Partnerzy serwisu:

PR: W przyszłym roku bez straty

Kasper Fiszer 12.06.2014 115

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2014-06-12 12:55:52 Autor: Zenon z Ustrzyk
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
... zamierzamy w przyszłym roku osiągnąć zerową stratę ...

Panie prezesie, a może jednak lepiej osiągnąć zerowy zysk?
2014-06-12 13:03:34 Autor: Maciek
---.48.17.186

Maciek
Może RK zrobi kiedyś zestawienie wszystkich zapowiedzi wyjścia na zero/plus "już za rok" z przeciągu ostatnich dziesięciu lat?
2014-06-12 13:06:46 Autor: Olgierd_Jedlina
---.internetdsl.tpnet.pl

Olgierd_Jedlina
@Maciek: popieram, ale to zbyt skomplikowane dla gimbów :D
2014-06-12 13:10:25 Autor: MI
---.dynamic.chello.pl
W odpowiedzi na post Olgierd_Jedlina:
"@Maciek: popieram, ale to zbyt skomplikowane dla gimbów :D"
No właśnie, mógłbyś nie zrozumieć.
2014-06-12 13:12:40 Autor: kierownik szatni
---.209.27.238
Zaangażowanie tzw. firmy doradczej to ostateczny początek końca PR. Kompletnie zdezorganizują Spółkę, tak jak się to stało z IC, a dodatkowo wydoją finansowo.
2014-06-12 13:13:09 Autor: adsaf
---.tktelekom.pl
Ernst&Young to nie jest żądna agencja. EY to jedna z wiodących firm konsultingowych na świecie...W Polsce mają siedzibę na Rondzie ONZ w Warszawie :-)
2014-06-12 13:21:39 Autor: Kflik
---.gdynia.asseco.pl
Wśród "branży kolejowej" firmy konsultingowe mają złą opinię.
Przykład, firma która przygotowała raport dla PKP IC. Zysk miał być za kilka lat, zmienił się prezes był, był w kilka (dobrych) miesięcy.
2014-06-12 13:25:53 Autor: jurasN
---.icpnet.pl

jurasN
@Olgierd_Jedlina: "popieram, ale to zbyt skomplikowane dla gimbów :D"
Nie śmieszne a względem RK obraźliwe.
Po co tu wchodzisz?
2014-06-12 13:32:08 Autor: Adrian Frasobliwy
---.168.207.37
Może dlatego, aby nabijać kasę Adrianowi? :D
2014-06-12 13:43:39 Autor: ...
---.94.20.16
"(...) w przyszłym roku bez straty"

Ten komunikat słyszymy co roku od wszystkich spółek z długiem :)
2014-06-12 14:01:25 Autor: iza mirafiori@zula bomba
---.dynamic.chello.pl
E&Y pracowało w 2010 roku dla Intercity. Rekomendowało Zarządowi pozostawienie 1000 wagonów do obsługi całej oferty. Efekty realizacji zaleceń E&Y mieliśmy okazję podziwiać w chwili wprowadzenia rozkładu jazdy grudniu 2010 roku i w ultrakrótkich pociągach w wakacje. Powodzenia PR:-)
2014-06-12 14:18:50 Autor: Kflik
---.gdynia.asseco.pl
@iza mirafiori@zula bomba

Dokładnie tak:/

Te wszystkie analizy firm konsultingowych mozna sobie postawic na polke i ogladac. tylko do tego sie przydaja.
Do tego powstaja w konkretnych warunkach prawnych i konkretnym otoczeniu "PLK i sposobu ustalania stawek itd" i przy jakiejkolwiek zmianie staja sie nie przydatne.

chyba ze tu bedzie lepiej...pozostaje na to liczyc, ze PRy dostana produkt przydatny...a nie szkodliwy lub tylko ładnie wyglądający na półce.
2014-06-12 14:51:02 Autor: Głos z USA
---.tmodns.net
Trzeba powołać specjalna agencje, która nawet nie wie jakie i ile jest pociągów, jakie są cele podróży pasażerów. Gdzie zmierzają, by ogarnąć bałagan w PR. Dawniej naczelnik regionu ogarniał sam wszystko!.
2014-06-12 15:27:59 Autor: g0sc123
---.fucio.net
OIDP, to jakiś czas temu PR zapowiadały straty tylko z tytułu likwidacji ŚZPR. Po stratach z tego wynikających w 2012., miały jeszcze "resztówki" spowodować niewielką stratę w wysokości ok. 20 milionów złotych w roku 2013. A rok 2014 miał już przynieść zdecydowane zyski…
2014-06-12 16:01:54 Autor: Krakus_E30
---.133.192.36
@g0sc123:

Czyż stykówki PRów na Śląsku nie są żyłą złota dla PRów wg Ciebie??????!
2014-06-12 16:04:35 Autor: wnioski
---.free.aero2.net.pl
Zwolnienia -uff w końcu! Wymieniona firma za wstepna analize bierze ok 15 mln.
2014-06-12 16:44:28 Autor: Olgierd_Jedlina
---.internetdsl.tpnet.pl

Olgierd_Jedlina
@jurasN: sado-maso takie takie małe.
2014-06-12 17:08:18 Autor: politruk
---.opera-mini.net
podobają mi się. bardzo kompleksowe analizy.
2014-06-12 19:16:52 Autor: mathewicforum
---.centertel.pl
Hmm... no wszystko pięknie, ale jakoś tak MIR nie bardzo pada na ryja z pomocą środków unijnych dla PRów na tabor...

...czy jak taki nabity ludźmi kibel wyleci z torów na CMK czy choćby E-30 po remoncie, to myślicie, że za tragedią odpowie PLK? W życiu! Bo to będzie wina stanu technicznego taboru tak czy siak. Oby więcej złomu na IR - tak na wagonach, jak i na kiblach.

Wszak EN-57 wyprowadzi spółkę na prostą. Delikatnie zakrzywioną.
2014-06-12 20:41:47 Autor: studenciak
---.uni.opole.pl
Ciekawa koncepcja .. firmy doradcze to dno. Wyrzucą pieniądze w błoto. To prezes powinien być na tyle kumaty, żeby wiedzieć jak zrestrukturyzować spółkę. Ponadto Rada Nadzorcza powinna się składać z ludzi, którzy mają pojęcie o spółce. Firma doradcza to wyrzucanie pieniędzy w błoto. Efekt będzie taki jak w przypadku PLKi, gdzie firma doradcza z Krakowa próbowała sprowadzić do absurdu polska sieć linii kolejowych.

Drogie PRy, skoro tak dobrze Wam idzie w Ministerstwie Infrastruktury to powalczcie o dotowanie przewozów międzywojewódzkich tam gdzie PKP IC nie zagląda.
2014-06-12 20:48:01 Autor: studenciak
---.uni.opole.pl
@ Krakus_E30:

Połaczenia stykowe nie są żyłą złota dla PRów. To strzępy oferty. W ciągu ostatnich lat śląski organizator przewozów wygonił pasażerów z pociągów w tych relacjach.

Z Gliwic do Opola w dni wolne pociągi kursują co 3 godziny, na liniach śląsko -opolskich ofertę zmniejszono w 3 lata o 25 %, na liniach śląsko - małopolskich, w ciągu 6 lat o ponad 50 % (Katowice - Kraków, Katowice - Sędziszów, Sucha B. - Żywiec), z wyjątkiem lini z Katowic do Oświęcimia. Ogólnie linie stykowe to pod względem oferty przewozowej to trzeci świat. Jedynie może żyłą złota jest odcinek Częstochowa - Radomsko, bo to jedyna trasa gdzie pociągi jeżdżą od bladego świtu do późnego wieczora.
2014-06-12 21:05:40 Autor: ciekawski
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Sylwester Brząkała, dyrektor handlowy - to ten z UMWO a potem z PR Opole?
2014-06-12 21:17:13 Autor: rumcajs
---.dynamic.gprs.plus.pl
Studenciak mądrze prawisz.
Mogliby również powalczyć o połączenia nadgraniczne.
Tylko że Ministerstwo nie kwapi się do takich działań żeby wygospodarować środki na relacje międzynarodowe. POwska banda ma to głęboko w czterech literach.
Natomiast na Pomorze środki idą. Dzisiaj mamy na portalu wąskie gardło do Kościerzyny. Korytarz kolejowy między portami Bałtyku a portami na Morzu Północnym ma za małą przepustowość. Skandal !!!!!!
Chory kraj , wszystko chcą postawić na głowie, byle by nagarnąć dla siebie z tego koryta.
2014-06-12 22:18:16 Autor: PiotrEkonomista
---.google.com
Przy takiej infrastrukturze nie ma co liczyć na wzrost pasażerów. Pociągów jest mało, jeśli ktoś uważa, że kilka pociągów na dzień to dobra oferta to się grubo myli. Niestety jak się przejrzy rozkłady jazdy w niektórych województwach to wygląda to tragicznie, a są relacje, że pomiędzy miastami nie jeździ żaden pociąg. Tematy kolejowe są oklepane na forach. Wynajmowanie firmy doradczej do analizy rynku to głupota, co najwyżej mogą wskazać gdzie ciąć koszty, natomiast co do strategii pozyskania klienta taka firma nic nowego nie wniesie.
2014-06-12 23:22:34 Autor: g0sc123
---.fucio.net
W odpowiedzi na post studenciak:
"@ Krakus_E30:

Połaczenia stykowe nie są żyłą złota dla PRów. To strzępy oferty. W ciągu ostatnich lat śląski organizator przewozów wygonił pasażerów z pociągów w tych relacjach.

Z Gliwic do Opola w dni wolne pociągi kursują co 3 godziny, na liniach śląsko -opolskich ofertę zmniejszono w 3 lata o 25 %, na liniach śląsko - małopolskich, w ciągu 6 lat o ponad 50 % (Katowice - Kraków, Katowice - Sędziszów, Sucha B. - Żywiec), z wyjątkiem lini z Katowic do Oświęcimia. Ogólnie linie stykowe to pod względem oferty przewozowej to trzeci świat. Jedynie może żyłą złota jest odcinek Częstochowa - Radomsko, bo to jedyna trasa gdzie pociągi jeżdżą od bladego świtu do późnego wieczora."
Czyli, jak dobrze zrozumiałem: małopolskie chce więcej pociągów, tylko śląskie jest przeciwne? Czy w UMWM nastąpiły jakieś poważniejsze zmiany personalne, czy zmiaina podejścia spowodowana jest innymi czynnikami?
2014-06-13 06:07:10 Autor: seba
---.154.176.235
To dziwne, bo właśnie rozbudowuje się biurokracje,mają powstać przy każdym zakładzie biura windykacyjne. Teraz jest jedno dla wszystkich. Mają przejść do nich rewizorzy , których jest za dużo na zakładach. To już kolejna reforma która dotknie pracowników zatrudnionych bezpośrednio na dole, a administracja puchnie. A wystarczy popatrzyć na IC tam zaczeli reorganizować administraje, nie trzeba po dwóch ludzi dublujących stanowiska,tak jak obecnie ma to miejsce w PR, do tego sztuczne stanowiska od niczego, pani od ksera, dwie magazynierki ,pięć pań od wyjaśnień ,sztucznie wytwarzanych przez rewizorów.Oby nie była to kolejna reforma dla reformy , która skończy się wydaniem kolejnych pieniędzy .
2014-06-13 06:07:10 Autor: seba
---.154.176.235
To dziwne, bo właśnie rozbudowuje się biurokracje,mają powstać przy każdym zakładzie biura windykacyjne. Teraz jest jedno dla wszystkich. Mają przejść do nich rewizorzy , których jest za dużo na zakładach. To już kolejna reforma która dotknie pracowników zatrudnionych bezpośrednio na dole, a administracja puchnie. A wystarczy popatrzyć na IC tam zaczeli reorganizować administraje, nie trzeba po dwóch ludzi dublujących stanowiska,tak jak obecnie ma to miejsce w PR, do tego sztuczne stanowiska od niczego, pani od ksera, dwie magazynierki ,pięć pań od wyjaśnień ,sztucznie wytwarzanych przez rewizorów.Oby nie była to kolejna reforma dla reformy , która skończy się wydaniem kolejnych pieniędzy .
2014-06-13 07:04:06 Autor: seba
---.free.aero2.net.pl
Dodam jeszcze ,dopuki spółki państwowe czy samorządowe będą typową przechowalnią kadr politycznych tych partii ,nie pomogą żadne reformy.Dotyczy to wszystkich partii.
2014-06-13 07:12:58 Autor: seba
---.free.aero2.net.pl
Dopóki ,będziemy udawać że chcemy naprawdę dobra firmy a nie partyjnych kolesiowskich interesów, nic się nie zmieni
2014-06-13 07:56:10 Autor: amigo.ze.szwecji
---.opera-mini.net
Ogólnopolski komitet obrony pasażera (zabytków) potrzebny od zaraz (od momentu usamorządowienia) aby EN 57 popularny (narodowy EZT) w Polsce mógł każdego dnia szczęśliwie skończyć służbę w miejscu przeznaczenia a nie na szlaku w otoczeniu przyrody z pasażerami (z biletem o ustalonej relacji docelowej) na pokładzie.
2014-06-13 09:30:32 Autor: Beskid
---.77.124.42
małopolska ma sceptyczne stanowisko wobec stykowek a zwłaszcza wobec odcinka lini 97 Sucha Beskidzka Zywiec wobec likwidacji PKS Zywiec woleli wydac zezwolenie busom niz dofinnsowac polonczenie Zwardon Zywiec Sucha Beskidzka Krakow! według politykow lepiej jechac busikiem niz pociagiem!
2014-06-13 11:47:01 Autor: g0sc123
---.fucio.net
@Beskid: Tak Ci się tylko wydaje. Podobnie jak i mnie się wydawało. Dopiero @studenciak uświadomił mi, że małopolskie tymi pociągami było i jest zainteresowane. A stan obecny to wina śląskiego, które dąży do ograniczania ich ilości…
2014-06-13 13:48:33 Autor: Tomek Janiszewski
---.ip.netia.com.pl
Za rok to PO sfałszowawszy wybory będzie miało zapewniony spokojny byt na kolejne 3-4 lata, marszałkowie już bez skrępowania potworzą sobie kolejki do zabawy wzorem Śląska i Małpopolski, PR-om się ostatecznie podziękuje i wówczas strata będzie istotnie zerowa. Nie ma pasażerów - nie ma deficytu!
2014-06-13 13:57:49 Autor: g0sc123
---.fucio.net
@Tomek Janiszewski: To oczywiste, że za rok wybory wygra PO z listkiem figowym zapewnionym przez JKM…
2014-06-13 13:59:51 Autor: rumcajs
---.dynamic.gprs.plus.pl
@g0sc123
Nie wiem jaki ty masz stan świadomości, ale w najnowszej Kronice Beskidzkiej pisze że PR-y Kraków zabierają Giewonta z linii Żywiec-Sucha na linię przez Kęty, Wadowice, Kalwarię.
Będzie podobnie jak kiedyś z Ornakiem, czy Zakopane- Szczecin , czy Batory przez Zwardoń itp. Krakusu z zawiści zabierają innym a potem i tak zamkną.
Restrukturyzacja Przewozów Regionalnych
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony