Partnerzy serwisu:

Prezentacja kolejowo-drogowego pojazdu Unimog (zdjęcia)

ms, Rynek-Kolejowy.pl 16.04.2015 314

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2015-04-16 20:02:56 Autor: Kuc
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
"Jego uciąg to 1000 ton na płaskim torze, w zupełności wystarczy więc do prowadzenia nawet długich składów pasażerskich"
Czyżby rewolucja trakcyjna w ruchu osobowym? Tylko weź tu popełnij skład takim Unimogiem... ;)
2015-04-16 20:38:02 Autor: GFM
---.warszawa.vectranet.pl
Nieco starsza wersja praktycznie codziennie manewruje
z wagonami w najbliższej okolicy Instytutu Kolejnictwa.
Nie wiem jaki ma uciąg, ale widziałem jak startuje z 7
wagonami na haku. Ma kopyto.
2015-04-16 20:52:37 Autor: Domino
---.play-internet.pl
Widziałem dane techniczne i maksymalna prędkość po torach to koło 25 km/h, sprężarka hamulca ma wydajność coś koło 700 l/min co przy sprężarce z siódemki, która ma około 1700 l/min nie jest chyba najgorzej.
2015-04-16 22:13:28 Autor: peron7
---.play-internet.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-04-17 09:04:39 Autor: Gubernator Kalifornii
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

Gubernator Kalifornii
Temat lokotraktorów już jest bardzo stary, ale w Polsce wciąż woli się kupować stare, wyeksploatowane lokomotowy manewrowe...
Na całym świecie używa się lokotraktorów różnych firm. Ich zalet w bocznicowym lub stacyjnym ruchu manewrowym nie da się w żaden sposób podważyć!
Oto link do galerii zdjęć, które zrobiłem podczas Innotrans w Berlinie. Zobaczcie szczególnie ostatnie zdjęcia, gdzie jest pełno rodzajów pojazdów do manewrowania taborem:
http://postimg.org/gallery/wy386y2s/
2015-04-18 00:17:49 Autor: Grześka
---.dynamic.gprs.plus.pl
A kto go obsługuje? Kierowca czy maszynista? Czy maszynista musi mieć prawo jazdy C+E, opcjonalnie D+E? Czy wagon jest przyczepą? "Lampa w podłodze, to jest po..."
2015-04-18 09:19:17 Autor: Gubernator Kalifornii
---.centertel.pl

Gubernator Kalifornii
W odpowiedzi na post Grześka:
"A kto go obsługuje? Kierowca czy maszynista? Czy maszynista musi mieć prawo jazdy C+E, opcjonalnie D+E? Czy wagon jest przyczepą? "Lampa w podłodze, to jest po...""
To pracodawca decyduje, jakie uprawnienia powinien mieć kierujący tym pojazdem, o ile pojazd ten nie wyjeżdża poza obręb bocznicy. Nie musi mieć nawet prawa jazdy.
W każdym razie logiczne jest, że pracodawca powinien żądać co najmniej uprawnień ustawiacza, jak i dobrej wiedzy o działaniu hamulca zespolonego.
Niestety na chwilę obecną nie ma żadnych jasnych wytycznych ministerstwa, czy UTK na temat osoby kierującej własnie takim pojazdem i na chwilę obecną robią to maszyniści... :/

Najważniejszym rozwiązaniem jest eliminacja stanowiska maszynisty, czy kierującego pojazdem trakcyjnym, a zachowanie, czy pozyskiwanie tylko ustawiaczy, co jest znacznie prostsze i tańsze niż maszynistów. Ustawiacz taki może zdalnie sterować pojazdem, a sam być przy czole manewrującej grupy wagonów - bardzo często stosowana praktyka na całym świecie.

Ja osobiście jestem gorącym zwolennikiem lokotraktorów. To jest szansa na otwieranie bocznic kolejowych, bo obecne koszty utrzymywania bocznic są po prostu horrendalne i trzeba szybko znaleźć sposób, żeby klientom chciało się mieć bocznice i korzystać z kolei.
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony