Partnerzy serwisu:

Problemy z zakupem biletów i pobraniem rezerwacji na intercity.pl

Michał Szymajda 16.07.2020 17

Problemy z zakupem biletów i pobraniem rezerwacji na intercity.pl
Fot. ms, rynek-kolejowy (zdjęcie ilustracyjne)
W końcu ubiegłego tygodnia klienci PKP Intercity znów mieli problem z nabyciem biletów za pośrednictwem strony internetowej. Spółka zapewnia, że sytuacja jest już opanowana.
Największą liczbę zgłoszeń dotyczącą problemów z zakupem biletu lub pobraniem rezerwacji odnotowaliśmy w piątek 10 lipca. Sporadycznie do problemów dochodziło także w sobotę. Czytelnicy zgłaszali nam fakt zawieszania się portalu, konieczności wielokrotnego rezerwowania połączeń lub innych usterek. Z pytaniem o funkcjonalności strony zwróciliśmy się do przewoźnika jeszcze w weekend. Teraz otrzymaliśmy odpowiedź.

– Wraz ze stopniowym znoszeniem ograniczeń w podróżowaniu związanym z pandemią koronawirusa oraz w odpowiedzi na nieustannie zwiększające się zapotrzebowanie na podróżowanie, PKP Intercity codziennie wznawia kursowanie kolejnych pociągów. W związku z powyższym w ostatnim czasie odnotowano wzmożony ruch użytkowników, którzy korzystają z internetowego systemu „e-IC”, co przełożyło się na nadmierne, chwilowe obciążenie systemu. Aktualnie spółka ustabilizowała działanie systemu względem zwiększonej liczby wejść na stronę – przeczytaliśmy w odpowiedzi PKP Intercity.

Od początku czerwca w pociągach PKP Intercity nie możemy już podróżować bez ważnej miejscówki. To ważne zwłaszcza w przypadku posiadaczy biletów okresowych, w tym także – weekendowych. Jakakolwiek awaria portalu eIC w tym wypadku, skutkuje, w wypadku braku kasy biletowej na dworcu, dużym prawdopodobieństwem konieczności wniesienia opłaty dodatkowej.


Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony