Partnerzy serwisu:

Prace na linii Warszawa – Lublin idą do przodu [zdjęcia]

inf. prasowa 14.11.2017 8,5k

arrow
arrow
Prace na linii Warszawa – Lublin idą do przodu [zdjęcia]
Modernizacja linii 7 Warszawa - Lublin Fot. PKP PLK
Prace na linii Warszawa – Lublin idą do przodu [zdjęcia]
Prace na linii Warszawa – Lublin idą do przodu [zdjęcia]
Prace na linii Warszawa – Lublin idą do przodu [zdjęcia]
Prace na linii Warszawa – Lublin idą do przodu [zdjęcia]
Prace na linii Warszawa – Lublin idą do przodu [zdjęcia]
Prace na linii Warszawa – Lublin idą do przodu [zdjęcia]
Prace na linii Warszawa – Lublin idą do przodu [zdjęcia]
Prace na linii Warszawa – Lublin idą do przodu [zdjęcia]
Prace na linii Warszawa – Lublin idą do przodu [zdjęcia]
Prace na linii Warszawa – Lublin idą do przodu [zdjęcia]
Prace na linii Warszawa – Lublin idą do przodu [zdjęcia]
Prace na linii Warszawa – Lublin idą do przodu [zdjęcia]
PKP Polskie Linie Kolejowe pochwaliły się rezultatami prac budowlanych prowadzonych w Dęblinie, Garwolinie i Pilawie na modernizowanej linii nr 7.
W ramach modernizacji prowadzona jest wymiana sieci trakcyjnej oraz torów. Przebudowywane są również stacje m.in. w Lublinie, Dęblinie, Garwolinie i Pilawie. W sumie na trasie przebudowane będą 34 stacje i przystanki. W Pilawie powstaje wygodne i bezpieczne przejście podziemne na perony, dostosowane do potrzeb osób o ograniczonej mobilności. PKP PLK zaplanowały 11 nowych podziemnych przejść dla pieszych z windami na stacjach i przystankach: Lublin, Lublin Zachód, Motycz, Nałęczów, Puławy Miasto, Dęblin, Sobolew, Garwolin, Pilawa, Celestynów i Otwock.

150 kilometrów torów do wymiany

PLK zmodernizują 150 km torów. Nowa sieć trakcyjna pozwoli zwiększyć prędkość pociągów do 160 km/h, co skróci przejazd między Warszawą a Lublinem do około 90 min. Ważnym efektem inwestycji będzie wzrost poziomu bezpieczeństwa, gdyż wymienione zostaną też 383 rozjazdy i urządzenia sterowania. Bezpieczniej będzie na przejazdach kolejowo-drogowych. Na 68 skrzyżowaniach toru z drogą PLK zamontują dodatkowe urządzenia i rogatki. Istotnym rozwiązaniem będą dwa nowe tunele drogowe, które poprawią system komunikacji i zwiększą poziom bezpieczeństwa w ruchu kolejowym i drogowym.

Największy projekt KPK

Projekt pn. „Prace na linii kolejowej nr 7 Warszawa Wschodnia Osobowa – Dorohusk, na odcinku Warszawa – Otwock – Dęblin – Lublin, etap I” jest największym projektem w Krajowym Programie Kolejowym. Inwestycja jest współfinansowana z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Wartość całego projektu wynosi ponad 3,4 mld zł, z czego kwota dofinansowania unijnego POIiŚ wynosi ponad 2,9 mld zł.
PARTNERZY DZIAŁU



Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony