Partnerzy serwisu:

PR z nowoczesną tokarką podtorową w Kędzierzynie-Koźlu

Jakub Madrjas 05.07.2018 80

arrow
arrow
PR z nowoczesną tokarką podtorową  w Kędzierzynie-Koźlu
Fot. PR
PR z nowoczesną tokarką podtorową  w Kędzierzynie-Koźlu
PR z nowoczesną tokarką podtorową  w Kędzierzynie-Koźlu
PR z nowoczesną tokarką podtorową  w Kędzierzynie-Koźlu
PR z nowoczesną tokarką podtorową  w Kędzierzynie-Koźlu
PR z nowoczesną tokarką podtorową  w Kędzierzynie-Koźlu
PR z nowoczesną tokarką podtorową  w Kędzierzynie-Koźlu
Przewozy Regionalne odebrały dzisiaj w Kędzierzynie-Koźlu nowoczesną tokarkę podtorową Rafametu. Ma ona radykalnie podnieść efektywność eksploatacji taboru poprzez minimalizację czasu jego wyłączenia z ruchu na czas napraw.
Tokarka podtorowa to urządzenie sterowane numerycznie przeznaczone do regeneracji profili kół jezdnych i powierzchni ciernych tarcz hamulcowych ciężkich pojazdów trakcji szynowej bez konieczności demontażu zestawów kołowych. Zapewni to skrócenie czasu wyłączenia pojazdu z ruchu, dzięki czemu znacznie wrośnie efektywność jego eksploatacji. Wartość projektu zakupu i zabudowy tokarki podtorowej UGE300N produkcji Rafametu to 4,5 mln zł netto. 

Polregio zaznacza, że konsekwentnie realizuje proces restrukturyzacji oparty m.in. na unowocześnieniu baz technicznych w całej Polsce. – Nie zatrzymujemy się w procesie unowocześnienia naszej spółki. Obok inwestycji w nowoczesny i komfortowy tabor wprowadzamy nową jakość w systemie utrzymania pojazdów. Dzisiejsze wydarzenie pokazuje, że (...) chcemy i będziemy się rozwijać, również w zakresie utrzymania eksploatowanego przez nas taboru – powiedział cytowany w informacji prasowej Krzysztof Zgorzelski, prezes Przewozów Regionalnych.

– To bardzo ważna inwestycja, która w znacznym stopniu wpłynie na poprawę jakości obsługi technicznej taboru Polregio oraz Województwa Opolskiego. To duży krok do przodu, który cieszy, ponieważ spółka przekazuje jasne sygnały o dobrym zarządzaniu  i inwestycyjnym spojrzeniu w przyszłość. Działania te są zbieżne z planami Województwa Opolskiego, które chce w kolejnych latach współpracować z Przewozami Regionalnymi – powiedział Szymon Ogładza, członek zarządu Województwa Opolskiego.

– Zabudowa tokarki to wielkie wydarzenie zwłaszcza tutaj, w bazie utrzymania w Kędzierzynie-Koźlu, o której jeszcze kilka lat temu mówiono jako o zbędnym balaście z pilną potrzebą likwidacji. A dziś mamy przyjemność uroczyście uruchomić tą nowoczesną maszynę, która jest kolejną inwestycją w przyszłość. Przypomnę, że w 2016 roku wybudowaliśmy stację paliw dla potrzeb tankowania pojazdów kolejowych, a 2017 rok przebudowaliśmy system ogrzewania budynku biurowego. Te działania skutecznie poprawiają komfort pracy i zmniejszają koszty funkcjonowania. Tokarnia to inwestycja, dzięki której zaplecze w Kędzierzynie-Koźlu na mapie polskich zapleczy utrzymania taboru dziś otrzymuje nowe znaczenie – powiedział Sylwester Brząkała, dyrektor Opolskiego Oddziału Przewozów Regionalnych w Opolu.


Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony