PR: Operacja Woodstock 2015 zakończona sukcesem
Przewozy Regionalne ⚫ 06.08.2015 ⚫
274
Archiwum RK
Komentarze:
2015-08-06 14:34:52 Autor: praski_golem
---.free.aero2.net.pl
A jak tam operacja Interregio, pajace?
2015-08-06 14:39:16 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
A czy musicRegio jest w ogóle rentowne?
Pomijam milczeniem samą ideę tego "festiwalu" i jego finansowanie z WOŚP, bo mnie zgłoszą do wycięcia przez Admina..
Pomijam milczeniem samą ideę tego "festiwalu" i jego finansowanie z WOŚP, bo mnie zgłoszą do wycięcia przez Admina..
2015-08-06 14:42:14 Autor: Admc
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ja jechałem rejsowymi pociągami Regio i TLK z trzema przesiadkami bo MusicREGIO to bydłowóz i nie zatrzymuje się na głównych stacjach w miastach wojewódzkich (zamiast tego w Poznaniu zatrzymuje się na Starołęce, w Krakowie na Płaszowie, we Wrocławiu na Nadodrzu itp.)
2015-08-06 14:50:45 Autor: Cowiek Maupa
---.dynamic.gprs.plus.pl

Cowiek Maupa
Widocznie Admc nie chcą bydłowozów puszczać do centrów miast, nie bez powodu.
BTW zapostujcie zdjęcia bip po przejściu tego kuc-huraganu.
BTW zapostujcie zdjęcia bip po przejściu tego kuc-huraganu.
2015-08-06 14:57:18 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ Admc
Pociągi mR są generalnie wytrasowane "bokami", bo nie dość, że są komercyjne, to jeszcze jadą tylko w pojedynczych terminach. Zresztą dla ich zasadniczych klientów z danego rejonu, gdzie takie pociągi startują, generalnie nie ma to większego znaczenia.
Pociągi mR są generalnie wytrasowane "bokami", bo nie dość, że są komercyjne, to jeszcze jadą tylko w pojedynczych terminach. Zresztą dla ich zasadniczych klientów z danego rejonu, gdzie takie pociągi startują, generalnie nie ma to większego znaczenia.
2015-08-06 15:36:50 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
@Goral
komercyjne = rentowne ?
komercyjne = rentowne ?
2015-08-06 15:49:40 Autor: re
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
a kto płaci za te pociągi? bo na pewno nie owsiak
2015-08-06 15:51:24 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ Stefan banderą
Tego nie wiem - ale na pewno nie są wprost objęte dotacją ze środków publicznych.
Tego nie wiem - ale na pewno nie są wprost objęte dotacją ze środków publicznych.
2015-08-06 16:07:27 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
@Goral & re
Jest to b.ciekawa kwestia czy pociągi specjalne, typu bydłowóz musicRegio albo pielgrzymkowy do Rzymu są rentowne.
Przecie 99% pociągów pasażerskich w Polsce nie jest rentowne, a ja nie uznaję dotacji ze środków publicznych, więc tak myślę kiedy puciong z pasażerami może być rentowny.
Beton PKP pewno nigdy tak nie myśli..
Jest to b.ciekawa kwestia czy pociągi specjalne, typu bydłowóz musicRegio albo pielgrzymkowy do Rzymu są rentowne.
Przecie 99% pociągów pasażerskich w Polsce nie jest rentowne, a ja nie uznaję dotacji ze środków publicznych, więc tak myślę kiedy puciong z pasażerami może być rentowny.
Beton PKP pewno nigdy tak nie myśli..
2015-08-06 16:13:09 Autor: Patriota
---.free.aero2.net.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-08-06 16:14:35 Autor: db
---.free.aero2.net.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-08-06 16:34:06 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
@Patriota
A dlaczego mnie nazywasz betonem?
кацап to już w ogóle do mnie nie pasuje, bo nie mam żadnych przodków wśród Rosjan. Jestem czystej krwi Polakiem od wielu polokeń, a cóż ja poradzę, że z moją rodziną związne sa takie nazwy jak: Магадан, Псков, Томск czy Кривошеино ?
Są bliższe mojemu sercu niż Breslau, Stettin albo Küstrin an der Oder, dokąd PR to bydło zawiozły na owsiakowy spęd błotny.
A dlaczego mnie nazywasz betonem?
кацап to już w ogóle do mnie nie pasuje, bo nie mam żadnych przodków wśród Rosjan. Jestem czystej krwi Polakiem od wielu polokeń, a cóż ja poradzę, że z moją rodziną związne sa takie nazwy jak: Магадан, Псков, Томск czy Кривошеино ?
Są bliższe mojemu sercu niż Breslau, Stettin albo Küstrin an der Oder, dokąd PR to bydło zawiozły na owsiakowy spęd błotny.
2015-08-06 16:59:31 Autor: Jakub Wędrowycz
---.180.156.206
Czy mR są dochodowe?
Tak i to naprawdę nieźle.
Dlaczego przez Starołękę?
Żeby niepotrzebnie nie dobijać i tak pełnych już składów jadących z kraju. Poznań miał swoje bezpośrednie.
Co z Bipami?
Wszystkie składy były sprzątane na bieżąco tak, że następnego dnia nie było śladu po brudzie.
Spazmy mikoli widzących SU45 z Bhp- bezcenne.
Tak i to naprawdę nieźle.
Dlaczego przez Starołękę?
Żeby niepotrzebnie nie dobijać i tak pełnych już składów jadących z kraju. Poznań miał swoje bezpośrednie.
Co z Bipami?
Wszystkie składy były sprzątane na bieżąco tak, że następnego dnia nie było śladu po brudzie.
Spazmy mikoli widzących SU45 z Bhp- bezcenne.
2015-08-06 17:03:37 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
@Jakub Wędrowycz
Jeśli mR są dochodowe i to nieźle, to tym bardziej słuszny jest mój pogląd, że to PKP od >90 lat niszczy pociągi pasażerskie w Polszy.
Gdyby zlikwidować dotacje do PKP i samo PKP, to kolej by odżyła. Souter, LeoExpress, a nawet Przewozy Regionalne (które z PKP mają wspólne tylko ZZ) już by się o to zatroszczyły..
Wniosek:
PKP do zaorania! UTK do zaorania! MIR do zaorania!
Jeśli mR są dochodowe i to nieźle, to tym bardziej słuszny jest mój pogląd, że to PKP od >90 lat niszczy pociągi pasażerskie w Polszy.
Gdyby zlikwidować dotacje do PKP i samo PKP, to kolej by odżyła. Souter, LeoExpress, a nawet Przewozy Regionalne (które z PKP mają wspólne tylko ZZ) już by się o to zatroszczyły..
Wniosek:
PKP do zaorania! UTK do zaorania! MIR do zaorania!
2015-08-06 19:09:55 Autor: Ave Ja
---.242.138.101
@Stefan Bandera
Ale to nie jest pociąg codziennego dojazdu, tylko specjalny kurs na festiwal na który goni kilkaset tysięcy ludu, więc to nie dziwne że trój-kibel z miasta wojewódzkiego jechał pełny po dach.
Tak samo pociągi specjalne wożące kibiców na mecze doskonale na siebie zarabiają, i jako że zamawiający jest znany to jest w nich zero syfu i uszkodzeń wyposażenia.
Ale to nie są połączenia regularne, tylko specjalne kursy na imprezy masowe.
Ale to nie jest pociąg codziennego dojazdu, tylko specjalny kurs na festiwal na który goni kilkaset tysięcy ludu, więc to nie dziwne że trój-kibel z miasta wojewódzkiego jechał pełny po dach.
Tak samo pociągi specjalne wożące kibiców na mecze doskonale na siebie zarabiają, i jako że zamawiający jest znany to jest w nich zero syfu i uszkodzeń wyposażenia.
Ale to nie są połączenia regularne, tylko specjalne kursy na imprezy masowe.
2015-08-06 22:29:34 Autor: peron7
---.play-internet.pl
tyle kasy wyebali na Łutstok,że INTER REGIO poszło się ebadź
2015-08-07 08:32:11 Autor: kolejarz PR
---.play-internet.pl
Tak kochani. Musicregio są dochodowe, w przeciwienstwie do IR na tym zarabia się parę baniek a nie tracu jak na IR. Czemu tak? Wysoka taryfa (wyzsza niz IR) i pelne pociągi.
2015-08-07 08:36:23 Autor: Kflik
---.60.129.178
Wielu płacze, że Pry nie są od dalekobieznych więc dobrze, że nie będzie interRegio (choć co z takimi iR jak Szyndzielnia, Giewont, Białowieża? Oni je najlepiej uruchomią)
ale czemu w takim razie pociągów na woodstock nie uruchamia PKP IC?:P
a może PR mają lepsze warunki do uruchomienia pewnych typów połączeń i powinni to robić? Najlepiej z dotacją, ale jesli wysilą się na uruchomienia komercyjnie to tym bardziej chwała im za to.
PKP IC za pociągi na Woodstock chciałoby pewnie astronomiczną dotację (przecież trzeba wagony z Czech wynająć etc)
:P :P
ale czemu w takim razie pociągów na woodstock nie uruchamia PKP IC?:P
a może PR mają lepsze warunki do uruchomienia pewnych typów połączeń i powinni to robić? Najlepiej z dotacją, ale jesli wysilą się na uruchomienia komercyjnie to tym bardziej chwała im za to.
PKP IC za pociągi na Woodstock chciałoby pewnie astronomiczną dotację (przecież trzeba wagony z Czech wynająć etc)
:P :P
2015-08-07 08:40:49 Autor: Kflik
---.60.129.178
@Ave Ja
"Ale to nie jest pociąg codziennego dojazdu, tylko specjalny kurs na festiwal na który goni
kilkaset tysięcy ludu, więc to nie dziwne że trój-kibel z miasta wojewódzkiego jechał pełny
po dach."
PKP IC codziennie uruchamia pociągi którymi podróżuje dużo osób a mimo to musi ciagnąć dotację.
Gdyby nie dotowac dalekobieżnych być może ktoś by się o kolej dalekobieżną też odpowiednio zatroszczył,
a za zaoszczędzoną kasę uruchomiłoby się dodatkowe regionalne - przyspieszone - tam gdzie komercyjnych dalekobieżnych by nie było.
"Ale to nie jest pociąg codziennego dojazdu, tylko specjalny kurs na festiwal na który goni
kilkaset tysięcy ludu, więc to nie dziwne że trój-kibel z miasta wojewódzkiego jechał pełny
po dach."
PKP IC codziennie uruchamia pociągi którymi podróżuje dużo osób a mimo to musi ciagnąć dotację.
Gdyby nie dotowac dalekobieżnych być może ktoś by się o kolej dalekobieżną też odpowiednio zatroszczył,
a za zaoszczędzoną kasę uruchomiłoby się dodatkowe regionalne - przyspieszone - tam gdzie komercyjnych dalekobieżnych by nie było.
2015-08-07 10:12:15 Autor: Kflik
---.60.129.178
@kolejarz PR
mR nie są droższe od iR.
http://www.przewozyregionalne.pl/sites/default/files/pliki/18410/zal-nr-2-do-warunkow-tabele-oplat-woodstock-2015.pdf
Wrocław - Kostrzyn 49PLN, ale powrót przy zakupie w iPR za 24PLN.
Do tego sa ulgi ustawowe.
tymczasem bilet w jedną stronę na iR to 47,90PLN przy 256km.
W dwie strony:
taryfa iR 95,80PLN
musicRegio: 73PLN
regio: 66PLN
jedynym minusem jest brak w mR oferty Ty, Raz, Dwa, Trzy.
poza tym wie interRegio powinno być po prostu dotowanych, tak jak dotuje się TLK. Zwłaszcza takie jak Giewont, Szyndzielnia, Białowieża (na całej trasie). Wtedy mogłyby też kursować po prostu jako przyspieszone. Dotacja z budżetu państwa.
(może byc zasada że skarb państwa pokrywa koszty ponoszone na rzecz PLK:P)
mR nie są droższe od iR.
http://www.przewozyregionalne.pl/sites/default/files/pliki/18410/zal-nr-2-do-warunkow-tabele-oplat-woodstock-2015.pdf
Wrocław - Kostrzyn 49PLN, ale powrót przy zakupie w iPR za 24PLN.
Do tego sa ulgi ustawowe.
tymczasem bilet w jedną stronę na iR to 47,90PLN przy 256km.
W dwie strony:
taryfa iR 95,80PLN
musicRegio: 73PLN
regio: 66PLN
jedynym minusem jest brak w mR oferty Ty, Raz, Dwa, Trzy.
poza tym wie interRegio powinno być po prostu dotowanych, tak jak dotuje się TLK. Zwłaszcza takie jak Giewont, Szyndzielnia, Białowieża (na całej trasie). Wtedy mogłyby też kursować po prostu jako przyspieszone. Dotacja z budżetu państwa.
(może byc zasada że skarb państwa pokrywa koszty ponoszone na rzecz PLK:P)
2015-08-07 10:33:57 Autor: Kflik
---.60.129.178
i mam tu od razu uwagę.
jesli kosztujący niewiele więcej niż Regio mR jest dochodowy to znaczy, że niektóre Regio - te które jeżdżą przepełnione TEŻ SĄ DOCHODOWE (zawsze zatłoczone Gdańsk - Malbork w szczycie na jednym EN57?:P Więc problemem są poza szczytowe i na słabszych liniach (a to większość)
jesli kosztujący niewiele więcej niż Regio mR jest dochodowy to znaczy, że niektóre Regio - te które jeżdżą przepełnione TEŻ SĄ DOCHODOWE (zawsze zatłoczone Gdańsk - Malbork w szczycie na jednym EN57?:P Więc problemem są poza szczytowe i na słabszych liniach (a to większość)
2015-08-09 09:40:41 Autor: robert121
---.adsl.inetia.pl
PR mają już doswiadczenie w obsludze Woodstocku. Ciekawe kto jeszcze podjąłby sie takiego wyzwania. Jezdzę co roku i zawsze jestem na czas i na miejsce :)
Restrukturyzacja Przewozów Regionalnych

Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |