Partnerzy serwisu:

Powstaje baza dla Pendolino na warszawskim Grochowie

wu, Rynek Kolejowy 14.12.2012 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
 
 
Komentarze:
2012-12-14 08:50:07 Autor: Domino
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Drodzy Redaktorzy. Może któryś z Was przy okazji takiego artykułu pokusiłby się o zilustrowanie go zdjęciami?
2012-12-14 09:15:22 Autor: mad max
---.opera-mini.net
Ciekawe ile trzeba bedzie doplacac do tych pendolino. Zamiast kupic tanszych wagonow to sie kombinuje. Ale Polska to widac bardzo bogaty kraj.
2012-12-14 10:06:59 Autor: Wan
---.play-internet.pl
W takim razie jeśli w Chorzowie tylu zatrudnionych, to dlaczego przynajmniej częściowo nie produkowano tego pociągu w Polsce.
Ps. Wyeksportowaliśmy miejsca pracy i zostali nam bezrobotni.
2012-12-14 10:51:37 Autor: wdr
---.ip44.fastwebnet.it

wdr
@Wan
bo w Polsce robią inne rzeczy, np. wagony metra dla całej Europy a we włoszech składy ETR

@mad max
te składy są świetne, jechałem wczoraj ETR 500 z Rzymu do Mediolanu, przy 300km/h było ciszej niż w wagonowych przy 160km/h
2012-12-14 10:53:02 Autor: GFM
---.warszawa.vectranet.pl
@Domino:
Trochę zdjęć z placu budowy znajdziesz :
http://imgur.com/a/icU09#0
Zdjęcia były robione od strony ulicy Kozia Górka
czyli od północy. Zza toru KMów.
Z tego co się doczytałem na razie przygotowano
zaplecze dla budowlańców.
Jak mi czas pozwoli podjadę i coś pstryknę.
2012-12-14 10:54:58 Autor: Robert Wyszynski
---.adsl.inetia.pl
Bardzo się cieszę! Naprawdę!

Tylko dopiszcie na wjeździe do hali:

\"PREDKOŚÄ† PENDOLINO OGRANICZONA DO 200 KM/H NA CMK\"

A dlaczego, to się dowiecie już dzisiaj - z bloga KDP.
2012-12-14 11:00:41 Autor: Robert Wyszynski
---.adsl.inetia.pl
Cytat:

\"Operatorzy serwisu w pierwszych miesiącach będą szkoleni w fabryce w Savigliano. ? Będą tam praktycznie uczestniczyć w procesie produkcji Pendolino ? wyjaśnia Radosław Banach.\"

I to mnie się BARDZO podoba - właściwe podejście! NOWE! Tak trzymać!
2012-12-14 11:04:12 Autor: Robert Wyszynski
---.adsl.inetia.pl
mad max - cytat:

\"Zamiast kupic tanszych wagonow to sie kombinuje.\"

Zamiast bleblać na forum bzdety, można pójść do szkoły podstawowej, gdzie uczą poprawnie pisać.
2012-12-14 11:06:35 Autor: Robert Wyszynski
---.adsl.inetia.pl
wdr

Czy ja mam Twojego maila? Bo tyle tego ze czasem się gubię z pamięcią. Przypomnij, proszę \"nicka\" czy coś! :-)

Jechałeś ETR 500 czy może również ETR 600/610?
2012-12-14 11:20:38 Autor: Tomek Janiszewski
---.220.166.71
A ja wieszczę że jeśli PKP PIC będą nadal chciały utrzymywać monopol na E65 w celu wymuszenia taryfy IC+ to i tak te ich Pento z liną przegra z Polskim Busem. I tylko kolei regionalnych szkoda.
2012-12-14 12:08:18 Autor: Domino
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
W odpowiedzi na post GFM:
"@Domino:
Trochę zdjęć z placu budowy znajdziesz :
http://imgur.com/a/icU09#0
Zdjęcia były robione od strony ulicy Kozia Górka
czyli od północy. Zza toru KMów.
Z tego co się doczytałem na razie przygotowano
zaplecze dla budowlańców.
Jak mi czas pozwoli podjadę i coś pstryknę."
Dzięki za zdjęcia. Byłem na ostatnio na Olszynce i teren inwestycji jest ogrodzony i zostały rozpoczęte prace ziemne. Jeśli chodzi o moje pytanie co do zdjęć - z załączonej ilustracji wynika, że Alstom zaczął budować zaplecze w skali piko H0. Warto również wspomnieć, że zaplecze buduje Karmar i To-kar-sson, ale to powinien napisać Pan Redaktor.
2012-12-14 12:17:50 Autor: galicyjczyk
---.158.217.61.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Zastanawia mnie kolor modelu pendolinu umieszczonego w srodku modelu budynku serwisowni. Myslicie, ze takie bedzie malowanie - cale na czerwono?
2012-12-14 12:34:20 Autor: Robert Wyszynski
---.adsl.inetia.pl
galicyjczyk

Ta makietka to jedynie poglądówka - prawdziwa hala będzie o wiele dłuższa i na 4 bodaj tory. W środku włożono fragment AGV - składu KDP prywatnego przewoźnika włoskiego - a nie Pendo.

Może w HO nie ma takiego modelu? :-)
2012-12-14 13:25:47 Autor: Pootas
---.dynamic.chello.pl
p...lino.Bez wychylnego pudła i bez torów na których to może się rozpędzić do swojej prędkości maksymalnej.
2012-12-14 13:25:47 Autor: Pootas
---.dynamic.chello.pl
p...lino.Bez wychylnego pudła i bez torów na których to może się rozpędzić do swojej prędkości maksymalnej.
2012-12-14 13:29:43 Autor: Pootas
---.dynamic.chello.pl
Jechałeś w Rzymie 300...no i git...ale tu jest Polska,tyle nie pojedziesz...dlatego spuszczanie się nad marką jest zupełnie bez sensu.To tak jakby kupić sobie Ferrari,ale zamiast oryginalnego silnika wstawić silnik od malucha.
2012-12-14 14:19:00 Autor: stan
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
co nie którzy myslą, że pendolino rozwiąże problemy kolei (tak jak drimlajmer w PLL) najważniejsze teraz dokończyć rewitalki ( ale tak się przyłożyć z sercem )
2012-12-14 18:43:19 Autor: jurasN
---.icpnet.pl

jurasN
@mad max: Zamiast kupic tanszych wagonow to sie kombinuje. Ale Polska to widac bardzo bogaty kraj.

Nie trzeba kupować. Od wielu lat IC ma OGROMNĄ FLOTĘ (ponad setkę) wagonów z Vmax = 200 km/h, z których garstka - góra dwadzieścia na dobę kursuje z tą prędkością (na obczyźnie).
Ostatnie doniesienia o możliwej V max=200 dla pendolino i to tylko na kawalątku CMK systuację czynią jeszcze ciekawszą...
2012-12-15 20:38:58 Autor: wdr
---.ip44.fastwebnet.it

wdr
@Robert Wyszyński
niestety nie jechałem ETR610/600. jechałem 2 razy ETR 500 (Neapol - Rzym 2 lata temu i teraz Rzym - Mediolan) - na frecciarossa są chyba tylko ETR500. ETR600 jeżdżą na frecciaargento, które jeżdżą na innych liniach (np. Rzym - Wenecja, oglądałem skład i nie mogę się ich doczekać w Polsce). wszyscy, którzy piszą o lokomotywie i skłądzie wagonowym to chyba nigdy nie jechali dobrym składem zespolonym. ja na trasie berlin-kolonia jechałem i IC i ICE, różnica w komforcie jest duża.
w ogóle rzuciła mi się w oczy różnica w układzie siedzeń w naszych wagonach bezprzedziałowych i u włochów. oni mają dużo więcej miejsc 4 osobowych ze stolikiem. mam też nadzieję, że będą takie same fotele jak we włoszech, są bardzo wygodne. w modernizowanych/nowych polskich wagonach fotele są tragiczne.
2012-12-15 20:43:00 Autor: Bad Worm
---.204.172.179
@Wan: powód, dla którego Pendolino nie powstaje w Polsce jest bardzo prosty - w Chorzowie nie ma odpowiednio długiej hali by składać tego typu pociągi.
@jurasN: chętnie poznam choćby przybliżony aktualny ilostan (serie/typy wraz z ilością egzemplarzy) tych wagonów na 200km/h. Zakładam, że jednak spora część z nich nie stoi w krzakach więc chcąc je puścić na E65 trzeba będzie coś w ich miejsce dać gdzie indziej.
2012-12-15 22:37:22 Autor: jurasN
---.icpnet.pl

jurasN
@Bad Worm:
1. chętnie poznam choćby przybliżony aktualny ilostan (serie/typy wraz z ilością egzemplarzy) tych wagonów na 200km/h.
2. Zakładam, że jednak spora część z nich nie stoi w krzakach więc chcąc je puścić na E65 trzeba będzie coś w ich miejsce dać gdzie indziej.

ad.1 Ponad setka. O resztę pytaj rzecznika IC, może Ci powie.
ad.2 Oczywiście masz rację
2012-12-15 22:52:49 Autor: jurasN
---.icpnet.pl

jurasN
@Bad Worm: albo postój na Wschodniej - wszystko widać ;)))
2012-12-16 11:00:44 Autor: stan
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ wdr

ale mysle ,ze z Berlina do Koloni jechałes ICE 1albo2 a to jest starsza wersja (wieksza czesc skladów startujących z Berlina to ICE 1lub 2 do Szwajcarii z Berlina też jechałem ostatnio 1 lub 2
2012-12-17 19:44:22 Autor: wdr
---.neoplus.adsl.tpnet.pl

wdr
@stan
z Belina jechałem ICE2

ICE3 się załapałem na trasie Kolonia-Monachium
2012-12-18 11:51:29 Autor: stan
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ wdr


wszystko by się zgadzało bo z Berlina jeszcze ZOO do Monachium ale przez Lipsk odchodziły ICE 3 ale w kierunku zach zawsze ICE 1lub 2 mam problemy rozróżnic1od 2 zewnecznie
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony