Partnerzy serwisu:

PPM-T przystosuje fragment linii 353 do prędkości 150 km/h

ms, Rynek-Kolejowy.pl 05.08.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
 
 
Komentarze:
2015-08-05 09:57:44 Autor: ja
---.free.aero2.net.pl
A kiedy Katowice - Kraków ?
2015-08-05 10:56:30 Autor: jaja
---.tktelekom.pl
jutro
2015-08-05 11:11:35 Autor: ziomej
---.centertel.pl
jakie parametry po tym remoncie osiągnie węglówka na wspomnianych odcinkach?
2015-08-05 11:16:17 Autor: Maurycy+
---.97.199.117
Kiedy zakończą Lipie Góry bo wyglądają jak po nalocie bombowym?...
2015-08-05 11:58:52 Autor: wejuhc
---.38.108.16.internetia.net.pl
Czy to jest odcinek trasy Gdańsk Główny - Poznań Główny? Innymi słowy czy to skróci czas przejazdu tej trasy, ewentualnie o ile?
2015-08-05 12:36:59 Autor: Maurycy+
---.97.199.117
Nie - to odcinek trasy Bogatynia - Suwałki...
2015-08-05 13:03:05 Autor: Ramzes
---.net95-158-73.revers.nsm.pl
Dobrze że przetarg na modernizację odcinka linii 353 wygrała firma mająca doświadczenie a przede wszystkim potencjał i sprzęt do kompleksowej wymiany w przeciwieństwie do firmy która wykonuje obecnie modernizację toru nr 1 na szlaku Gniezno - Trzemeszno na tej samej linii. Co do uzyskanej docelowej szybkości 150 km/h to efekty będą mizerne z powodu małej odległości pomiędzy Mogilnem a Janikowem oraz obowiązujących na tych stacjach maksymalnych szybkościach V 120 km/h.
2015-08-05 15:49:21 Autor: gosc z UK
---.skybroadband.com
W odpowiedzi na post ziomej:
"jakie parametry po tym remoncie osiągnie węglówka na wspomnianych odcinkach?"
A od kiedy to weglowka? Magistrala weglowa to linia 131
2015-08-05 16:58:33 Autor: kolejowy men
---.galatea.pl
A na odcinku Bydgoszcz - Tczew jest 160 km/h, a czasy jazdy są niezbyt dobre Dlaczego ? I czy ewentualne ograniczenia zostaną wyeliminowane? Pozdrawiam.
2015-08-05 21:03:12 Autor: Ramzes
---.net95-158-73.revers.nsm.pl
Na odcinku Bydgoszcz - Tczew szybkość maksymalna V 160 km/h występuje na kilku odcinkach a nie na całej linii. Natomiast na wszystkich stacjach obowiązuje szybkość maksymalna 120 km.h z uwagi na zabudowane rozjazdy R 300/190 oraz szybkość V 100 km/h na stacjach gdzie zabudowane są rozjazdy krzyżowe.
2015-08-05 22:02:36 Autor: kolejowy men
---.galatea.pl
Ramzes
Dzięki za odpowiedź. Jednak muszą być jakieś ograniczenia, bo czasy jazdy są gorsze niż jak było na całości 120 km/h. Pozdrawiam.
2015-08-05 23:35:38 Autor: zyga2
---.dynamic.chello.pl
W tym roku skoncza remonty.

Zostalo jeszcz Bydgoszcz-Maks, Laskowice-Terespol i 20km kolo Twardej Góry.

Myśle że od nowego rozkladu jazdy czas bedzie lepszy o okolo 5-6minut.
2015-08-06 17:33:20 Autor: kolejowy men
---.galatea.pl
zyga2
To dobrze, że coś robią i skończą za jakiś czas remonty i skrócony zostanie czas jazdy. Pozdrawiam.
2015-08-06 17:55:48 Autor: Lichwa
---.static.ip.netia.com.pl
PPM-T nie powinno brać udziału w przetargach ogłoszonych przez PKP PLK.Jest to firma powiązaną kapitałowo z PLK.
Firma stosuje: subsydiowanie krzyżowe.

Subsydiowanie krzyżowe (ang. cross-subsidy) – zwane też skrośnym, występuje wówczas, gdy przedsiębiorstwo osiąga duży zysk w jednym sektorze gospodarki i przeznacza go na inwestycje w innym sektorze w celu umocnienia swojej pozycji (wtedy wyższe ceny dla jednych odbiorców rekompensują niższe dla innych) lub też, jeśli zysk idzie na pokrycie strat w innej dziedzinie, wynikających na przykład z grabieżczych praktyk cenowych, których celem jest wyeliminowanie konkurencji. Subsydiowanie krzyżowe jest stosowane przede wszystkim przez duże przedsiębiorstwa. Jeżeli na przykład państwo stosuje restrykcyjną politykę pieniężną, ma ona niekorzystny wpływ na małe przedsiębiorstwa, które z reguły płacą wyższe stopy procentowe, mają ograniczony dostęp do kredytu i ograniczony zakres korzystania właśnie z subsydiowania krzyżowego działalności oraz samofinansowania.

Praktyka wypierania konkurencji w wyżej wspomniany sposób jest oceniana negatywnie z dwóch powodów. Po pierwsze, prowadzi do zbytnio wysokich cen w stosunku do odbiorców, którzy nie posiadają prawa wyboru dostawcy. Po drugie, oznacza zakłócenie w powstawaniu i rozwoju rynków konkurencyjnych. Z tego powodu ten rodzaj subsydiowania skrośnego jest uważany za pogwałcenie przez przedsiębiorstwo zasad działania na rynku regulowanym. W związku z rozszerzaniem się zakresu rynków konkurencyjnych w sektorach, które jeszcze do niedawna miały charakter regulowanego monopolu oraz w związku z nasilającym się zróżnicowaniem działalności przedsiębiorstw regulowanych, które prowadzi do podejmowania przez te przedsiębiorstwa nowych rodzajów działalności na rynkach konkurencyjnych, rośnie niebezpieczeństwo poszerzania się zakresu stosowania tego rodzaju subsydiowania.

PPM-T winno zając się robotami utrzymani-owymi.
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony