrów; obecnie prędkość pociągów jest tu ograniczona do 50-60 km/h.
Wykonawca ma opracować dokumentację projektową oraz zrealizować prace w branżach: urządzenia sterowania ruchem kolejowym (srk), sieć trakcyjna wraz z zasilaniem, urządzenia i układy elektroenergetyki do 1 kV oraz obiekty inżynieryjne.
PLK planuje otworzyć oferty 17 stycznia. To jedno z pierwszych, o ile nie pierwsze postępowanie, w którym PKP PLK zastosowała nowe zasady mające zachęcić mniejszych wykonawców. Wadium zostało obniżone do zaledwie 1 proc. wartości inwestycji (296 tys. złotych), a zabezpieczenie należytego wykonania umowy zmniejszono do wysokości 5% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie. Jedynym kryterium wyboru oferty będzie cena.
W ramach przebudowy linii 151 PKP PLK podpisała niedawno umowę na projekt stacji Racibórz. Natomiast przetarg na przebudowę odcinka Kędzierzyn-Koźle – Stare Koźle trzeba było unieważnić. Odcinek Racibórz – Chałupki ma długość 20 kilometrów; obecnie prędkość pociągów jest tu ograniczona do 50-60 km/h.
Komentarze:
Przetargi

Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |