Poznańska Kolej Metropolitalna ma swoje logo
inf. prasowa ⚫ 21.12.2017 ⚫
176

Logo Poznańskiej Kolei MetropolitalnejFot. PKM
Rozstrzygnięty został konkurs na logo Poznańskiej Kolei Metropolitalnej. Zdaniem komisji konkursowej najciekawszą propozycję przedstawiła Anna Radzikowska z Warszawy i to złożony przez nią projekt wygrał konkurs.
Zgodnie z regulaminem zwycięzca otrzymał nagrodę główną w wysokości 7 tys. zł brutto, ponadto nagrody po 1 tys. zł otrzymali autorzy dwóch wyróżnionych prac: Waldemar Zientek z Jarocina oraz Jakub Pieczyński z Opoczna.
Autor wygranej pracy otrzyma również 5 tys. zł za przygotowanie kompleksowego systemu identyfikacji wizualnej na podstawie projektu logotypu. Poza konkursem zostanie również nagrodzona praca, która została przesłana przez młodego mieszkańca Wągrowca – Oliwiera Romanowskiego i zrobiła duże wrażenie na komisji konkursowej.
Ogłoszony przez Stowarzyszenie Metropolia Poznań konkurs dotyczył opracowania logotypu oraz systemu identyfikacji wizualnej dla Poznańskiej Kolei Metropolitalnej. Celem konkursu było wyłonienie najlepszego znaku graficznego charakteryzującego się wysokim poziomem artystycznym i spełniającego jednocześnie rolę marketingową oraz informacyjną.
Konkurs cieszył się dużą popularnością (zgłoszono ponad 170 prac) oraz wysokim poziomem. Prace oceniała siedmioosobowa komisja złożona z przedstawicieli Stowarzyszenia Metropolia Poznań, Kolei Wielkopolskich Sp. z o.o., Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego i Urzędu Miasta Poznania. Logotyp będzie umieszczany na infrastrukturze stanowiącej Poznańską Kolej Metropolitalną (tabor, węzły przesiadkowe) oraz na materiałach biurowych i promocyjnych.
Autor wygranej pracy otrzyma również 5 tys. zł za przygotowanie kompleksowego systemu identyfikacji wizualnej na podstawie projektu logotypu. Poza konkursem zostanie również nagrodzona praca, która została przesłana przez młodego mieszkańca Wągrowca – Oliwiera Romanowskiego i zrobiła duże wrażenie na komisji konkursowej.
Ogłoszony przez Stowarzyszenie Metropolia Poznań konkurs dotyczył opracowania logotypu oraz systemu identyfikacji wizualnej dla Poznańskiej Kolei Metropolitalnej. Celem konkursu było wyłonienie najlepszego znaku graficznego charakteryzującego się wysokim poziomem artystycznym i spełniającego jednocześnie rolę marketingową oraz informacyjną.
Konkurs cieszył się dużą popularnością (zgłoszono ponad 170 prac) oraz wysokim poziomem. Prace oceniała siedmioosobowa komisja złożona z przedstawicieli Stowarzyszenia Metropolia Poznań, Kolei Wielkopolskich Sp. z o.o., Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego i Urzędu Miasta Poznania. Logotyp będzie umieszczany na infrastrukturze stanowiącej Poznańską Kolej Metropolitalną (tabor, węzły przesiadkowe) oraz na materiałach biurowych i promocyjnych.
Komentarze:
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |